Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutelusta ja rintojen hyväilystä

Vierailija
11.07.2011 |

Hei kaikki ihanaiset naiset! Esileikkinä pitkään nautinnolliseen rakastelusessioon miten toivoisitte teitä suudeltavan ja kosketeltavan? Suulle suudeltaessa tuntuuko parhaalle se, että sormet on upotettuna hiuksiin ja hyväilee niskaa vai tulisiko käsien kulkea muuallakin? Millainen kosketus tuntuu parhaalle suudeltaessa niskaa ja korvia? Suudeltaessa vielä vaatteet päällä, onko kiihottavampaa se että pilluun ei kohdistu vielä kosketusta? Rintojen hyväilystä esileikkinä: kumpi on kiihottavampaa ja tuntuu paremmalle se, että mies hyväilee rintoja edestä vai takaasi? Käsin hyväilyn jälkeen kun rintoja hyväilee kielellä tuntuuko paremmalle hyväillä sormen päillä selkää vai kosketella ja puristella peppua? Kertokaa naiset toiveistanne ja kokemuksistanne, haluan tarjota hänelle nautinnollisen hekuman illan, kiitos vastauksista etukäteen!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet noi kaikki niin johan on hekumaa.

Huh huh. Täällä hekumoi jo yksi nainen pelkästä ajatuksesta, että saisi tuollaista edes joskus.

Vierailija
2/13 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan todella naiseni nauttivan ja syttyvän himoonsa ennen kuin annan itseni täysin hänelle. Kannattaako pillua kosketella vaatteiden päältä vasta kun nainen on "turned on"? Onko rintojen hyväily kiihottavampaa kun mies on edessä vai takana? Kun jaksat vastailla niin kerron myöhemmin kuinka naiseni vinkeilläsi hekumoi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisesi viestittää, että alakertakin on olemassa niin sitten voi pilluakin kosketella.

Rinnat. ne ovat hieman sitten naiskohtainen juttu. Itse kiihotun mielettömästi rintojeni hyväilystä, olipa mies sitten edessä, sivulla tai vaikkapa vieressä.

Nännit ovat herkkä alue, mutta kun niitä kauniisti hiplaa aluksi, tulee sitten otteita koventaa. juuri ennen yhdyntää pidän erityisen kovasta nännien imemisestä (pitkiksi ja lituskaisiksi kuin vauva olisi imenyt) tai jos mies ei osaa, käsillä voi pyöritellä nännejä.

Mutta olen siis nainen, joka saa melkein orgasmin rintojen kautta ja tiedän, ettei toiset naiset millään tykkää tuollaisesta käsittelystä.

En osaa neuvoa sen kummemmin. Suuteleminen on ihanaa, kaikki hitaasti ja nauttien tehty on ihanaa. Ei tietenkään niiiiiiin hitaasti, että nainen väsyy odottelemaan seuraavaa siirtoa. Ja toisethan haluavat olla aktiivisia myös suutelusessioissa ja miehen erogeenisten alueiden hyväilyissä.

Tsemppiä viekotteluusi. :)

Vierailija
4/13 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun kosketteluun liittyen minun täytynee yrittää oppia odottamaan naiseni vistiä. Tykkään rintojen hyväilystä sekä nännien hiplaamisesta ja näykkimisestä ja naisenikin nauttii siitä. Vielä rintojen hyväilyyn liittyen: tulisiko silloin keskittyä vain rintoihin vai lisääkö kiihottuneisuutta esim selän silittely sormen päillä tai pepun hyväily?

Vierailija
5/13 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskity rintoihin.

peppu on kyllä kiva alue myös, mutta jos pystyt molempia rintoja hyväillä yhtä aikaa, se on upeaa. Tyyliin suulla toista rintaa, toista sormilla ja päinvastoin. ;)

Mutta minä olen vain yksi nainen miljoonien muiden joukossa. Mielipiteitä on varmasti miljoonia.

Vierailija
6/13 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain rintoihin ja nänneihin. Yleensä hyväilen samalla toisella kädellä myös vatsa tai selän ja pepun aluetta, mutta tuo voinee todella antaa naiselle paremman nautinnon keskittymällä hetkeksi vain ja ainoastaan hänen ihaniin pieniin rintoihin ja nännin nipukoihin.

Vierailija
7/13 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu on ihanaa alussa, varsinkin jos homman osaa hoitaa vähäeleisen sensuellisti siten, että jään itse vonkaamaan lisää, lisää herkkua. Oma mieheni osaa juuri tuon taidon: hän kiusoittelee minua aistillisilla, ihanan makeilla mutta annostelluilla suudelmilla ja hyväilyillä siten, että minä olen lopulta se, joka kiemurtelen kiihkosta ja koitan ohjailla hänen käsiään strategisimmille alueille. Lopulta, kun hän suostuu minulle antamaan sen, mitä haluan, käyn jo niin kuumana että homma tuntuu tajunnan räjäyttävän ihanalta.

Rintojen koskettelusta pidän, mutta minulla ne ovat kosketusherkkä alue. Lämmin lempeä kosketus, mieluiten kielellä toimii parhaiten. Muussakin koskettelussa sensuelli, herkkä ja lämmin tatsi on valttia. Lujemmat otteet ja vahvat kädet säästäisin vasta aktin loppupuolelle.

Eniten inhoan sitä, jos mies huohottaa liian kiihkoissaan liian aikaisin ja koittaa kouria alakertaa ja takapuolta jo silloin, kun itse ei ole vielä yhtään ehtinyt lämmetä. Tärkeintä on siis koittaa kuulostella, missä vaiheessa mennään, jotta molemmat etenevät samaa tahtia.

