Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus ja palkkatuki
Huomasin, että hakevat koko ajan uutta porukkaa. Millaset pomot ja työajat?
Kommentit (119)
Esimiehet ovat myös pitkäaikaistyöttömiä palkkatuella. Siitä voit päätella jo aika paljon!
Miten jos on tollalsta menoa, niin eiks jollakin pala pinna ja ota "kuspää" pomoa niskasta kiinni ja vähän opeta johtamista ja kysyä lentääks senkka helposti nenästä. Ei kyykyttämistä eikä huonosti kohtelua kuulu olla missään. Jos pitää paikkansa että kellottaa paskatauotkin niin miksette vaan lähe sieltä ja hae toimeentulotukea.
Joku tarjoo lämmintä piirakkaa nuorille miehille 😂
Vierailija kirjoitti:
Miten jos on tollalsta menoa, niin eiks jollakin pala pinna ja ota "kuspää" pomoa niskasta kiinni ja vähän opeta johtamista ja kysyä lentääks senkka helposti nenästä. Ei kyykyttämistä eikä huonosti kohtelua kuulu olla missään. Jos pitää paikkansa että kellottaa paskatauotkin niin miksette vaan lähe sieltä ja hae toimeentulotukea.
Meitä on ollut siellä ihan sivistyneitäkin ihmisiä töissä, ja turpaanveto ei kuulu sellaisen repertuaariin. Itse todistamani kiusaaminen oli paljon kierompaa kuin paskataukojen kellottelu. Itse asiassa kiusaaja oli ja varmaan on yhä kaikkein taitavin työnvieroksuja.
Vierailija kirjoitti:
Astman saa kaupan päälle, kun työtilat on likaiset ja siivous vähän sinne päin.
Työterveyshuoltoon ilmoitus että tulevat tarkastuskäynnille.
Myös Terveystarkastajaan.
Homeet pitää mitata. Kannattaa ottaa kuvia paljon ennen ilmoituksen tekoa, todisteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astman saa kaupan päälle, kun työtilat on likaiset ja siivous vähän sinne päin.
Työterveyshuoltoon ilmoitus että tulevat tarkastuskäynnille.
Myös Terveystarkastajaan.
Homeet pitää mitata. Kannattaa ottaa kuvia paljon ennen ilmoituksen tekoa, todisteeksi.
Ilmoitus myös palokuntaan, että tulevat tarkastuskäynnille. Esim. palokuorma ja poistumisreitit. Myös räjähdysherkkä poly. Ylipäätäänkin että kuinka paljon sitä herkästi palavaa rojua saa säilöä.
Vankilassakin pääsee helpommalla ja saa täysihoidon 24 / 7 nimim. Kokemusta on
Jo 30 vuotta aitoa suomalaista orjatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Palkkatukityö. Irvokasta ihmisen kiusaamista. Olin heikoilla, eroa, sairautta yms. Halusin jotain ryhtiä elämään ja hakeuduin ptkokeiluun. Monen ihmisen voimin kehuttiin firma ja lälläteltiin miten sydämen hyvyydestä työskennellään heikoimpien eteen. Pari kuukautta meni ok, sitten aloin kysellä niiden tukitointen perään... siitäpä rumba alkoi. Älä häiritse, palaveri menossa, kysy sen tämän tuolta ensi kesän keskiviikkona kello 13:18. Kuule mulla on tässä tärkeämpääkin tekemistä jne loputtomiin. No siitäpä tajusin hommata oikeita töitä ja häipyä tukitoimista.
Sääliksi käy niitä jotka eivät jaksa ja pysty.
Olen ollut useamman kerran palkkatukityössä ja työ ja palkka ollut aina asiallista. Mulla siis tosi hyvä kokemus.
Paras tapa tukea työllistymistä.
Toki riippuu siitäkin mistä firmasta ja työtehtävistä kyse. Itse olen aina ollut korkeakoulutututkintoa vaativassa työssä.
Kristiina xx kirjoitti:
Mun työpaikalla oli 8kk ajan kunnan pitkäaikaistyötön velvoitetyöllistetty. Hän oli työsuhteen loppuessa tosi iloinen siitä, että pääsee taas kotirouvaksi.
No yli 58-vuotiaana ellei ole koulutusta eikä työkokemusta ei ole mitään mahiksia työllistyä uudestaan, joten ymmärrän häntä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
ota selvää lasketaanko eläkkeesi palkkatuesta jos se jää viimeiseksi työksesi ennen eläkettä. voit menettää ison osan eläkkeestä jos näin on. samoin jos menet osa-aika töihin.
Ihan normaali palkka se palkkatuella satu on, eli sitä kertyy eläkettä normaalisti. Pitkäaikaistyöttömälle se on hyvä.
Kierrätyskeskus on kaukana sosiaalisesta yrityksestä. Se on vaan peitenimi, ettei totuus paljastuisi!