Apua, pääseekö koronatestiin nopeammin täyttämällä Omaolo-kyselyn vai soittamalla tk:n takaisinsoittopalveluun?
Olen nyt aamusta asti odottanut takaisinsoittoa. Minun pitäisi päästä pikaisesti testeihin todella tärkeän menon vuoksi (liityy sairauteeni).
Kommentit (6)
Omalta alueelta pitää virka-aikaan varata koronatestiin aika. Takaisinsoitto- numerosta ja omaolo-palvelusta joutuu odottamaan paljon pidempään vastausta.
Netissä on testi. Täytä se ja tunnistaudu pankkitunnuksilla. Saatat päästä testiin jo tänään.
Näin me teimme perjantaina, lauantaina oli testi ja sunnuntaina tuli vastaus. Julkisella puolella Espoossa olimme.
Minä en saanut Omaolo-palvelusta muuta vastausta kuin että käskettiin soittamaan, kolme numerovaihtoehtoa siinä oli. Valitsin niistä Taysin koronaneuvontanumeron, jätin numeroni takaisinsoittopalveluun ja sieltä tulikin soitto ihan heti. Pääsin samana päivänä testiin ja runsaan vuorokauden kuluttua sain tuloksen. Ihan kätevästi kävi muuten, mutta taksi ei meinannut löytää oikeaa paikkaa Taysin alueelta, joka onkin nyt kauhea labyrintti remontin jälkeen. Jos menette sinne testiin niin muistakaa ottaa kartta mukaan, sen saa kyllä sähköpostissa samalla kuin testausajankin.
kiitokset vastauksista. Tosiaan ehdin jo soittaa TK:n takaisinsoittopalveluun ennen kuin huomasin, että Omaolon kautta voisi myös mahdollisesti päästä testiin. En kuitenkaan mielellään kuormita kahta järjestelmää, jollei toinen ole sitten huomattavan hidas.
No mitäpä jos kokeilisit?