Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla salaisuuksia joita kukaan ei tiedä, vai voitko sanoa että joku tuntee sinut läpikotaisin?

Vierailija
14.09.2020 |

Olen itse erittäin sulkeutunut, enkä luota keneenkään. Olen ulosotossa ollut n 10 vuotta, eikä siitä tiedä kukaan.

Kommentit (11)

1/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, paljonkin. En edes haluaisi, että joku tuntisi minut läpikotaisin.

Vierailija
2/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Kukaan ei mm. tiedä mitä menneitä asioita muistelen lämmöllä, ja kuinka katkera olen edelleen joistain asioista. Kukaan ei myöskään tiedä että poltan tupakkaa. Noh, naapuri ehkä :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
4/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Enkä kerro niitä täälläkään.

Vierailija
5/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi iso salaisuus. Kukaan lähipiiristä ei tiedä sitä, mutta tiedän, että jotkut tietävät minusta lähes kaiken.

Vierailija
6/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan. Olen avoin.

Vierailija
7/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti luulevat tietäväni minusta kaiken mutta todellisuudessa eivät tiedä mitään.

Vierailija
8/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itsestäni meteliä pitkin kyliä mutten varsinaisesti salailekaan mitään

Vierailija
9/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, eikä kaikkia salaisuuksia kannatakaan kertoa ainakaan yhdelle ja samalle ihmiselle.

Vierailija
10/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Esim mieheni luulee että hän tuntee minua aika hyvin, mutta kun ei, hän ei tiedä minun menneisyydestä enkä halua että hän tietää. Itsellä on HSP(highly sensetive person) eli erityisherkkä ja se on viime 3 vuoden aikana pahentunut mutta kukaan ei tiedä ei edes minulle erittäin läheinen sisko tai mun paras ystävä jonka olen tuntenut 15 vuotta. Olen niin tottunut siihen että en vain sopeudu muiden ihmisten kanssa tai tämä maailma tuntuu raskaalta, olen vetänyt roolia ihan pienestä pitäen ja osaan käyttäytyä kun normaali ihminen mutta kun olen yksin niin vadta silloin olen oikea minä.

Vierailija
11/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti luulevat tietäväni minusta kaiken mutta todellisuudessa eivät tiedä mitään.

Sama. Rasittavinta oli kun isosisko halusi että meillä on ”maailman parhaat välit!!!!1111 koska me ollaan siskokset!!!” Ja väitti ihan pokkana että tuntee mut paremmin kuin kukaan ja tietää musta kaiken. No, sitä ei tiennyt kuinka vähän hänestä ihan oikeasti tykkäsin ja kuinka helppoa on sulkea joku ihminen elämästään.

Ja siis me ei todellakaan oltu läheiset, päinvastoin. Yhtäkkiä täysi-ikäisenä päätti että me ollaan tosi samiksii ja tosi läheisii. Kyllästyin niihin maailmanparasrakassisko-päivityksiin ja poistin facesta. Sen jälkeen ei olla oikein oltu yhteyksissä ja nyt tosiaan mä koen että ne välit on parhaimmat mitä meillä on ikinä ollut 👌