Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haukkumalla saa itsestään fiksun?

Vierailija
05.11.2013 |

Eli mitkä on sellaisia arkipäiviäisiä asioita joita haukkumalla saa itsensä kuulostamaan niin fiksulta, paremmalta ja hienommalta ihmiseltä. (Enkä tarkoita mitään kovia aiheita, vaan ihan materialistisia yms.)

Itsellä tulee ainakin mieleen Kauniit ja rohkeat.

ps. enkä tarkoita, että näin todella kävisi, vaan nämä haukkujat luulevat niin käyvän :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  joku asia on "Suomen suosituin!", niin hauku se. Vaikkapa sitten Juhla-Mokka, tai Kanaria talvilomakohteena.

Vierailija
2/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-arvostettuja ammatteja haukkumalla, kuten siivooja, lähihoitaja, kaupan kassa (yleisimmät). Myös työharjoittelijat kaikilta aloilta.

Hömppäsarjat haukkumalla, kuten tuo Kauniit ja Rohkeat. Myös Idolsit ja muut.

Nuoria ihmisiä ja teinejä aliarvioimalla. Varsinkin teinejä haukkumalla.

Niin ja minun mielestä nämä kaikki on typeriä keinoja nostaa itseään jalustalle. Mutta valitettavasti monella keinona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstaa

Vierailija
4/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa räkyttää kaikille ohilukijoille, niinhän ne muutkin haukkujat tekee.

Vierailija
5/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niin, että kerron esim. kahvipöydässä katsovani Big brotheria. Voi että niiden "fiksujen" ihmisten ilmeitä, kun nyrpistevät nenäänsä.

Ja samalla ovat kateellisia, kun uskallan olla oma itseni ja tuollaisia ääneen sanoa :-)

Vierailija
6/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haukut pomoasi hänen läsnäollessaan aiheesta, kuulostat työkaveriesi mielestä ehkä fiksulta, ainakin rohkealta. Todellisuus onkin sitten tilanteen mukaista. Jotkut pomot ymmärtävät haukutkin, jotkut eivät siedä rakentavaa kritiikkiäkään.

Todella fiksun saat, kun muistat antaa kehuja kaikille säännöllisesti. Tietenkin aiheesta, mutta keneltä tahansa tulee päivittäin pieniä onnistumisia, joista hyvinkin voi antaa kehuja.

Vierailija
7/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta makaronin ja jauhelihan syöminen on ainakin junttia, samoin rasvaiset makkarat.

Jos niitä syö, on parempi sanoa syövänsä pastaa ja bolognesekastiketta, sekä chorizoa. Silloin on sivistynyt.

Vierailija
8/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä fiksut ja sivistyneet ihmiset välttävät toisten ja heidän valintojensa haukkumista. Eli jos haluat vaikuttaa fiksummalta, älä hauku mitään tai ketään.

Vierailija
9/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 14:16"]

Itse teen niin, että kerron esim. kahvipöydässä katsovani Big brotheria. Voi että niiden "fiksujen" ihmisten ilmeitä, kun nyrpistevät nenäänsä.

Ja samalla ovat kateellisia, kun uskallan olla oma itseni ja tuollaisia ääneen sanoa :-)

[/quote]

Sama täällä :-). Itseään parempina ihmisinä pitävät järkyttyvät kun sanon seuraavani BigBrotheria, sitähän kuuluu paheksua ja sanoa "en ymmärrä ihmisiä jotka katsojat sellasta paskaa". He ovat katsoneet ainoastaan "jakson tai pari". Joo joo. Mä olen rehdisti mitä olen, jos BB on musta hyvä niin voin sanoakin sen enkä sievistellä valtavirran mielipiteen mukana. 

Jos joku pitää mua BB:n takia idioottina, niin aivan sama :-).

Vierailija
10/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiiveja, "vanhanaikaisia" ihmisiä haukkumalla pääsee heti suvaitsevan ja empaattisen ihmisen kirjoihin.

Vierailija
11/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 14:16"]

[/quote]

Sama täällä :-). Itseään parempina ihmisinä pitävät järkyttyvät kun sanon seuraavani BigBrotheria, sitähän kuuluu paheksua ja sanoa "en ymmärrä ihmisiä jotka katsojat sellasta paskaa". He ovat katsoneet ainoastaan "jakson tai pari". Joo joo. Mä olen rehdisti mitä olen, jos BB on musta hyvä niin voin sanoakin sen enkä sievistellä valtavirran mielipiteen mukana. 

