Mikä pieni asia pilaa päiväsi heti aamusta alkaen?
Yksi asia per viesti että on helppo peukuttaa.
Yläpeukku = pilaisi todennäköisesesti minunkin päiväni
Alapeukku = ei vaikuttaisi mitenkään
Aloitan: Kun yritän päästää parvekkeelta raitista ilmaa sisään herättyäni, sisälle leijuu ainoastaan naapuriparvekkeelta tuleva tupakankäry
Kommentit (58)
Lapsi herää huonolla tuulella ja tartuttaa sen muhun. Aamuisin en oikein jaksa olla se vastaanottavainen vanhempi.
Migreeni, vaikka saisi taltutettua lääkkeellä olotila on vaillinainen.
Mies herää samaan aikaan ja tungeksii vessassa ja keittiössä tiellä.
Se, että joutuu heräämään tiettyyn kellonaikaan ja aamussa on AIKATAULU. Töihin lähtö tähän päälle. Ihan kuolemaa joka päivä.
Jos herään mieheni kanssa samaan aikaan, häneltä alkaa loputon kyselytulva.
Mitä mitä mitä mitä.
Odotan yleensä sängyssä kunnes hän on poistunut talosta ja aloitan sitten vasta oman aamuni- hiljaisessa rauhallisuudessa kahvin tuoksuessa taustalla.
Se, kun olen siivonnut illalla kaikki paikat, lakaissut lattiat, pessyt tiskit, pyyhkinyt pöydät mutta eiköhän kumppani ole ennen töihin lähtöään kuljeskellut kuraiset kengät jalassa pitkin kämppää, murustellut leipää pitkin pöytää ja läikyttänyt kahvia/mehua. Tyhjät purkit ovat joko jääkaapissa tai tiskialtaassa, ei tietenkään roskiksessa. Vessa on vetämättä ja karvoja ja hiuksia on silloin tällöin altaassa niin että minä joudun ne siivoamaan. AAARGH!
Jos istun lämpimälle pöntönrenkaalle. Se vaan on niin ällöä, muistutus siitä, että en ole yksin asunnossani.
Ja joo, ei mee koko päivä pilalle kuitenkaan.
Ja joo nro2, rakastan perhettäni, en vaan kykene siihen aamuvarhain.
Lapsen jankutus. Ei kestä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Se, kun olen siivonnut illalla kaikki paikat, lakaissut lattiat, pessyt tiskit, pyyhkinyt pöydät mutta eiköhän kumppani ole ennen töihin lähtöään kuljeskellut kuraiset kengät jalassa pitkin kämppää, murustellut leipää pitkin pöytää ja läikyttänyt kahvia/mehua. Tyhjät purkit ovat joko jääkaapissa tai tiskialtaassa, ei tietenkään roskiksessa. Vessa on vetämättä ja karvoja ja hiuksia on silloin tällöin altaassa niin että minä joudun ne siivoamaan. AAARGH!
Miksi ihmeessä et jätä tuollaista äijää? Ei arvosta sinua yhtään.
Kun kaikki pienet asiat, yksi kerrallaan, menee pieleen - kurotat silmälaseja, mutta ne tippuu lattialle, tulee naarmuja/ vaate, jonka ajattelit laittaa onkin likaisena / ylempänä mainittu kissan pee / hammastahna tippuu harjalta ennen kuin harja ehtii suuhun / leipä on homeessa, eikä muuta syötävää ole / kissa pissannut kenkääsi / koira merkannut jonkun nurkan yöllä / jne. Päivä alkaa epäonnella ja jatkuu samaa rataa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta, jos on yhteisiä lapsia. Niistä vähintään toinen on aina tismalleen kuin isänsä...
Leivänmurut pöydällä miehen jäljiltä
Röyhkeät ja päsmäröivät naapurit.
Aloittelen etätöitä tietäen, että on reilu tunti aikaa ennekuin muu perhe herää. Ja sitten jompikumpi pikkutytöistä kiukkuisena ja liian aikaisin heränneenä kömpii riivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä nyt on jotain merkitystä niin hän on nainen. Olen bi.
Jos herään tyyliin puoli tuntia ennen kellonsoittoa. Ei ehdi enää nukahtaakaan, tai jos nukahtaa on ihan pöllyssä kellon soidessa. Mutta ärsyttävää on pyöriä hereilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Leivänmurut pöydällä miehen jäljiltä
Voi kyynel mikä elämää suurempi murheen aihe.
Huomaan että menkat on alkaneet yöllä = lakanat pesuun, kunnon tuppo housuun ja löysät pieruverkkarit jalkaan ettei vyötärö kiristä mahaa.