tupakoitsijat, montako savuketta poltat päivässä?
Kommentit (58)
Hieno nosto, Pärttyli!
5-10, kännissä koko aski. Onneksi kännejä nykyään korkeintaan kerran kuussa.
Ja joo, aion lopettaa sitten joskus.
Voi kun minun tekee niin paljon mieli polttaa. Olen siis lopettanut. Tupakan haitoista kyllä puhutaan, mutta totuus on että on siinä hyviäkin puolia. Tupakalla käynti rauhoittaa mielen ja kehon aina hetkeksi. Nyt noita hetkiä ei enää ole ja sen huomaa arjessa. Se myös piristää, työtehoni laski lopettamisen jälkeen. Tämä tuli minulle yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
en ole tupakoitsija mutta poltan ehkä 2-3 askia viikossa koska pystyn kontrolloimaan itseni 4 päivönä putkeen
Nuotiossako ne askit poltat, kun tupakoitsija et kerran ole?
Tiedättekö te tupakoitsijat, että te haisette, teidän kotinne haisee ja lapsenne haisevat niin, että heitä vältellään koulussa sen vuoksi?
Tupakan löyhkä on kamala. Itse vielä kotona asuessa molemmat vanhemmat poltti sisällä ja automatkoilla. Vasta kotoa muuton jälkeen sen tajusi, kuinka tukka ja kaikki vaatteet on haisseet sille tupakalle jatkuvasti. Opiskelemaan muutettua sen huomasi sen jälkeen, kun oli viikonloppuna käynyt kotona.
Joo oon vähä myöhässä mut yleensä 5 tupkkia päivässä aski riittää 4-5 päiväksi
Joskus on päiviä kun en polta. Mutta jos poltan, poltan 1-4 kertaa päivässä, ja joskus ketjupoltan ne samaan syssyyn.
Silloin kun vielä poltin niin se oli noin 30 röökiä päivässä.
Viikonlopuksi ostan askin, eli pe-la-su, tai la-su poltan sen 20kpl yhteensä.
En ole polttanut tammikuusta 22 yhtään . Kohta taas aloitan !?
2-3, humalassa menee helposti koko aski. Onneksi en nykyään juurikaan enää juo kun tupakan hinta noussut niin hirveästi.
Neljä toppaa menee päivään ja yksi yöllä maxiaski.
Kun lapset ovat menneet kouluun poltan yhden ja ennen lasten kotiin tuloa toisen (etätyö), kun lapset on illalla saatu nukkumaan käyn polttamassa kolmannen. Tämä siksi etteivät lapset näkisi minun tupakoivan. Onnistuin lopettamaan kun odotin esikoista ja olin kahdeksan vuotta savuton, mutta avioeron sressi sai aloittamaan uudestaan vuosi sitten.
20-30 savuketta päivässä. Ahdistunut yksin elävä toimistotyöntekijä.
Aamulla ennen töitä 2 ja töiden jälkeen 1. Teen 10-18 vuoroa tällä hetkellä, työpaikka on savuton.