Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri joka näkee ihmiset ja asiat mustavalkoisina, hyvinä tai pahoina ja ottaa hampaisiinsa säännöllisesti jonkun, jonka elämää alkaa vaikeuttamaan

Vierailija
14.09.2020 |

Olen tuntenut erään ihmisen, jonka kanssa olemme olleet samassa työpaikassa aikoinaan ja siellä ystävystyneet. Onneksi hän näkee minut positiivisessa valossa, olen koulutettu ( mutta en enemmän kuin hän ) ja arvoni ovat lähellä hänen omiaan. En ainakaan vielä ole siis joutunut hampaisiinsa, mutta olen kauhulla seurannut kuinka hän kohtelee lähipiiriään ja joitain omaa tai lastensa elämään vaikuttavaa tahoa. Esimerkiksi jos lapsen opettaja sattuu olemaan sellainen, josta tämä kaveri ei pidä, hän tekee opettajan elämästä helvettiä piinaamalla tätä. Jos ihminen on kaverin mielestä taas ”hyvä tyyppi” kaveri kehuu häntä maasta taivaisiin. Olen odottanut milloin oma vuoro tulee joutua hampaisiin, vai tuleeko ollenkaan. Tunnetteko te vastaavanlaisia ihmisiä ja mitä heistä pitäisi ajatella?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tällaisia tuttuja tai läheisiä? Oletteko saaneet itse olla rauhassa vai oletteko joutuneet riitoihin?

Vierailija
2/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa narskulta. Juokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairasta touhua. En haluaisi tuollaista ihmistä lähipiiriini.

Vierailija
4/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään opettajan, joka on täysin hullu. Tekee perättömiä lasuja oppilaistaan, on ollut oikeudessa valehdellut, kiusaa oppilaitaan, myy itseään, sekoilee päivät pitkät. Vainoaa ja valehtelee. Vaihtaa työpaikkaa vuoden välein ja soittelee poliisia joka välissä johonkin asiaan. Ja aina aloittaa tarinan poliiseille - minä olen opettaja ja tässä näin näin ja näin. Yleensä menee aina lävitse. Kauhee katsoa sivusta, miten kohtelee ihmisiä, aina joku hampaissa ja niin kova valehtelemaan.

Vierailija
5/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan joku persoonallisuushäiriö, kuten vaativs persoonallisuus.

Vierailija
6/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tyypilliseltä suvakílta.

Vierailija
7/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti tai joku muu pershäiriö.

Vierailija
8/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiusaaja, noitahan on bbssäkin. Kaikkialla niitä on, pitää vaa valita ihmiset hyvin.

Vierailija
9/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kärsii itse tuosta eniten?

Vierailija
10/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuushäiriö

Vierailija
11/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin varmaan etäisyyttä, on vain ajan kysymys milloin joudut tähtäimeen...

Vierailija
12/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko tähän yllättävät ja äkkinäiset päätökset elämässä, esim useita seksisuhteita samanaikaisesti mieheltä salaa ja totaalisia ”hurahtamisia” johonkin, esim vegaaniuteen/kuntoiluun/säästämiseen/politiikkaan?

Vierailija
13/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko tähän yllättävät ja äkkinäiset päätökset elämässä, esim useita seksisuhteita samanaikaisesti mieheltä salaa ja totaalisia ”hurahtamisia” johonkin, esim vegaaniuteen/kuntoiluun/säästämiseen/politiikkaan?

Olen huomannut epävakaissa ja bipolaarisissa tuollaista käytöstä. Etenkin noita hurahtamisia ja arvojen/mielipiteiden täydellistä vaihtumista jne. Yhtäkkiä innostutaan jostain uudesta harrastuksesta, ostetaan kalliit välineet ja harrastellaan pari kuukautta, unohdetaan, sama vähintään kerran vuoteen läpi. Nelikymppisen poliittinen kanta vaihtuu lennosta, innostutaan jostain aatteesta ja hetken päästä kiinnostus taas lopahtaa. Ostellaan ja tilaillaan lyhyessä ajassa kaikkea tarpeetonta. Liittyy varmaankin maniakausiin usein tuollainen käytös.

Vaihtuvat (seksi)suhteet voivat taas kertoa muustakin ja ovat muutenkin yleisempää kuin tuollaiset asioihin yhtäkkiset hurahtamiset ja äkkinäiset mielenkiinnon lopahtamiset. Tietty holtiton seksi- ja päihdekäyttäytyminen liittyy myös joillain asiaan.

Vierailija
14/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvaan että työpaikka on joku mielenterveys lähihoitaja paikka

Vierailija
15/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ihmiset ovat hirveä rasite ympäristölleen, etenkin työpaikoilla. Sitten jos ovat vielä vakituisia, heistä eroon pääseminen on suorastaan mahdotonta. Kiusaavat muita vuosikausia.

Vierailija
16/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän kaukaa tuollaiset painajaiset. Yksinkertaisia pa^skiaisia.

Vierailija
17/17 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ihmiset ovat hirveä rasite ympäristölleen, etenkin työpaikoilla. Sitten jos ovat vielä vakituisia, heistä eroon pääseminen on suorastaan mahdotonta. Kiusaavat muita vuosikausia.

Nyt etätöissä on paljastunut mielenkiintoisia sivuilmiöitä. Työryhmän pa^skamyrskyt ovat minimissään, enää ongelmatyypit eivät kokousteta bondaamassa itsekehitettyjä ongelmia ja huolia kahvitauoilla, vaan tehdään hommia.