heh. kannattiko istua mun kassin päälle bussissa?
Pidän yleensä vieruspenkillä eväskassia aamuisin, koska se sisältää kylmää ruokaa ja juomaa ja palelen se sylissä. Bussissa on kyllä aamuisin tilaa.
No tänään sit törmäsin tällaiseen kassin päälle istujaan. Siihen se kopeana tuuppas persuksensa mun eväiden päälle. Otti ihan törkeästi päähän, kunnes sen sit siirtyessä huomasin, että sillä oli mun jogurtit takapuolessa ja takissa... Hah! Ens kerralla laitan kyl suklaavanukasta eväskassiini..
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:21"]
Espoossa puol 7 on ihan väljää aamuisin. Ja en laita ruokakassia kuraselle lattialle. Ap
[/quote]
Aika aikasin oot tehnyt ruokaostokset. Jostain huoltsikalta vai mikä paikka on aikaan tuohon aikaan aamulla?
[/quote]
Luepa avaus. Siellä puhutaan eväistä. Eväät on ruokaa.
Ja papukaijamerkki ap:lle. Osaan kuvitella sen itseriittoisen, jonka on pakko istua kysymättä juuri kassin päälle, vaikka bussissa olisi vaikka kuinka monta muuta paikkaa.
Suklaavanukas on vielä parempi, etenkin jos on vaaleamman sävyiset vaatteet. Ihmettelisin ensin, että mitä minä nyt syön ja harmittelisin sen päälle, että kyllä ne minun eväät nyt näyttää kuin olisit paskantanut housuihin, johon toteaisin, että kyllä meni nyt elintarvikkeet hukkaan.
Sama tuntuu olevan muissakin paikoissa. Kaupoissa kärryä tönitään tai käännetään, jos se on tiellä vaikka siinä istuisi lapsi joka on tarkoituksella käännetty minua kohti, vaikka voisi kohteliaasti pyytää, että pitää päästä katsomaan juuri sitä hyllyä.
Maistuiko hyvälle se persekosketusta saanut jugurtti, uuh.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:21"]
Espoossa puol 7 on ihan väljää aamuisin. Ja en laita ruokakassia kuraselle lattialle. Ap
[/quote]
Aika aikasin oot tehnyt ruokaostokset. Jostain huoltsikalta vai mikä paikka on aikaan tuohon aikaan aamulla?
[/quote]
Ei kyllä kertonut tehneensä ostoksia aamulla, voihan ne olla jo kotona valmiiksi laitetut.
[/quote]
Niin saatana.