Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heh. kannattiko istua mun kassin päälle bussissa?

Vierailija
06.11.2013 |

Pidän yleensä vieruspenkillä eväskassia aamuisin, koska se sisältää kylmää ruokaa ja juomaa ja palelen se sylissä. Bussissa on kyllä aamuisin tilaa.

No tänään sit törmäsin tällaiseen kassin päälle istujaan. Siihen se kopeana tuuppas persuksensa mun eväiden päälle. Otti ihan törkeästi päähän, kunnes sen sit siirtyessä huomasin, että sillä oli mun jogurtit takapuolessa ja takissa... Hah! Ens kerralla laitan kyl suklaavanukasta eväskassiini..

Kommentit (43)

Vierailija
22/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sun bussissa ole lattiaa? Vai ostitko eväillä oman matkalipun? Missä on bussi, jossa ei oleaamulla täyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa puol 7 on ihan väljää aamuisin. Ja en laita ruokakassia kuraselle lattialle. Ap

Vierailija
24/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki muovikassi!

Vierailija
25/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ihan oikein sille!! :D

Vierailija
26/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ottaa päähän ämpärini, jotka laittaa paskasta kassinsa penkille.

Vierailija
27/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:19"]

Eikös sun bussissa ole lattiaa? Vai ostitko eväillä oman matkalipun? Missä on bussi, jossa ei oleaamulla täyttä?

[/quote]

Paikallisbussilipun hintanassa ei istumapaikasta makseta vaan matkasta, joten jos tilaa on saa mun puolesta varata vaikka viisi paikkaa. Tuolla logiikalla seisomapaikan pitäisi olla halvempi.

Käytöstavat ja niiden puute onkin jo ihan eri asia.

Tästä kertomuksesta on kyllä vaikee valita kumpi toimi enemmän väärin: se joka ei siirtänyt kamojaan vai se joka iski hanurinsa toisen tavaroiden päälle ja vielä rikkoi jotain.

Vierailija
28/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:25"]Hanki muovikassi![/quote]

En hanki. Jos joku on niin törkeä, että istuu toisten tavaroiden päälle vaikka muuallekin mahtuis, niin saa vastaisuudessa kulkea vanukkaat persiissä. Ap

Vierailija
29/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma syysi ap, ei heru sympatiaa. Minä hoidin tänään oman osuuteni tapakasvatuksesta, annoin junaan tunkevan ryysijän kuulla kunniansa, ihme tapa joillain tunkea sisälle ennen kuin toiset ovat päässeet ulos. Tämäkin oli sitruunanaamainen keski-ikäinen nainen, teineillä on usein paljon paremmat käytöstavat.

Vierailija
30/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se jogurtti sieltä kassista tuli ulos? Oliko ne eväät kangaskassissa vai mitä?

Vierailija
31/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset varoittanut? Jospa hän ei aamunhämärissä sitä huomannut, oli kiireissään tai muuten ajatuksissaan. Aika outoa, joa et sanonut mitään. Mikset?

Vierailija
32/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:31"]Mikset varoittanut? Jospa hän ei aamunhämärissä sitä huomannut, oli kiireissään tai muuten ajatuksissaan. Aika outoa, joa et sanonut mitään. Mikset?[/quote]

Enpä oikein ehtinyt mitään sanomaan. Ja kyllä se kassini huomasi. Sillä käväs sellainen itseriittoinen virne naamalla ja sanoin ihan nätisti anteeksi kun kiskoin eväitäni sen hanurista. Vaivautu se nousemaan hiukan. Oisko tuo pari pysäkin väliä siinä istunu ja sen lähtiessä huomasin jogurttisotkun sen takamuksessa. Ap

Vierailija
33/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut, että saanko istua bussissa käytäväpaikalla, kun jään puolivälissä pois ja suurin osa jatkaa päätepysäkille. Tietysti päästän sinne ikkunapaikalle istumaan, jos joku pyytää.

Vierailija
34/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:41"]

Olen pohtinut, että saanko istua bussissa käytäväpaikalla, kun jään puolivälissä pois ja suurin osa jatkaa päätepysäkille. Tietysti päästän sinne ikkunapaikalle istumaan, jos joku pyytää.

[/quote]

Minä teen junassa noin. Siellä tosin helpompi mennä ikkunapaikalle kun on isommat välit.

Vierailija
35/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:21"]

Espoossa puol 7 on ihan väljää aamuisin. Ja en laita ruokakassia kuraselle lattialle. Ap

[/quote]

Aika aikasin oot tehnyt ruokaostokset. Jostain huoltsikalta vai mikä paikka on aikaan tuohon aikaan aamulla?

Vierailija
36/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi on just noita tyyppejä, jotka on ihan vaan periaatteesta vittumaisia. luulevat että elämä jotenkin muuttuu siitä paremmaksi, kun pääsevät "näpäyttämään" kanssaihmisiään siitä, että joku loukkaa  _heidän_  jaloa periaatettaan, jossa ei ole välttämättä mitään järkeä. tässä kiteytyy hyvin itsekkyys ja mustavalkoisuus.

Vierailija
37/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:48"]

[/quote]

Aika aikasin oot tehnyt ruokaostokset. Jostain huoltsikalta vai mikä paikka on aikaan tuohon aikaan aamulla?

[/quote]

No mitäpä jos ap olikin tuonut jugurttinsa ihan kotijääkaapista?

Vierailija
38/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ei kyllä kertonut tehneensä ostoksia aamulla, voihan ne olla jo kotona valmiiksi laitetut.

Vierailija
39/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ootko kuullut, että eväät voi ostaa myös etukäteen, vaikka edellisenä iltana? ihan uus juttu?

Vierailija
40/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, hanki ap kunnon takki ja toppahousut, niin ei jogurttipurkki palelluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi