Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksat suhteessa sonnustautua seks*kkäisiin hepeneisiin ja kuinka se sujuu luontevasti?

Vierailija
15.09.2020 |

Seksihepenet ovat epäkäytännöllisiä eikä niitä tule puettua vahingossa. Miten ne saa luontevasti käyttöön?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas ihailin noita naisten pikku hepeneitä

näyteikkunassa. Mitenkä kummassa sais

emännän suostumaan, että käytäis hakemassa.

Vaikea niitä on ihan summittaisesti ostella.

En tiedä mitään siitä sinun emännästäsi ja voi olla, ettei häntä kiinnosta hepeneet millään tavalla, mutta voithan kokeilla antaa hänelle lahjakortin johonkin tuollaiseen liikkeeseen?

Joillain tuntemillani vanhemmilla pariskunnilla on niin, että mies antaa aina kerran vuodessa naiselle lahjakortin alusvaateliikkeeseen, josta nainen hakee itse mieluisia. Mutta nuo naiset itse tykkää seksikkäistä alusvaatteista ja tykkäävät tuollaisesta lahjasta, että en tiedä toimiiko tuo jos naisella ei itsellään ole halua ja kiinnostusta moiseen. 

Vierailija
42/89 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ideasta ! Täytyypä koittaa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä suostun puolisoni (vaimoni) vaate pyyntöihin. Myös hänkin suostuu minun pyyntöihin. Muutaman kerran olen empinyt ja sanonut että anna minun miettiä. Meillä on sääntö jos toinen pyytää jotain niin hän myös maksaa sen. Ei minun ja hänen mielihalut ole Nyky standardien mukaan mitään erikoisia. Normaalia arkiseksiä pienellä suolamäärällä. Erikoisin pyyntö viime vuonna häneltä oli että pukeudun Nasse Sedäksi (ilman punaista nenää).

Vierailija
44/89 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hepeneet sopisi kotiverkkareiden alle. Tuntuisi suorastaan kornilta laittaa seksipikkarit ja stayupit kotona kun teinitkin asuvat täällä.

Vierailija
45/89 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne hepeneet sopisi kotiverkkareiden alle. Tuntuisi suorastaan kornilta laittaa seksipikkarit ja stayupit kotona kun teinitkin asuvat täällä.[/

Kiihottais jo ajatuskin, että rouvalla olis

tuollaisia verkkareittensa alla. Oijoi

Vierailija
46/89 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 48 v. ja ei ole mulle ongelma pukeutua seksikkäästi. Aikaa menee noin 3-4 minuuttia. Sukat ja korkkarit, pikkarit ja 1/2 kupin rintsikat ovat yöpöydän laatikossa ja korkkarit sängyn alla. Ajasta ei ole kiinni tuo, vaan halusta.

Vierailija
47/89 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo yksimiespedofilli, kun puhuu vauvanaisista?  Hyi.

Vierailija
48/89 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten jaksan, että tiedän saavani kunnon "kyydit" ja esileikit, kun jaksan pukea stay-up sukat, avo- tai nänniaukolliset rintsikat ja haarahalkiolla varustetut pikkarit. Itseänikin kiihottaa pukeutuminen seksihepeneisiin, joten ihan mielelläni pukeudun.

Vierailija
49/89 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää stay-uppien ylistys.  Ne näyttävät varmaan seksikkäiltä hoikilla naisilla, joilla ei ole löllöä reisissä. Itse olen hoikka, mutta reisissä on ylimääräistä rasvaa ja stay-upit näyttävät itselläni hirveiltä ja siitä on erotiikka kaukana.  Mieluummin panen sukkanauhaliivin ja liivisukat, jolloin ei tule puristusta reisien löllökohtiin.  

Vierailija
50/89 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay uppeja tulee käytettyä ehkä pari kertaa kuukaudessa. Haaroista avoimia pikkareita taas lähes joka seksikerralla. Niiden laittamisesta ei koidu vaivaa ja ne kiihottavat miestäni ja kieltämättä vähän minuakin.

