Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenellä on varaa esim. Sisleyn tuotteisiin? Ihan törkeen kalliita

Vierailija
14.09.2020 |

Silti löytyy käyttäjien arvosteluja jälleenmyyjien sivuilta ja en voi kuin ihmetellä ketä on ihmiset keillä on varaa laittaa 200€ ja rapiat 15 millin voidepurkkiin.

Ketä olette??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä sisleyt ovatkaan?

Vierailija
2/12 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmetin väliä sillä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmetin väliä sillä on?

No mitä väliä millään! Kunhan kiinnostaa!

Vierailija
4/12 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin Sisleyn (Benettonin) vaatteita ja nehän on ihan halpismuotia. Mutta kosmetiikka Sisley on tosiaan hintavaa.

Vierailija
5/12 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ihmisillä, joilla on paremmat tulot kuin sinulla. Tai muuten enemmän rahaa. Tai elämän prioriteetit sillä tavalla aseteltuna, että haluavat ostaa tuon hintaista kosmetiikkaa, mutta säästävät sitten jostain muusta/eivät hankin mitään (muuta) turhaa. Eikös tuo nyt ole kysymättäkin itsestään selvää? Vai kuvitteletko, että kaikkien ihmisten taloustilanne on sama kuin sinulla ja tarpeiden priorisointi myös? Jos sinulla ei ole varaa, niin ei voi kellään muullakaan olla varaa? 

Vierailija
6/12 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella varmasti olisi varaa jos haluaa kosmetiikkaan noin paljon rahaa laittaa, eihän niitä muuten myytäisi. Jokainenhan voi itse valita  mihin haluaa panostaa omien varojensa puitteissa. Esim. minulla varmasti olisi taloudellisesti mahdollista ostaa tuon hintaista kosmetiikkaa, mutta koska olen löytänyt itselleni sopivia tuotteita paljon edullisemmin, niin käytän rahani mieluummin johonkin muuhun. Enkä siis ole mikään huipputuloinen.

Vierailija
7/12 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut blokkaajat saa näytteitä näiltä kosmetiikkkafirmoilta ja sitten arvioivat näitä. Monet sanovat että sain näytteitä. Sisley on kyllä kallis.

Vierailija
8/12 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella varmasti olisi varaa jos haluaa kosmetiikkaan noin paljon rahaa laittaa, eihän niitä muuten myytäisi. Jokainenhan voi itse valita  mihin haluaa panostaa omien varojensa puitteissa. Esim. minulla varmasti olisi taloudellisesti mahdollista ostaa tuon hintaista kosmetiikkaa, mutta koska olen löytänyt itselleni sopivia tuotteita paljon edullisemmin, niin käytän rahani mieluummin johonkin muuhun. Enkä siis ole mikään huipputuloinen.

Juuri näin. Kyllä normaalilla keskituloisella suomalaisella on varaa ostaa tuollainen purkki. Itse en osta kalliita kosteusvoiteita, mutta silmänympärysvoiteeseen panostan enemmän. Pieni purkki kestää käytössäni ainakin 6kk, joten eipä tuo vuodessa kamalia summia tee, vaikka yksi purkki maksaakin muistaakseni satasen luokkaa. Mutta kai tuon saman kysymyksen voisi esittää mistä vaan tuotteesta? Että miten jollakin on varaa. Varmaan itsekin maksat joskus jostain 200€, olet vaan päättänyt käyttää sen 200€ johonkin muuhun kuin rasvapurkkiin. 

Vierailija
9/12 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla olisi jos kiinnostaisi. Olen 5500 e / kk tienaava sinkku. Kyllä siitä riittäisi silloin tällöin voidepurkkeihin jokunen satanen laittaa. Ja jossain iässä kokeilinkin, ostin Stockan kosmetiikkaosastoilta ja vastaavista kalliiiden merkkien ihonhoitotuotteita, meikkejä tms. Mutta iho ei muuttunut yhtään paremmaksi, ja aloin myös tutustua blogeista ja muista ainesosalistojen analysointiin. Osoittautui, että yleensä niissä ei ollut mitään erityisen kosteuttaviia/hoitavia/anti-age aineita vaan glorifioitua bulkkimoskaa. Ja silloinkin kun oli ihan hyvä INCI, niin samanlaisen saattoi saada jostain vähemmän luksus merkin sarjasta neljäsosahinnalla.

Tämän jälkeen kun noiden aineosalistoja tutkin, jotenkin tuntuisi jopa nololta jos mun kylppärissä näkyisi niitä ylihintaisia kusetustuotteita. Tuntuisi että jotkut varmaan katsoo että olen tyhmä ja merkkien ja markkinoijien huijattavissa.

Vierailija
10/12 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kyseisistä tuotteista kuullutkaan mutta käyn töissä ja minulla on varaa ostaa haluamiani tuotteita Rolls Roycea lukuunottamatta.

Vierailija
11/12 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä Sisleystä kuullutkaan. Ehkä ihan hyvä jos kerran ovat kalliita.

Vierailija
12/12 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi varaakin, mutta en enää viitsi maksaa kosmetiikasta noin paljon. Joskus siis hurahdin hienoihin merkkeihin ja käytin pelkästään niitä. Joskus sitten ”vahingossa” kokeilin kaverillani Lidlin tuotteita ja ihan sama vaikutushan niillä tuli. Eli kosteutus. En nyt ihan Lidliin osannut vaihtaa ainakaan vielä, mutta Niveaan ja Lumeneen vaihdoin enkä kadu. Laitan rahani johonkin kivempaan.