Olenko outo, kun en kahvilassa näprää puhelintani vaan pelkästään istun ja haaveilen?
Eikö suomalainen enää osaa vain istua ja olla ja rentoutua räpeltämättä koko ajan jotakin vempainta? Mikä meitä vaivaa?
Kommentit (33)
aika outoa istua kahvilassa näin korona-aikana. kahvia voi keittää kotonakin
Olet outo. Toivottavasti et kuitenkaan kuvittele itseäsi jotenkin muita fiksummaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihanan normaali. Toivottavasti jatkossakin näkyy sinunlaisiasi normaaleja ihmisiä💙
Aloittaja kuitenkin tulee kertomaan asiasta keskustelupalstalle. Onko se sitten yhtään normaalimpaa? Ihmiset eivät voi olla ilman älyluuria kahvilassa, mutta ihan yhtälailla kaikesta pitää nykyään kirjoittaa keskustelupalstalle. Ihan turhaan aloittaja tuntee ylemmyyttä. Silloin ehkä voisikin, jos jättäisi tällaiset avaukset tekemättä.
Ironista, että ap kokee olevansa niin paljon parempi ihminen kuin muut koska ei näprää puhelinta kahvilassa, mutta tekee kuitenkin kuten suuri osa muista, eli kirjoittaa asiasta keskustelupalstalle. Mikä meitä ihmisiä vaivaa, kun kaikesta pitää kirjoittaa tänne? Mihin aivotoimintamme on menossa, kun muilta pitää aina kysellä mitä ajatella mistäkin tai mitä mieltä joku muu jostain on?
"Istun ja haaveilen"
👎 joku kaipaa kovasti muiden vahvistusta kuvitelmilleen omasta olemattomasta paremmuudesta. Minun silmissäni herää lähinnä myötähäpeä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet. Minä olen outo, kun en bussipysäkillä tai bussissa tuijota ruutua vaan ympäröivää maailmaa. Luulevat turistiksi kohta.
Monesti olen ihmetellyt miksi aina joku hörhö tulee juuri MINULLE hölisemään turhanpäiväistä skeidaa niin varmaan siksi juuri kun en tuijota mitään ruutua eikä ole kuulokkeita korvilla.
En minäkään ikinä tuijota kännykkää, mutta ei naiset silti tule juttelemaan.
Puhelinaddiktit tulee miinustaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Puhelinaddiktit tulee miinustaa. :D
Tulee miinustaa? Sinäkö heidän kommenttejaan miinustat ja toivot meidän tekevän samoin?
Oikeastiko väki seuraa mitä muut tekevät kahvilassa?
Minä varmaankin kuulun sitten näihin parjattuihin puhelinaddikteihin. Kahvilassa tulee käytyä nykyisin työttömänä harvoin, mutta työelämässä kahvilat, kirjastot sun muut oleskelupaikat tulee tutuiksi yleensä työpäivän päätyttyä kun työajat sattuvat yleensä sellaiseen kellonaikaan, että kyydin joko julkisella tai perheenjäsenen kanssa kotiin saa vasta muutama tunti oman työvuoron päätyttyä. Kännykästä tulee silloin katsottua päivän uutiset, sähköpostit, ja kun aikaa runsaasti on, on sinne ladattuna Kindle ja siellä pienimuotoinen kirjasto.
Voisin kuvitella että jos vain piipahtaisin pikaisesti kahvilla, se kännykkä pysyisi laukussa, kuin myös jos mulla olisi seuraa siinä pöydän ääressä. Sen sijaan, kun joudun aikaa kuluttamaan mitä tahansa tunnin ja kolmen tunnin väliltä, tuijotan mieluummin kännykkää kuin vähämielisesti suoraa tyhjyyteen.
No, minä en katso nokkaani pitkin kännykän lukijoita. Siinä kahvikupposen ääressä voi olla päivän paras hetki käydä lävitse sähköpostit tai vaikkapa lukea uutiset. Moni lukee sitä kirjaakin kännykällä. Eikä se muutu sen huonommaksi tekemiseksi kuin paperikirjan lukeminen.
Jotenkin karmii se, millä innolla teknologiakielteiset naiset ovat puukottamassa toisiaan selkään ja paheksumassa jotain, jonka tulkitsevat "huonoksi" tekemiseksi. Mitä se sitten onkaan, esimerkiksi somessahan ap itsekin notkuu, koska on aloituksen tehnyt. Teetkö kenties sitä sitten työajalla, jos vapaalla sinulla on aikaa tuijotella seiniä?
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko väki seuraa mitä muut tekevät kahvilassa?
Minä varmaankin kuulun sitten näihin parjattuihin puhelinaddikteihin. Kahvilassa tulee käytyä nykyisin työttömänä harvoin, mutta työelämässä kahvilat, kirjastot sun muut oleskelupaikat tulee tutuiksi yleensä työpäivän päätyttyä kun työajat sattuvat yleensä sellaiseen kellonaikaan, että kyydin joko julkisella tai perheenjäsenen kanssa kotiin saa vasta muutama tunti oman työvuoron päätyttyä. Kännykästä tulee silloin katsottua päivän uutiset, sähköpostit, ja kun aikaa runsaasti on, on sinne ladattuna Kindle ja siellä pienimuotoinen kirjasto.
Voisin kuvitella että jos vain piipahtaisin pikaisesti kahvilla, se kännykkä pysyisi laukussa, kuin myös jos mulla olisi seuraa siinä pöydän ääressä. Sen sijaan, kun joudun aikaa kuluttamaan mitä tahansa tunnin ja kolmen tunnin väliltä, tuijotan mieluummin kännykkää kuin vähämielisesti suoraa tyhjyyteen.
Sama juttu. Sitä haaveilu- ja läsnäoloaikaa on sitten ulkoillessa ja kotona puolison kanssa ollessa.
Vierailija kirjoitti:
No, minä en katso nokkaani pitkin kännykän lukijoita. Siinä kahvikupposen ääressä voi olla päivän paras hetki käydä lävitse sähköpostit tai vaikkapa lukea uutiset. Moni lukee sitä kirjaakin kännykällä. Eikä se muutu sen huonommaksi tekemiseksi kuin paperikirjan lukeminen.
Jotenkin karmii se, millä innolla teknologiakielteiset naiset ovat puukottamassa toisiaan selkään ja paheksumassa jotain, jonka tulkitsevat "huonoksi" tekemiseksi. Mitä se sitten onkaan, esimerkiksi somessahan ap itsekin notkuu, koska on aloituksen tehnyt. Teetkö kenties sitä sitten työajalla, jos vapaalla sinulla on aikaa tuijotella seiniä?
Aloittaja palstailijana takuulla jättää sen puhelimen näpräämisen kahvilassa tekemättä ihan vain siksi, että voi näyttää muille kuinka on muka niin paljon korkeammalla tasolla kuin ne ympärillä olevat puhelimen näprääjät 😂 Oikeasti hänen sormiaan jo syyhyttäisi kaivaa se puhelin esiin ja kirjoittaa asiasta vauvapalstalle, mutta koska rooli pitää vetää uskottavasti loppuun, panttaa ap ajatuksensa sisälleen ja purkautuu kotona sitten helpottuneena vauvapalstalle. Huh, kyllä jotkut voivat olla feikkejä.
Monesti olen ihmetellyt miksi aina joku hörhö tulee juuri MINULLE hölisemään turhanpäiväistä skeidaa niin varmaan siksi juuri kun en tuijota mitään ruutua eikä ole kuulokkeita korvilla.