Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pieni asia pilaa päiväsi heti aamusta alkaen?

Vierailija
14.09.2020 |

Yksi asia per viesti että on helppo peukuttaa.

Yläpeukku = pilaisi todennäköisesesti minunkin päiväni
Alapeukku = ei vaikuttaisi mitenkään

Aloitan: Kun yritän päästää parvekkeelta raitista ilmaa sisään herättyäni, sisälle leijuu ainoastaan naapuriparvekkeelta tuleva tupakankäry

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan että menkat on alkaneet yöllä = lakanat pesuun, kunnon tuppo housuun ja löysät pieruverkkarit jalkaan ettei vyötärö kiristä mahaa.

Vierailija
22/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi herää huonolla tuulella ja tartuttaa sen muhun. Aamuisin en oikein jaksa olla se vastaanottavainen vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni, vaikka saisi taltutettua lääkkeellä olotila on vaillinainen. 

Vierailija
24/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies herää samaan aikaan ja tungeksii vessassa ja keittiössä tiellä.

Vierailija
25/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joutuu heräämään tiettyyn kellonaikaan ja aamussa on AIKATAULU. Töihin lähtö tähän päälle. Ihan kuolemaa joka päivä.

Vierailija
26/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos herään mieheni kanssa samaan aikaan, häneltä alkaa loputon kyselytulva.

Mitä mitä mitä mitä.

Odotan yleensä sängyssä kunnes hän on poistunut talosta ja aloitan sitten vasta oman aamuni- hiljaisessa rauhallisuudessa kahvin tuoksuessa taustalla.

Vierailija
27/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun olen siivonnut illalla kaikki paikat, lakaissut lattiat, pessyt tiskit, pyyhkinyt pöydät mutta eiköhän kumppani ole ennen töihin lähtöään kuljeskellut kuraiset kengät jalassa pitkin kämppää, murustellut leipää pitkin pöytää ja läikyttänyt kahvia/mehua. Tyhjät purkit ovat joko jääkaapissa tai tiskialtaassa, ei tietenkään roskiksessa. Vessa on vetämättä ja karvoja ja hiuksia on silloin tällöin altaassa niin että minä joudun ne siivoamaan. AAARGH!

Vierailija
28/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos istun lämpimälle pöntönrenkaalle. Se vaan on niin ällöä, muistutus siitä, että en ole yksin asunnossani. 

Ja joo, ei mee koko päivä pilalle kuitenkaan.

Ja joo nro2, rakastan perhettäni, en vaan kykene siihen aamuvarhain.

Vierailija
29/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen jankutus. Ei kestä yhtään.

Vierailija
30/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinat ja/tai nuuskat on loppu.

Vierailija
31/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun olen siivonnut illalla kaikki paikat, lakaissut lattiat, pessyt tiskit, pyyhkinyt pöydät mutta eiköhän kumppani ole ennen töihin lähtöään kuljeskellut kuraiset kengät jalassa pitkin kämppää, murustellut leipää pitkin pöytää ja läikyttänyt kahvia/mehua. Tyhjät purkit ovat joko jääkaapissa tai tiskialtaassa, ei tietenkään roskiksessa. Vessa on vetämättä ja karvoja ja hiuksia on silloin tällöin altaassa niin että minä joudun ne siivoamaan. AAARGH!

Miksi ihmeessä et jätä tuollaista äijää? Ei arvosta sinua yhtään.

Vierailija
32/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki pienet asiat, yksi kerrallaan, menee pieleen - kurotat silmälaseja, mutta ne tippuu lattialle, tulee naarmuja/ vaate, jonka ajattelit laittaa onkin likaisena / ylempänä mainittu kissan pee / hammastahna tippuu harjalta ennen kuin harja ehtii suuhun / leipä on homeessa, eikä muuta syötävää ole / kissa pissannut kenkääsi / koira merkannut jonkun nurkan yöllä / jne. Päivä alkaa epäonnella ja jatkuu samaa rataa...

Vierailija
33/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta, jos on yhteisiä lapsia. Niistä vähintään toinen on aina tismalleen kuin isänsä...

Vierailija
34/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivänmurut pöydällä miehen jäljiltä

Vierailija
35/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeät ja päsmäröivät naapurit.

Vierailija
36/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupahoinvointi

Rv 6+2

Vierailija
37/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelen etätöitä tietäen, että on reilu tunti aikaa ennekuin muu perhe herää. Ja sitten jompikumpi pikkutytöistä kiukkuisena ja liian aikaisin heränneenä kömpii riivaamaan.

Vierailija
38/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä nyt on jotain merkitystä niin hän on nainen. Olen bi.

Vierailija
39/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos herään tyyliin puoli tuntia ennen kellonsoittoa. Ei ehdi enää nukahtaakaan, tai jos nukahtaa on ihan pöllyssä kellon soidessa. Mutta ärsyttävää on pyöriä hereilläkin.

Vierailija
40/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivänmurut pöydällä miehen jäljiltä

Voi kyynel mikä elämää suurempi murheen aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän