Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten oppisin sietämään tyttären kavereita?

Vierailija
04.11.2013 |

En ole lainkaan lapsirakas, omaani rakastan yli kaiken ja hän on mielestäni maailman paras tytär.

8-vuotiaalla tyttärelläni on tottakai oikeus tuoda kevereita luokseen leikkimään, mutta minua ärsyttävät vain lähes kaikki hänen kaverinsa vaikka ovatkin ihan tavallisia ja normaaleja lapsia. Tulee melua ja sotkua ja minusta tuntuu etten saa olla rauhassa omassa kodissani. Usein pakenenkin lenkille, salille tai omaan makuuhuoneeseen vierailujen ajaksi ja koitan päästä rauhalliseen meditatiiviseen tilaan :)

Onko mahdollista oppia pitämään lapsista? Vinkkejä sietokyvyn parantamiseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans pelkään kun tyttö meni kouluun ja alkaa varmaan parin vuoden sisään tuoda kavereitaan meille kylään. En siedä tyttömäisiä tyttöjä. Omaani ei ikinä ole vaaleanpunaiseen puettu, ja isoveljiensä mukana leikkii epätyttömäisiä leikkejä. Harrastaa koripalloa ja fudista. On semmoinen rempseä pikkutyttö. Ei mankuava hienohelma keikistelijä. Ei sillä, että tyttömäiset tytöt olisi yhtään huonompia, ei tietenkään. Itseäni sellainen vaan jotenkin niin ärsyttää. Ja tyttöjen kierous toisiaan kohtaan. Yök. Ehkä kiusaamiskokemus omalta ala-asteelta vaikuttaa, kun diivaprinsessat sitä tekivät.

Vierailija
2/5 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä edes yritä. he ovat tyttäresi ystäviä, eivät sinun, joten sinun ei tarvitse heistä pitää tai heitä sietää. kuulokkeet korville ja keskityt ihan vain omiin juttuihisi vierailujen ajan. eiköhän tyttäresi osaa ihan itse viihdyttää ystäviään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, että tyttärelläsi on kavereita

Vierailija
4/5 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 14:08"]

Mä kans pelkään kun tyttö meni kouluun ja alkaa varmaan parin vuoden sisään tuoda kavereitaan meille kylään. En siedä tyttömäisiä tyttöjä. Omaani ei ikinä ole vaaleanpunaiseen puettu, ja isoveljiensä mukana leikkii epätyttömäisiä leikkejä. Harrastaa koripalloa ja fudista. On semmoinen rempseä pikkutyttö. Ei mankuava hienohelma keikistelijä. Ei sillä, että tyttömäiset tytöt olisi yhtään huonompia, ei tietenkään. Itseäni sellainen vaan jotenkin niin ärsyttää. Ja tyttöjen kierous toisiaan kohtaan. Yök. Ehkä kiusaamiskokemus omalta ala-asteelta vaikuttaa, kun diivaprinsessat sitä tekivät.

[/quote]

Eiköhän hän hakeudu omanlaistensa seuraan. En minäkään pienenä sietänyt tyttömäisiä tyttöjä, joten ei minulla sellaisia kavereinakaan ollut. Tulin toki toimeen, mutten kaveerannut.

Vierailija
5/5 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sure vasta sitten kun ei ole kavereita. Kummityttöni asuu keskellä korpea, käy kyläkoulua ja heidän luokallaan on 5 tyttöä, kummitytöllä ei ole parasta ystävää, käy vain varaystävästä. Lisäksi asuvat todellakin keskellä korpea eikä heillä ikinä käy kukaan tytön koulukavereista edes kylässä.

On ilmoittanut että muuttaa meille, joka käy, mutta vanhemmat eivät päästä.