Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa olet käynyt korona-testissä tähän asti?

Simo Galluppi
14.09.2020 |

Itse en ole käynyt vielä kertaakaan. Kuulun riskiryhmään ja yritän suojautua sen mukaisesti. Jos olet käynyt jo useammin kuin yhden kerran, niin mitkä tekijät mielestäsi vaikuttivat siihen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on huijausta ja pian tulee pakkorokotukset. Huijaukseksi sen tietää siitä, että media on rakentanut paniikin Suomessakin kun kuolleita noin 350. Täysin älytön ja liioitteleva suhtautumistapa medialla. Miksi paniikissa olevat eivät kyenneet ajattelemaan, että kuolleita ei ole paljon, vaan tosi vähän. Miksi sen sijaan piti alkaa ajatella, että 350 kuollutta on paljon, koska "en käsitä vaan asiaa, vaikka mielestäni se on aika vähän, vaan kyllä se on paljon, jos media niin sanoo".

Vierailija
22/23 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla. En ole millään tasolla riskiryhmässä. Taisin jo sairastaa lievänä maalis-huhtikuussa, mutta silloin ei testattu ellei ollut kuolemaisillaan.

Olen noudattanut suosituksia, mutta nyt alkaa jo riittämään tämä pelleily. Ihmisillä on niin huono asenne, molemmin puolin, en jaksa enää välittää, en mene testeihin enkä omaehtoiseen karanteeniin jos tulee pikku nuhaa. Tapelkaa vaan kaikki keskenänne siitä kuka on oikeassa ja parempi ihminen. Onko se netti ja some joka on tehnyt ihmisistä tällaisia kuplissa ja poteroissa eläviä muita tuomitsevia k-päitä, ymmärrystä ei riitä kuin samankaltaisille, vaikka olette kaikki keskenänne ihan täysin samanlaisia, liian sokeita vain näkemään sitä. Ehkä tämä pandemia onkin hyvä asia.[/quote

Olen vähän eri mieltä, koska kuulun riskiryhmään sairauteni takia, lisäksi vanhempani ikänsä puolesta. Olen vapaaehtoisessa "karanteenissa", tapaan vain lähisukulaisia ja ystäviä. En ole käynyt testeissä.

Ajatteletko sinä ketään muita, kuin itseäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi