Oho! Siis toi äitiyspakkaus on ihan mieletön!
Tajuton määrä hyvää tavaraa! Olin ihan hämmästynyt kun sain sen ja purin. Ihan loistohomma.
Yksi tavara sieltä ei kyllä äkkiseltään mulle selvinnyt, sellainen villainen (?) ehkä pienen tyynyn mallinen, mutta ihan lituska, ei mitään täytettä sisällä. Mikähän se mahtaa olla?
Kommentit (11)
ai joo kiitti, se löytyy tuosta vaippaosiosta. Ei hajuakaan mikä se on ja miten se sinne vaippaan tungetaan :)
AP
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:35"]
ai joo kiitti, se löytyy tuosta vaippaosiosta. Ei hajuakaan mikä se on ja miten se sinne vaippaan tungetaan :)
AP
[/quote]
Kuulunee sinne taskuvaipan taskun sisään, eli se taskuvaippa on pelkkä kosteuttapitävä kuori, jossa on ihoa vasten tuleva pinta sisällä, ja sinne taskuun tungetaan sitten nestettä imevää ainetta. On se sitten harso tai joku muu imu.
Ihanan näköistä kampetta on kyllä tuossa lootassa! Se vaan jaksaa ihmetyttää, että miksi on noin paljon potkupukuja? Käyttääkö ihmiset niitä vielä paljon?
Itse en edes silloin 5-10 vuotta sitten, jolloin mulla oli vauvoja, jaksanut nyhertää mitään hankalasti puettavia potkupukuja vauvoille ylle, vaan vaatteina oli lähes aina body ja housut/puolipotkarit.
Kyllä on tosi kivan näköinen pakkaus, hyvät värit!
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:44"]
Ihanan näköistä kampetta on kyllä tuossa lootassa! Se vaan jaksaa ihmetyttää, että miksi on noin paljon potkupukuja? Käyttääkö ihmiset niitä vielä paljon?
Itse en edes silloin 5-10 vuotta sitten, jolloin mulla oli vauvoja, jaksanut nyhertää mitään hankalasti puettavia potkupukuja vauvoille ylle, vaan vaatteina oli lähes aina body ja housut/puolipotkarit.
[/quote]
Käytän, potkupuku ihan näppärä silloin, kun haluaa vauvan olevan "puettu". Body ja potkarit näyttää siltä, että unohtui jotain.
Eikös potkarit oo ihan ehdottoman hyvät vauvalla? Ei tarvii säätää sukkien kansa, kun ei ne kuitenkaan jalassa pysy.
Miten potkupukua käytettäessä vauva on enemmän "puettu"? Omaan silmään näyttää puetulta ihan bodylla ja pöksyillä.
Tää on nyt vain veikkaus, mutta olisko potkarit halvemmat, kun niissä ei ole kuminauhaa vyötäröllä?
Ei ole tarvinnut kyllä yhtään hävetä lähettää tuota pakkausta prinssi Georgelle Britteihin.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:33"]
LÖytyykö täältä sulle vastaus: http://www.kela.fi/aitiyspakkaus
[/quote]
kakkonen veikkaa tuota kestovaipan taiteltavaa imuosaa? Voisiko olla?