Tässäpä vasta kaunis naisvartalo
https://www.google.fi/search?q=raquel+welch&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v…
Kaunis nainen kaikin puolin. Tiimalasivartalo
Kommentit (31)
Laihaläskejä ei tunnettu silloin. Maailma oli parempi paikka monin tavoin.
Ai hitsi mulla on tuollanen vartalo 😊
On nykyään 80v ja leikelty ja kiristelty kyllä useaan kertaan. Kauneus on katoavaista.
Raakkeli on aina ollut kaunis. Muistelen 70-luvulla telkkarissa nähneeni Tom Jones show.ssa. Tomppakin oli samaa mieltä : D
Vierailija kirjoitti:
Yhteen aikaan oli tapana ottaa alimmat kylkiluut pois, näyttäs tässäkin puuttuvan. Huomaatte, kun tunnustelette missä itsellänne on.
Nykyään sitä ei taideta juuri tehdä, ainakaan länsimaissa.
Ei näytä puuttuvan, kylkiluita poistamalla ei efekti ole tuollainen, tuolla on jyrkästi kapeneva rintakehä ja jos tuossa olisi vielä yksi rivi kylkiluita olisi vyötärö vielä kapeampi.
Jahas, ap on inspiroitunut illalla katsoessaan Shawshank Redemptionia. Eihän siinä mitään, loistava elokuva, jolla tyhmästi suomennettu nimi, varsinkin kun itse pako tapahtui "Raquelin aikana".
Vierailija kirjoitti:
Tässä teille bodyä https://www.news.at/_storage/asset/7518809/storage/newsat:stage-xl/file…
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että onko Halle Berryllä silikonirinnat? Jos on, niin ovat erittäin onnistuneen näköiset
Vierailija kirjoitti:
Jahas, ap on inspiroitunut illalla katsoessaan Shawshank Redemptionia. Eihän siinä mitään, loistava elokuva, jolla tyhmästi suomennettu nimi, varsinkin kun itse pako tapahtui "Raquelin aikana".
En suinkaan. Katsoin eilen illalla hiprakassa Netflixistä Poliisiopiston. En muista mistä Raquel tuli mieleeni, olisiko ollut joku julkaisu netissä? Varmaan saattoi liittyä tuohon elokuvaan jos se kerta telkusta on tullut.
Ap
Vanhoista kaunein on Harriet Andersson. Kuva jossa hän istuu kalliolla, risti-istunnassa ja nojaa käsiä taaksepäin.
Voi että.
(En saa kuvaa ladattua koska en ole asentanut gmailia tälle laitteelle enkä asenna) mutta nuori Harriet!
Nykyihmisen silmään myös laihaläski. Pitäisi keskiviiva erottua ja 4 palaa ainakin vatsasta. Käsivarsissa pitäisi myös olla lihasta. Mutta on kyllä potentiaalia vartalossa.