Miten jaksat suhteessa sonnustautua seks*kkäisiin hepeneisiin ja kuinka se sujuu luontevasti?
Seksihepenet ovat epäkäytännöllisiä eikä niitä tule puettua vahingossa. Miten ne saa luontevasti käyttöön?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää stay-uppien ylistys. Ne näyttävät varmaan seksikkäiltä hoikilla naisilla, joilla ei ole löllöä reisissä. Itse olen hoikka, mutta reisissä on ylimääräistä rasvaa ja stay-upit näyttävät itselläni hirveiltä ja siitä on erotiikka kaukana. Mieluummin panen sukkanauhaliivin ja liivisukat, jolloin ei tule puristusta reisien löllökohtiin.
Minulla sama. On todella hoikat jalat, mutta stay up -sukat saavat näyttämään siltä kuin olisi läskimakkara reidessä. Puuvillaiset ylipolvensukat eivät tätä tee, kun niissä ei ole sitä kiristävää osaa mikä stay up -sukissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää stay-uppien ylistys. Ne näyttävät varmaan seksikkäiltä hoikilla naisilla, joilla ei ole löllöä reisissä. Itse olen hoikka, mutta reisissä on ylimääräistä rasvaa ja stay-upit näyttävät itselläni hirveiltä ja siitä on erotiikka kaukana. Mieluummin panen sukkanauhaliivin ja liivisukat, jolloin ei tule puristusta reisien löllökohtiin.
Minulla sama. On todella hoikat jalat, mutta stay up -sukat saavat näyttämään siltä kuin olisi läskimakkara reidessä. Puuvillaiset ylipolvensukat eivät tätä tee, kun niissä ei ole sitä kiristävää osaa mikä stay up -sukissa.
Jos stay-upit ei tunnu istuvan niin ihan kauniit ovat sitten normi sukat ja sukkanauhaliivit. Aivan makeeta.
Tiukat hyvin istuvat farkut, se on siinä. N 40
Vierailija kirjoitti:
En miesten vuoksi laita mitään, enkä muutenkaan. Sikamiehet ovat pilanneet kaiken siinä, kun pyytävät, että näyttäisin kauniilta asusteissa. Minä olen feministi, enkä miehiä tottele.
Joo, ei tuollaisia tarvitse laittaa, jos se olis vain miehen valtapyrkimys tai alistaminen eikä kaikille miehille missään tapauksessa, mutta omalle miehelle vois antaa tuollaisen ikäänkuin kauniin lahjan. Jos mies siitä tykkä, hän ilahtuu
Meillä riittää lyhyt hame ,sukkahousut ja jotkut nätit alusvaatteet. Pikku esileikin jälkeen on pamputus taattua
Perinteinen Chanel 5 riittää- mies ei ikinä halua minua muuten kuin alastomana. Ihan kova pakkanen ehkä poikkeus. Ja samoin, mies alastoman mun iholle.
kyllä naisten elämä on vaikeaa, kun seksihepeneiden pukeminenkin on ylivoimaisen hankalaa
Mun miehelle riittää kun laitan sirot korkkarit jalkaan ( mulla on niitä useita erilaisia ) niin hän on heti valmis vaikka ikää jo 50+ Toimii meillä. Molemmat saa .... nauttia.
55 / 54
> Mitä muita hepeneitä tarvii kuin stringit ja stay-upit? Huutonaurut lähtee 80-luvun sukkanauhavirityksille.
Huuda ja naura pois, puolestani tarjoan sukkanauhaviritetyille sirosäärille eroottiseksi muodostuvaa hierontaa joka ylempänä muuttuu kielikylvyksi mikä kieltämättä helposti aiheuttaa äänekästä hyvän olon tunnetta. ; )