Bassoradio lopetettiin ilman varoitusta
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006635669.html
Toivottavasti kansa lähtee vastarintaan. Yöks mikä muutos. Jälkikäteen ajateltuna tätä siirtoahan tehtiin pikku hiljaa, kun erikoisohjelmia lopetettiin ja suomiräppi täytti soittolistat.
Kommentit (51)
Eipä oo muutamaan vuoteen jaksanut enää kuunnella. Hikinen iltapäivä oli erinomainen ohjelma, vaikka musiikki olikin inhottavan "vaihtelevaa".
:D Hyi vit.. no onneksi vielä on Radio Helsinki ja sinnehän hyvä musiikki onkin jo siirtynyt Bassolta.
No minä tätinä ihmettelinkin että mikä Suomiräp-kanava on autoni radion näytölle ilmestynyt..kuuntelin näes joskus Bassoradiota tätiydestäni huolimatta.
Oranssiklubin taloja valtaavilla vasemmistoanarkisteilla ei ole enää asemaa mistä suoltaa anarkiaansa.
Miten se ennakkovaroitus olis auttanut asiassa? Olisitko tallentanut ohjelmaa johonkin vai mikä olisi toisin, jos olisit vaikka kuukautta aiemmin tiennyt?
Ei aivan. Niillä on uusi kanava RÄP ollut jo jonkin aikaa.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://fi.m.wikip…
Vierailija kirjoitti:
:D Hyi vit.. no onneksi vielä on Radio Helsinki ja sinnehän hyvä musiikki onkin jo siirtynyt Bassolta.
Hyi vit.. sopiikin radio helsinkin kannattajalle. Veitolan perskärpänen.
Aina kun näen radio helsinki kassin jollain, tulee mieleen siinä on idi00tti vailla identiteettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen radio helsinki kassin jollain, tulee mieleen siinä on idi00tti vailla identiteettiä.
Voi voi. Onko sekin mitä radioasemaa kukin kuuntelee riidan aihe nykyään? Get a life. :DD
Vierailija kirjoitti:
Tietäisit vaan mitä radio helsingin taustalla on...ei kestä päivänvaloa.
Kyllähän siitä nyt varoitus oli, kun tosiaan kaikki ohjelmat loppui pikkuhiljaa. Ei tarvii kovin fiksu olla, että siitä tajuaa, että loppu on lähellä. Jopa mä tajusin asian ihan av-mammana.
Netti on täynnä maailman eri radiokanavia, miksi tyytyä paikallisradioihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä vaan vihaat muita koska olet itse niin helvetin tylsä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen radio helsinki kassin jollain, tulee mieleen siinä on idi00tti vailla identiteettiä.Sinä vaan vihaat muita koska olet itse niin helvetin tylsä ihminen.
Radio helsinki on tuottanut pelkkää tappiota koko olemassaolonsa ajan. He siis tavallaan itse maksavat, jotta saavat olla esillä. Sellaista laatua sulle.
Vierailija kirjoitti:
No minä tätinä ihmettelinkin että mikä Suomiräp-kanava on autoni radion näytölle ilmestynyt..kuuntelin näes joskus Bassoradiota tätiydestäni huolimatta.
Mä myös ihmettelin asiaa maanantaina, kesken työmatkan oli pakko pysähtyä ja vaihtaa kanavaa. Mitään suomiräppiä en voi sietää.. cheekki ja mitä näitä roska artisteja on.
20vuotta kuunnellut ja huonompaan suuntaan meni. Vuosi vuodelta.
T: 38 akka Turusta
Voi helvetti, miten ne voi lopettaa ainoan clubimusiikki kanavan, muilla soi vaan radiolista sannit yms.
T ei vihervassari
Jaaha, lähti se kanava sitten vidukkaan kaikista radioista
Voi voi. Antifan radio poistettiin eetteristä.