Mikä pieni asia pilaa päiväsi heti aamusta alkaen?
Yksi asia per viesti että on helppo peukuttaa.
Yläpeukku = pilaisi todennäköisesesti minunkin päiväni
Alapeukku = ei vaikuttaisi mitenkään
Aloitan: Kun yritän päästää parvekkeelta raitista ilmaa sisään herättyäni, sisälle leijuu ainoastaan naapuriparvekkeelta tuleva tupakankäry
Kommentit (58)
Ei pikkujuttu voi pilata koko päivää. Jos pilaa, tarvii treenata vähän lisää mielenhallintaa.
No ei kyllä mikään minun päiviäni tapaa pilata. Pari kertaa vuodessa jonkun äkillinen töksähtelevyys saattaa tehdä pahan mielen, mutta ei muuten.
Herätyskello ei soi koska unohdit laittaa sen soimaan.
Mölyäminen heti aamusta. Huuto, tv, muu metelöinti. Koko päivä pilalla, jos aamulla ei saa olla rauhassa.
Työkaverin äänen kuuleminen kun avaan työpaikan oven. Verenpaine nousee samantien.
Se on se herääminen mikä pilaa päivän.
Korona-uutiset heti kun radion avaa.
Jos en saa herätä yksin aivan rauhassa. Käytännössä tarkoittaa sitä, että joku lapsi tulee huutamaan äitiä, pissahätää, ruokaa tms, ennen kuin olen juonut aamukahvini 😆
Työkaveri jättänyt paskaraidat perjantain jälkeen kuivumaan pyttyyn, jota täytyy sitten jynssätä useita minuutteja eikä välttämättä silloinkaan lähde.
Hoputus tai mikä tahansa komentelu tai rytmieni sekoittaminen.
Minulla on herätys, jos tarvitsen sellaista, eli aamulla pitää olla jossain tiettyyn aikaan aikaisin. Herään yleensä muutenkin aikaisin, ja aina herätykseen. Huolehdin tavaroistani ja syömisistäni ja itsestäni enkä ole koskaan myöhästy. Mutta aamuni pilaa täysin, jos miehellä sattuu olemaan joku huolehtimiskohtaus päällä, ja hän alkaa puuttua heräämiseeni, aikatauluuni, aamiaiseeni tai lähtemiseeni. Aamuisin en siedä puuttumista senkään vertaa kuin muina päivän ajankohtina.
Kävelet vessaan ja astut kissanpaskaan jonka kissa on ovelasti peittänyt lattialla olleella sukalla
Edellisillan mässytykset, paljon hiilareita, suolaa, rasvaa= jäätävä turvotus.
Työhousujen vetskari jää puolitiehen....vtuiks meni koko päivä😥
Ulkonäköni.