Minkä tuloksen saat Mensan pikatestistä? (linkki)
Kommentit (127)
131 mä saan aina näistä suunnilleen saman tuloksen. Ei taida ihan riittää mensaan.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 00:17"]
131 mä saan aina näistä suunnilleen saman tuloksen. Ei taida ihan riittää mensaan.
[/quote]
Toi taitaa olla just se raja.
106, on avaruudellinen hahmottaminen melko surkea. Silti väitti, että parempi tulos kuin 64% väestöstä :D
117.
alku meni ihan jees, lopussa vaan ajatteli et kuka hitto on voinu keksiä näihin oikeat vastaukset?!
mutta hyvin taisin arvailla, puolet saa laskea sen varaan.. :)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 20:20"]
Miksi ei voisi olla mahdollista, että AV-palstalla kirjoittelisikin keskimäärin yli ÄO 100:n porukkaa? Miten meidät voisi profiloida?
[/quote]
Onhan se hyvinkin mahdollista. Tässä ketjussa suurin osa pääsee jo sinne 90% yläpuolelle ja testitilanne on erilaisilla selityksillä ollut testaajille epäedullinen, eli tuloksen olisi mahdollisesti pitänyt olla korkeampikin.
[/quote]
Sain 128 ja tämä oli kolmas kerta kun tein sen. Ensimmäisellä kerralla tekeminen jäi kesken kun työkaveri tuli huoneeseen ja silloinkin sain yli 120. Ajan loppuminen ei ehkä paljon tulosta heikennä, sillä ne vaikeimmat joktka on lopusse menisi kuitenkin väärin :) Itse en ainakaan tajua yhtään niitä viimeisiä.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:30"]
"Älykkyysosamääräsi on noin 133 , joka on korkeampi kuin 98.6 prosentilla väestöstä"
Äitiysloma ei nähtävästi olekaan hapattanut aivojani täydellisesti.
[/quote]
Pitäisiköhän tästä vetää johtopäätöksiä, että synnyttävät ja synnyttäneet naiset ovat nyky-yhteiskunnassa paljon keskivertoa älykkäämpiä? Vai olisiko imetyksen hormoneilla myönteinen vaikutus siihen?
[/quote]Aivan yks kaks tuli muuten mieleen että olen joskus lukenut tutkimuksesta, jonka mukaan naisen älykkyys kasvaisi raskauden ja pienen lapsen myötä. Johtuuko se sitten hormooneista tai pelkästään siitä että raskaana ja vauvan kanssa joutuu koko ajan uusiin tilanteisiin ja joutuu ratkomaan uusia tilanteita. Voisihan se olla mahdollista.
123, jotain tuollaista olen aina noista testeistä saanut. Aikaa jäi reilusti, en jaksanut viimeisiin keskittyä enää, en tiedä olisinko niistä edes logiikkaa löytänyt. Eipä tuolla "älyllä" niin hirveästi tee jos on tällanen laiska paska :P
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 20:45"]
138...
Tein testin 5 minuutissa.
[/quote]
156 tein testin minuutissa ja join samalla pullollisen koskenkorvaa.
Sain 133, mutta en jaksanut viimeisiin kohtiin enää keskittyä kunnolla, kun olivat vaikeita.
116, hirveässä krapulassa.... ;-)
T. Aikoinaan kuuden laudaturin yo, puolessatoistavuodessa kasvatustieteen kandiksi lukenut, nykyinen päiväjuoppotyötön.
117.Suunnilleen tämmöisen tuloksen saan kaikista tän tapaisista testeistä.Vaikea uskoa, että yli 80 prosenttia olisi "tyhmempiä" kuin mä.
133, mut mitä väliä, olen siltikin työtön luuseri.
135, lapset huusi vieressä! Minäkin työtön, tyhmä, epäonnistunut luuseri.
Voi hyvää päivää!! Lähes koko mensa roikkuu AV:lla, ei ihme, jos maa on kohta perikadossa. En usko noihin teidän tuloksiin ollenkaan. Muah.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 14:08"]
Voi hyvää päivää!! Lähes koko mensa roikkuu AV:lla, ei ihme, jos maa on kohta perikadossa. En usko noihin teidän tuloksiin ollenkaan. Muah.
[/quote]
Kyllä mä ainakin uskon. Jos minä, työtön ja kouluttamaton luuseri sain 133, niin mikseivät ne kouluttautuneet akateemiset av-mammatkin saisi, ja vieläkin enemmän.
116. Univelkaisena tein testin, mutta ihan ilman häiriötekijöitä. Muutamia vuosia sitten sain jotain 130. Taisi olla eri keskihajonnalla. Tulos vahvistaa ajatustani, että olen tavallinen tallaaja. En ole kovin fiksu, mutta en tyhmäkään.