Jos joku pitää mua BB:n takia idioottina, niin aivan sama :-).

[/quote]

Ja minä teen tätä! Ja saan siitä jotain ihme nautintoa :)

Mietin vain kuinka vaikeaa näiden "fiksujen" elämä on, kun joutuvat miettimään kaikki puheenaiheet ym niin tarkkaan.

On ihanaa olla tälläinen höpsö, joka katsoo tv:stä saippuaa, reissaa vaikka Kanarialla ja syö välillä makaronia. Niin ja juon joskus olutta enkä viiniä. Hyi kamala!

Vierailija
12/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarin katsomista kannattaa halveksua ja korostaa, että itse katsot vain uutisia, ajankohtaisohjelmia, teeman taide-elokuvia ja laadukkaita dokumentteja. Aina vaan parempi toisaalta on sanoa, että ei omista telkkaria ollenkaan. Sen sijaan, että haukkuisit vaikkapa jotain tosi tv -ohjelmaa, voit esittää täysin tietämätöntä koko ohjelmasta. Näin tuot esiin, että koko elämänpiirisi on niin täydellisesti junttien ja vähä-älyisten juttujen yläpuolella, ettet ole edes noista junteista jutuista tietoinen. Muista kuitenkin tuhahtaa hiukan halveksuvaan sävyyn, kun toteat ettet ole tuosta ja tuosta ohjelmasta kuullutkaan. Tämä tietenkin paljastaa, että todellisuudessa luultavasti olet kuullut ohjelmasta, mutta eihän tietämätöntä kannata liian hyväntuulisestikaan ilmaista, koska tällöin koko ylemmyyden osoittaminen voisi mennä ihan ohi siltä alemmalta.

Vierailija
13/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb:ssa tämä on helppoa ärsyttämistä.

Vierailija
14/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 14:28"]

Konservatiiveja, "vanhanaikaisia" ihmisiä haukkumalla pääsee heti suvaitsevan ja empaattisen ihmisen kirjoihin.

[/quote]

Kun haukut vihreiden päätöksiä perustellen kauppataseella ja kerrot kuinka ne vaikuttavat käänteisesti ympäristöön vetoamalla vaikka hiilen kulutuksen kasvuun, kuulostat erittäin fiksulta.

Vierailija
15/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa myös haukkua muita ihmisiä white trashiksi!

Vierailija
16/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 14:28"]

[/quote]

Konservatiivinen, vanhanaikainen mummohan ei ole suvaitsevainen eikä empaattinen?

No joo. Potkimalla mummoja puistokävelyillä, kuten moniosaavat nykynuoret tekevät Helsingissä saat varmasti vielä papukaijamerkin empaattisen ja suvaitsevan mielleyhtymän lisäksi. Saatat saada jopa parin kukkahattutädin silittämään päätäsi.

Vierailija
17/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä tietysti. Kannattaa myös ehdotella koiranläjien keräystä, risusavottaa, ohikulkijoiden kenkien kiillotusta ym. nöyryytystöitä työttömille.

Sekä

toitotella suureen ääneen, että työttömyys on ihmisen oma vika ja jokaiselle työhaluiselle löytyy kyllä töitä!

Vierailija
18/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänsillan väärällä puolella asuvia sekä tohtorikouluttamattomia.

Vierailija
19/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja minkään asian tai ihmisen avoin haukkuminen ei ehkä ole paras tapa vaan sellainen piilotetumpi mukaneutraali ja "viaton" halveksunta.

Vierailija
20/29 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 14:50"]

Ai niin, ja minkään asian tai ihmisen avoin haukkuminen ei ehkä ole paras tapa vaan sellainen piilotetumpi mukaneutraali ja "viaton" halveksunta.

[/quote]

Ongelmaksi saattaa muodostua, että nykyään se tulkitaan nopeasti kiusaamiseksi ja pomo saattaa työpaikalla syyttää työilmapiirin heikentämisestä. Suora vittuilu on paras, kun sen vielä tekee päin naamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme