Naapurilla työmatka 1km, menee aina autolla.
Minusta outoa. Itse kävelisin tai menisin pyörällä. Talvella puhdistaa auton ensin lumesta ja sitten ajaa sohjossa 1km. Aikaakin kuluu kauemmin :')
Kommentit (41)
Naapuri kävi töissä melkein kivenheiton päässä, muutaman puun jos kaataisi sen työmaa näkyisi tähän meidän kuistille.
Ja ajoi työkseen kuorma-autoa 😂😂😂😂😂.
No ehkä sillä on joku syy. Itse pääsääntöisesti kävelen noin 1,5 km työmatkani mutta joskus menen autolla jos vatsa tuntuu omituiselta. Noinkin lyhyellä matkalla on aamuna jos toisena tullut armoton vessahätä, varsinkin jos vatsa ei ole toiminut ennen lähtöä. Siinä sitten koitat kävellä ripeästi töihin ettei tule vahinkoa :D
Toisinaan menen autolla myös siksi että saatan mennä töistä suoraan jonnekin tai esim lääkäriin kesken työpäivän.
Ap, kävelijänä tai pyöräilijänä en arvosta sinua yhtään enempää.
Lopeta väsynyt hyvesignalointi ja keskity omaan elämääsi.
Mitä jos itse menisit töihin? Siitä saa rahaa ja kipeästi kaipaamaasi sisältöä elämään
Ei kuulu sinulle. Ehkä menee töistä salille.
Vierailija kirjoitti:
Mä menen aina autolla, matka yhteen suuntaan 400 metriä, enkä selittele tai perustele kellekään mitään.
Miksi niin tekisin....
Oletko jotenkin vajaa?
Miten nykyautojen tekniikka kestää tuollaista pätkäajoa? Eihän tuossa kerkeä lämmöt nousta moottorissa.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan hyvä esimerkki että pensa sikahalpaa edelleen.
Mun puolesta sais olla kympin tienoolla per litra yksityisautoilijoille
Jos tarkoitit, että ammattiautoilijat saisivat halvemmalla, ehdotuksestasi seuraisi vain polttoaineiden mustan pörssin markkinat.
Vierailija kirjoitti:
Miten nykyautojen tekniikka kestää tuollaista pätkäajoa? Eihän tuossa kerkeä lämmöt nousta moottorissa.
Ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti. Itselläni meni akku, startti ja laturi aika toistuvasti vaihtoon liian lyhyiden ajomatkojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen työmatka on 300 m. Etenkin öisin hän menee työpaikalle autolla. Ja nimenomaan menee sinne eikä jonnekin muualle, näen makkarin ikkunasta auton valot ja sen, miten työpaikalla sytyttää valot.
Onko mies koskaan perustellut toimintaansa?
On: kun hälytys tulee, pitää paikalle päästä nopeasti.
Mies on siis ilmeisesti vartiointiliikkeen työntekijä joka joutuu tekemään kierroksia omalla autollaan?
Ei ole, matka päättyy työpaikan pihaan eli hälytys on siellä työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei uusia autoja tarvitse lumesta puhdistaa. Webasto päälle ja saa mennä lämpimään autoon. Mukavaa matkustamista.
Nykyautoissa on ilmalämpöpumppu joka lämmittää tai viilentää ja jonka saat kännykkäsovelluksella laitettua päälle. Millä ihmeen vanhalla polttomoottiromulla oikein ajelet jos siinä on Webasto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti. Itselläni meni akku, startti ja laturi aika toistuvasti vaihtoon liian lyhyiden ajomatkojen takia.
Niillä pitääkin välillä käydä motarilla revittelemässä ja lataamassa akkua.
Tuohan on jo päivänselvää....joillekin.
Mulla naapuri on ollut etätöissä kotona keväästä lähtien. Kuitenkin olen nähnyt, että lähtee useana aamuna viikossa vanhaan tapaan työsuhdeautollaan liikenteeseen. Palaa kotiin puolen tunnin päästä. Sama toistuu usein iltapäivällä. Lähtee jonnekin. Palailee joskus illalla kotiin.
Kiusaajaeukko lähtee tänään talosta pihalle. Karma is a bitch.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sinulle. Ehkä menee töistä salille.
Kunnon sali-make hengästyy jo autolta salille kävellessä
Ärsyttävä työmatka. Auto ei tykkää tuollaisista pikkumatkoista ja toisaalta Suomessa kilometriä ei tee mieli kävellä kuin kesälomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen työmatka on 300 m. Etenkin öisin hän menee työpaikalle autolla. Ja nimenomaan menee sinne eikä jonnekin muualle, näen makkarin ikkunasta auton valot ja sen, miten työpaikalla sytyttää valot.
Onko mies koskaan perustellut toimintaansa?
On: kun hälytys tulee, pitää paikalle päästä nopeasti.
Mies on siis ilmeisesti vartiointiliikkeen työntekijä joka joutuu tekemään kierroksia omalla autollaan?
Ei ole, matka päättyy työpaikan pihaan eli hälytys on siellä työpaikalla.
Kylläpä on kummallinen työpaikka jos sinne on noin kiire vaikka ei ole ilmeisesti edes ihmishengistä kysymys.
Mäkin ajoin aikoinaan tuollaisen työmatkan autolla. Vaihtoehtona olisi saattanut olla, etten mene töihin lainkaan. Olin silloin henkisesti todella heikossa hapessa. Naapurillasi voi kuule olla vaikka MS-tauti, jonka vuoksi käyttää autoa. Mutta se ei kuulu sulle, oli sitten tai ei.