Harvemmin sitten tulee varsinaisesti laittauduttua seksiin. Toisinaan ollaan hotellilomilla oltu sellaista fantasialeikkiä että laitan hänet n. 45 minuutiksi ulos, vaikka hakemaan kuohuviini pullon. Se aika menee meikatessa ja pukeutuessa. Minulla on pari huulipunaa ja hajuvettä joita käytän vain näinä kertoina.

Laitan hänelle viestin kun olen valmis. Sitten hän tulee ikään kuin valmiiseen pöytään. Hän saa pussailla ja naida minua pitkään eri asennoissa, kunhan huolehtii minunkin nautinnosta.

Vierailija
51/89 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaiva kuin pukisi päälle jotku virttyneet Sloggit.

Eli tykkään pukeutua, eikä ole yhtään vaivaannuttavaa ja miesystävä tykkää.

Vierailija
52/89 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

test

Vierailija
53/89 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi siteerata, siis lainata viestiä #13, eli 13/35. Jokin sana siinä ilmeisesti mennyt kieltolistalle sitten 2020. Hullu palstam0der01nti täällä.

Vierailija
54/89 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pukeutua seksikkäisiin alusvaatteisiin ja muutenkin naisellisesti. Ex tuli ekan kerran syöpähoidoista kotiin niin odottelin siellä hoitsun asu päällä, tykkäsi kovasti. Minusta mukavaa yllättää kumppani välillä jollain alusasuilla tms, pientä piristystä elämään ja pilkettä silmäkulmaan.

N46

Vierailija
55/89 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan nyt ja meinaan jaksaa vielä monta vuotta.

Vierailija
56/89 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinb564543 kirjoitti:

Stay uppeja tulee käytettyä ehkä pari kertaa kuukaudessa. Haaroista avoimia pikkareita taas lähes joka seksikerralla. Niiden laittamisesta ei koidu vaivaa ja ne kiihottavat miestäni ja kieltämättä vähän minuakin.

Harvemmin sitten tulee varsinaisesti laittauduttua seksiin. Toisinaan ollaan hotellilomilla oltu sellaista fantasialeikkiä että laitan hänet n. 45 minuutiksi ulos, vaikka hakemaan kuohuviini pullon. Se aika menee meikatessa ja pukeutuessa. Minulla on pari huulipunaa ja hajuvettä joita käytän vain näinä kertoina.

Laitan hänelle viestin kun olen valmis. Sitten hän tulee ikään kuin valmiiseen pöytään. Hän saa pussailla ja naida minua pitkään eri asennoissa, kunhan huolehtii minunkin nautinnosta.

Olen kyllä vähän kateellinen sinun miehelle. Kyllä minullekin tuollainen kelpaisi. Vaimo laittaa ehkä kerran vuodessa edes jotain pikkuhousuja minun mieliksi. Ehkä kahden vuoden välein ne stayupit

Vierailija
57/89 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuterin väristä sloggia tuo akka pitäny. Yli 20v aikaa hepeneistä, edes muista mitä oli silloin

Vierailija
58/89 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä mielenkiintoista, että jos kertoo mistä pitää, niin se varmasti ei toteudu.

Vierailija
59/89 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita hepeneitä tarvii kuin stringit ja stay-upit? Huutonaurut lähtee 80-luvun sukkanauhavirityksille.

Onhan niitä vaikka mitä kivoja, korsetteja, catsuiteja, verkkobodyja, verkkoavosukkiksia, kaulapantoja ym. Omat pölyttyy laatikossa, kun mies haluaa minut mieluiten alasti.

Vierailija
60/89 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaisi pukeutua jos mies ei haluakkaan tai huomaa. Pahinta että voisi myös sanoa jotain negatiivista. Ei ole kovin vaihtelun haluinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi