Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

av mammat auttakaa. Aloitan uudessa työssä. Miten valtion virkamiehet puhkeutuu?

Vierailija
14.09.2020 |

MItien mun pitäisi pukeutua? Apua apua apua. Mitä vaatteita ostan, mitä merkkiä, minkälainen takki. Mun pitäisi nyt uudistua vähän. Olen työskennelly konttorirottana ja flipflopit jalassa vain kuljeskellut ympäriinsä.
Mittee mun pitäs tehä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu samalla lailla kun pukeuduit siihen työhaastatteluun

Vierailija
2/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani valtion virkamies kiertää maastossa tutkimassa vesistöjen tilaa. Hän pukeutuu työn luonteen mukaisesti maastopukuun ja kumppareihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikset voi pukeutua niin kuin normaalisti? Jos olet tuollainen laumalammas, niin katso sitten miten työkaverisi pukeutuvat, mutta kai niitäkin on erilaisia? Vai onko joku MIB paikka?

Vierailija
4/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani valtion virkamies kiertää maastossa tutkimassa vesistöjen tilaa. Hän pukeutuu työn luonteen mukaisesti maastopukuun ja kumppareihin.

Pistää vihaksi että on tällaisia "töitä" olemassa joista vielä maksetaan jotain viiden tonnin kuukausipalkkaa.

Itse tekisin samaa hommaa 10h tunnissa palkatta omilla eväillä.

Vierailija
5/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VirastohommIssa yleensä farkut ja joku siisti paita. Kesällä voi olla hame tai mekko, talvella en tarkene.

Jos on joku muodollisempi tilanne, niin sitten jakku ja suorat housut. Näitä on kyllä harvoin, neuvottelut ovat pääosin Skypellä.

Vierailija
6/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivässä*

Vierailija
7/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan vaikuttaa työnkuva aika paljon!

Vierailija
8/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistää vihaksi että on tällaisia "töitä" olemassa joista vielä maksetaan jotain viiden tonnin kuukausipalkkaa.

Sinne vaan menet tutkimaan vaikka Terrafamen lähistön vesistöjen tilaa. Eiköhän muualtakin Suomesta löydy vesistöjä, joiden lähellä on teollisuutta. Menet vaan hakemaan vesinäytteitä ja analysoit ne.

Vierailija
9/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinua ei sellaisiin hommiin sitten palkata, jos kuvitelmasi mikrobiologin työstä on, että se on semmoista leppoisaa oleilua luonnossa ja retkeilyä eväiden kanssa ympäriinsä mitääntekemättä.

Vierailija
10/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinua ei sellaisiin hommiin sitten palkata, jos kuvitelmasi mikrobiologin työstä on, että se on semmoista leppoisaa oleilua luonnossa ja retkeilyä eväiden kanssa ympäriinsä mitääntekemättä.

Ei ole kovin kaukana totuudesta

T. Luken metsä/suobiologi

Vierailija
11/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantasandaalit on jatkossakin hyvä työasu. Joku karvainen Hugh Hefrenin lookkinen sikari/aamutakki päälle ja alle speedo-uikkarit. Siinä on ihan perusvirkamiehen työasu. Missä nyt kukin siis viihtyy.

Vierailija
12/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virkamiehen työnkuva voi olla melkein mitä vain. Ihan mahdoton sanoa, miten siihen pukeudutaan. Tuntemani valtion virkamies kahlaa paskassa kumisaappailla.

Vierailija
13/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apinakin pystyy ottamaan tuubiin niitä maa- tai vesinäytteitä ja laittamaan ne analysointilaitteeseen. Siihen ei tarvita tohtorin koulutusta. Suojatyöpaikkoja nuo pitkälti ovat.

Samoin Metsähallituksen työpaikat ovat aivan puhtaita suojatyöpaikkoja jotka leikkaamalla Suomi ei menettäisi mitään. Sitra menee samaan syssyyn.

Vierailija
14/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polven yli tulevat nahkasaappaat, minihame , nahkakorsetti, ponnarit sivuille, pyöreät silmälasit ja nahkainen asiakirjakansio kainaloon

Vierailija
15/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virkamies ei pukeudu fatkkuihin.

Vierailija
16/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kedon kukkaset.

Vierailija
17/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se työhaastattelu oli etänä :/ Ei ne nähneet kuin naaman. Ihan sama jos vaikka olisin ollut pikkuhoususillaan. 

Vierailija
18/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apinakin pystyy ottamaan tuubiin niitä maa- tai vesinäytteitä ja laittamaan ne analysointilaitteeseen. Siihen ei tarvita tohtorin koulutusta. Suojatyöpaikkoja nuo pitkälti ovat.

Samoin Metsähallituksen työpaikat ovat aivan puhtaita suojatyöpaikkoja jotka leikkaamalla Suomi ei menettäisi mitään. Sitra menee samaan syssyyn.

Ennen kyläsepät repi hohtimilla ihmisiltä särkeviä hampaita. Miksi nykyään tuohon vaaditaan lääketieteellinen koulutus yliopistossa? Saati jotkut kunnalliset eläinlääkärit. Ihan turhia kaikki. Kyllä jokainen osaa omat elukkansa hoitaa.

Vierailija
19/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei ennen poliisejakaan tarvittu. Miksi ne pitää jossain ammattikorkeassa kouluttaa. Ennen riitti myös poppamies. ei tarvittu lääkäriä. ei. saunan taakke vaan jos ei enää pystyny peltoa auraamaan

Vierailija
20/22 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluuvaisin kunnanlääkäriksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme