Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen laukeaminen

Vierailija
04.11.2013 |

Olen nelikymppinen nainen, seksikumppaneita on kertynyt vuosien saatossa muutamia kymmeniä. Viime vuoden seksi on ollut ihanaa, nautinnollista ja tyydyttävää.

Hieman mietityttää miesten erot laukeamisessa. Jotkut tulevat nopeasti ja ovat kohta valmiita uudelleen. Toiset kestävät pidempään ja välillä menee melkoiseksi rynkyttämiseksi. Melkein kaikki kohtaamani miehet laukeavat niin, että huomaan sen mutta sitten on tämä poikkeus. Kun hän on hiljainen eikä mistään huomaa milloin hän saa... Ei murahtele, ei sano, ei huohota, ei niin mitään. Melko noloja tilanteita on tämän vakipanon kanssa ollut.

Ja sitten se, että kun on kerran lauennut ja otetaan uusintaa, hän ei  välillä meinaa tulla millään. Toisinaan taas kolmekin kertaa. Ota tästä nyt selvää..

Ovathan naisetkin erilaisia mutta olisiko miehillä tähän kommenttia.

Minä niin tahtoisin kuulla ja huomata nautinnon myös toiselta, omasta puolestani se ei jää kyllä huomaamatta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun joukkoon hävettävän nopeasti laukeava mutta useampaan kertaan pystyvän. Siksi minulle ei se "rynkyttäminen" ole pääasia vaan naisen tyydyttäminen muutenkin...ja nainen takuulla huomaa kun laukean..eipä jää se epäselväksi varmaan naapurillekkaan jos kuulolla on

M43nääsville

Vierailija
2/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain ihanaa kuulla kun mies laukeaa. Se saa villiksi ja riettaaksi. Olen itsekin taatusti sen verran äänekäs, että ei tarvitse arpoa sainko vai ei. Kamalinta olisikin jos kysyttäisiin sainko :)

Se, että mies laukeaa pian ei minua haittaa. Pääasia, että nainenkin tyydytetään. Ja jos kykenee useampaan kertaan niin eihän siinä mitään hätää silloin ole.

Teen parhaani, että mies kiihottuu uudelleen. Minä en ihan pikaisiin tyydy ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on parasta jo saa pitkittää toisen tulemista, härnätä orkut lähelle ja sitten kiusoitellen pitää se siinä pitkää esim hyväilemällä helläst kielellä ja työntäen samalla sormet naisen sisään ja koukistella häpyluun taakse...;)

ihanaa saada nainen anelemaan orgasmia vaatimaan sitä huutamalla nautinnosta

M43nääsville

Vierailija
4/4 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää laukeen kanssa nopeesti. Tulee karjuttuakin ja ilmaakin pääsee usein perästä samalla.