Vierailija
8/13 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kiihkeälle ja juuri sille kuinka miehenä haluan naistani rakastella. Luulen, että olen menossa hyvään suuntaan, sillä nykyään rakastelun jälkeen vaimo kyselee, että oliko hän liian nopea. Haluan juuri pitkittää naiseni nautintoa ja pitää häntä hekumansa huipulla niin pitkään kuin vain mahdollista. Mitä vinkkejä annatte pitkittämään rakastelua aistillisen suutelu ja rintojen hyväilyn jälkeen? Naiseni tykkää myös olla aktiivinen ja hän antaakin aivan mahtavaa hoitoa kielellään mm. rintakehääni ja nänneihin. Nännieni nuoleminen ja hyväily saa minut aivan sekaisin kiihkosta. Toimiiko tämä lisäkiihokkeena myös naiselle vai pitäisikö miehen olla aktiivinen jatkuvasti, jotta nainen kuumenee ja kuumenee?

Vierailija
9/13 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on tuollaisiakin miehiä, jotka todella ajattelevat näitä asioita ja naisensa nautintoa :) Täydet pointsit teille siis!

Itselleni on tosi tärkeää, ettei haaroväliin siirrytä ennen kuin itse ilmaisen, että sitä haluan. Ärsytys nousee kyllä heti sataseen, jos käydään pillua hinkkaamaan (vaatteet päällä tai ilman) ennen kuin olen lämmennyt ja kiihko selvästi noususuunnassa. Itselleni toimii alkulämmittelynä parhaiten ihan perus hieronta, niskaan, hartioihin, selkään, jalkoihin, pakaroihin ja sitä ryydittää suudelmilla yms. Ja kaulan suutelemisesta menen ihan hulluksi. Kosketuksen pitää olla kevyt, muttei liian, sellainen miesmäisen turvallinen :)

Itse olen aika aktiivinen, joten kun minua on lämmitelty, mielelläni annan samaa hoitoa miehellekin, ainakin oma mieheni tykkää kevyestä kosketuksesta, mutta hänen puolestaan kaluunkin voi käydä kiinni jo aikaisessa vaiheessa. Suuseksi hänelle on listalla aika usein alkulämmittelyjen lomassa.

Mitään sen kummempia vinkkejä en osaa antaa, mutta naista katselemalla ja kuuntelemalla hän kyllä ilman sanojakin kertoo, mitä haluaa ja minne suuntaan edetä. Mutta fiksua todella on se, että "käy kiinni" intiimialueisiin vasta kun nainen on jo todella kiihottunut ja oikein kerjää sitä. Sellainen kiusoittelu on myös kivaa, eli hipaisee/nuolaisee vähän jalkoväliä ja sitten jatkaa muualle, eli todella härnää kiimoissa olevaa naista joka haluaa jo tuntea sormet/huulet/kalun pillussaan...se on kivaa!

N31

Vierailija
10/13 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta suutelusta ja rintojen hyväilystä, itselleni toimii parhaiten se, että mies on takanani ja hyväilee sieltä käsin hellästi rintoja ja samalla suutelee kaulaa yms. Itselleni peppu on myös herkkä alue, eli suutelun lomassa pepun/peppuvaon koskettelu on aivan ihanaa. Monesti tässä vaiheessa siirryn miehen päälle istumaan ja hän suukottelee rintojani ja samalla käsillä koskettelee peppua.

Kun aloittaa varovasti ja siitä sitten nautinnon edetessä hieman koventaa otteita niin hyvä tulee. Joskus toki sellainen hellä rakastelu alusta loppuun on ihanaa, ja joskus ei jaksa alkulämmittelyjä ollenkaan, vaan voi suoraan käydä käsiksi kun fiilis on oikea ja panettaa hullun lailla. Useimmiten kyllä tällainen pitempikaavainen alkulämmittely on todella mukavaa.

Vierailija
11/13 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun itsekin todella siitä, kun näen naiseni nauttivan ja palavan himosta. Tuo kiusoittelu vaihe ennen kuin hän yleensä lopulta käännähtää päälleni ja ohjaa sisäänsä tuntuu aivan mahtavalle. Rintojen hyväilyä aion kokeilla juuri kuten kuvailit: haluan antaa hänen ihanille rinnoille huomioni aloittamalla kevyellä hieronnalla ja koskettelulla takaa päin. Samalla hän saa tuntea yleensä jo siinä vaiheessa täysin kovettuneen penikseni peppuaan vasten. Tuo sylissä oleminen kuulostaa hyvälle rintoja nuollessa, sillä vaimonikin tykkää pepun koskettelusta. Kiitos vinkeistä!

Vierailija
12/13 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitkittää nautintojani kaikin tavoin. Rintojen hyväily on ihanaa, nännien pyörittely tai imee toista nänniä ja pyörittelee toista. Koska saan jo ensimmäisen orgasmin rintoja hyväillessä--ja mies tietää ja huomaa sen, siirtyy hän siinä vaiheessa alempia alueita käsittelemään.

On selvää, että paikat ovat tuon jälkeen jo ihan turvonneet ja märät, ja hyväily jatkuu.

Joskus ajattelen olevani liian malttamaton, kun haluaisin miehen painautuvan sisääni jo aiemmin. Mutta noita hyväilyjä on niin ihana saada vastaan ja eihän ole kiire minnekään.

Toki myös mies saa oraalista hyvää ja kaikkea toivomaansa;)

Vierailija
13/13 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, sitä olen kuitenkin ihmetellyt miksi rinnat ovat ihanan sileitä ja niin haluttuja?. Varsinkin kun vaimoni ratsastaa niin on ihanaa silitellä/puristella/imeä niitä. En vaan tiedä ne ovat vaan niin älyttömän seksikkäät.M45.