Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat luulevat automaattisesti että muut pitävät heidän lapsista?

Vierailija
15.09.2020 |

Serkkuni aina toistelee että heidän lapsiaan saa tulla katsomaan ja yrittää tunkea puoli väkisin niitä meille hoitoon kesälomalla. En suoraan sanottuna pidä hänen lapsistaan eikä mulla ole mitään tunne sidettä lapsiin, joita näen kaks kertaa vuodessa.

Mulla on omat lapset jotka on ihan kivoja kyllä, mutta sen verran ymmärrän ettei kenenkään muun mielestä mun lapset ole niin kivoja kuin minun. Joten en väkisin kutsu ketään meille ihmettelemään mun alle kouluikäisä lapsia tai tuputua heitä väkisin hoitoon että saan omaa aikaa. Ihmettelen sitä että miksi muut vanhemmat tuntuvat kuvittelevan että muut ihmiset oikeasti tykkää niiden lapsista yhtä paljon kun he itse? Lapset kysyvät että millon ne saa tulla meille leikkimään mun lasten kanssa ja serkku aina siirtää vastuun mulle sanomalla että kysyppä tuolta millon saatte mennä. On siinä kiva sitten yrittää väkisin keksiä joku syy miksi ei käy.... eikä serkku tajua siitäkään vihjeestä.
Kaikki lapset ei vaan ole kivoja ja ei minä ainakaan halua muiden lapsia kaitsea.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapsi käyttäytyy hyvin ei se tarkoita että muut mahdollisesti edes pitävät lapsesta. Yleensä se on jatkuvaa kyselyä, valittamista miksei leikitä sitä ja tehdä tätä, kato mua kun hyppään, kato kato, on nälkä, ruoka onkin väärää, alkaa kiukuttelu kun ei saa juoda sokerilitkuja, taas juostaan. Ja koko ajan kysellään miks sitä miks tätä ja vaaditaan leikkimään. Ja jotkut lapset on vaan ihan valmiiksi jo yhtä ärsyttäviä kun aikuiset.

Vierailija
22/23 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka lapsi käyttäytyy hyvin ei se tarkoita että muut mahdollisesti edes pitävät lapsesta. Yleensä se on jatkuvaa kyselyä, valittamista miksei leikitä sitä ja tehdä tätä, kato mua kun hyppään, kato kato, on nälkä, ruoka onkin väärää, alkaa kiukuttelu kun ei saa juoda sokerilitkuja, taas juostaan. Ja koko ajan kysellään miks sitä miks tätä ja vaaditaan leikkimään. Ja jotkut lapset on vaan ihan valmiiksi jo yhtä ärsyttäviä kun aikuiset.

Jep. Lapset on mukavia silloin kun ne nukkuu, ei näy eikä kuulu. Muun aikaa ne muistuttaa virusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä juuri sellaiset lapset ovat ärsyttävimpiä, joiden vanhemmat ajattelevat että "kaikki" tykkäävät heidän lapsistaan.

Kyllä tuossakin joku totuus on, aina joskus. Mutta jos ihan nollilta lähdetään niin onhan lapset nyt kuitenkin lähtökohtaisesti ja pääsääntöisesti todella hienoja juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme