Outo havainto: Omenavartaloiset eivät käy salilla/jumpissa?
Treenaan kuusi kertaa viikossa erilaisissa jumpissa ja salilla, enkä juuri koskaan näe omenavartaloisia kanssatreenaajia. Päärynöitä on paljon, samoin x-vartaloita ja harteikkaita naisia. Missä kaikki keskivartalolle massaa keräävät jumppaajat on? Uimahalleissa?
Kommentit (31)
Joku on nähnyt omenavarataloisen tissit, on kateellinen niille ja tulee tänne mustamaalaamaan kaikki omenavartaloiset?
olipa todella outo havainto tosiaan, minä olen sentään nähnyt banaanivartaloisen!
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:36"]
Hyvä, ettei käy.
Miehenä tykkään katsella salilla pyllisteleviä naisia ja omenavartaloisilla on usein huono perse ja jalat, joten näky ei ole kovin miellyttävä.
[/quote]
Joopa joo, niin varmasti olet, mies in my a**....
Mitä tää "jumppa" josta aina puhutaan muuten pitää sisällään? Mulle tulee vaan mieleen piirakkatossuissa laukkahyppyjä piirissä koikkelehtivat emännät.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:45"]
Mitä tää "jumppa" josta aina puhutaan muuten pitää sisällään? Mulle tulee vaan mieleen piirakkatossuissa laukkahyppyjä piirissä koikkelehtivat emännät.
[/quote]
... ja tamburiini soi...
Mä en kehtaa mennä salille, vaikka ylipainoa ei ihan älyttömiä määriä olekaan (12kg ihanteeseen), kun läski on kerääntynyt just vääriin paikkoihin ja kireät jumppavaatteet vain tekee entistä säälittävämmän näköiseksi. Sit kun alkaisin siellä hikoilla ja naama muuttuu punaiseksi, niin tekisi mieli vain vajota maanrakoon. Kammottaa ajatuskin siitä, että siellä olisi joku arvostelemassa kropan muotoa.
Siksipä lenkkeilen ja sulattelen omppumahaani siten. Ehkä jossain vaiheessa uskaltaudun salillekin, kun lenkkeilemällä ei lihasvoimaa kuitenkaan vielä kauheasti kerrytetä.
Miksi ei ole olemassa sellaista vain läskeille ja huonokuntoisille aloittelijoille suunnattua kuntosalia, jossa ei kukaan pällistelisi ja katsoisi pitkään, kun joku ei osaa käyttää laiteita tai ei jaksa nostaa penkistä kuin perseensä??
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:54"]
Mä en kehtaa mennä salille, vaikka ylipainoa ei ihan älyttömiä määriä olekaan (12kg ihanteeseen), kun läski on kerääntynyt just vääriin paikkoihin ja kireät jumppavaatteet vain tekee entistä säälittävämmän näköiseksi. Sit kun alkaisin siellä hikoilla ja naama muuttuu punaiseksi, niin tekisi mieli vain vajota maanrakoon. Kammottaa ajatuskin siitä, että siellä olisi joku arvostelemassa kropan muotoa.
Siksipä lenkkeilen ja sulattelen omppumahaani siten. Ehkä jossain vaiheessa uskaltaudun salillekin, kun lenkkeilemällä ei lihasvoimaa kuitenkaan vielä kauheasti kerrytetä.
Miksi ei ole olemassa sellaista vain läskeille ja huonokuntoisille aloittelijoille suunnattua kuntosalia, jossa ei kukaan pällistelisi ja katsoisi pitkään, kun joku ei osaa käyttää laiteita tai ei jaksa nostaa penkistä kuin perseensä??
[/quote]
Älä nyt hupsi! Meidän salilla käy myös isompikokoisia ihmisiä ja kyllä meidän aktiivitreenaajien on hemmetin hienoa että tulevat rohkeasti mukaan! Kannustusmieliala meillä on, ei mollaava ja arvosteleva. Jos joku urpo alkaa arvostelemaan niin kyllä se häpeän paikka on sillä ihmisellä itsellään. Salille vaan rohkeasti!
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:45"]
[/quote]
... ja tamburiini soi...
[/quote]
Joo :D
Ristiaskel... hyppy....ristiaskel... hyppy.......*Aira Samulinin äänellä*
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:54"]
[/quote]
Kaupungin salilla on juuri tuollainen meininki! Siellä käy toki myös jotain superbodariäijiä, mutta enimmäkseen väkeä ihan laidasta laitaan rimpuloista teinipojista ja pulskista yh-äideistä vanhuksiin. En koskaan ole kuullut kenenkään arvostelevat muiden treenaajien ulkonäköä. Sitäpaitsi, kaikilla siellä hiki virtaa ja naama punottaa. Joukossa on myös muitakin aloittelijoita. Olen saanut aina ystävällisiä neuvoja muilta salilla kävijöiltä kun olen kysynyt, jos minulla ei ole ollut hajuakaan miten joku laite toimii. Tietysti alkuun kannattaa käydä jonkun kaverin kanssa tai etsiä netistä ohjeita, että edes jonkinlaisen järkevän ohjelman saisi aikaiseksi mitä salilla tekee.
Juokseminen on hyvä harrastus, mutta kannattaa kiinnittää huomiota lihaskuntoonkin. Tietysti paljon liikkeitä voi tehdä kotonakin ilman sen kummempia välineitä ihan kehon painoa hyödyntäen. Itsellä vaan tulee salilla tehtyä tehokkaammin.
Helvetin kuustoista, vastasin jo kerran ja sitten tämä sivusto "huoltotöineen" kadotti vastauksen.
Piti vaan tulla sanomaan, että mä ainakin olen erittäin lähellä omenavartaloista myös hoikkana. Eipä tuo BMI nytkään ole kuin 20,5, ja olen mielestäni aika selvä omena. Kaikki rasva kertyy keskivartaloon (navan seudulle ja takapuolen päälle jenkkiksiksi), mutta eihän tuota rasvaa nytkään hirveästi ole. Isompi tekijä onkin tuo luusto mun keskikropassa, koska nuo lantion luut (tai mitkä lie suoliluut tms) ovat niin käsittämättömän leveät suhteessa muuhun kroppaan (minitissit ja miniperse), että näytän aika rankalta ompulta silloinkin kun olen aika rasvattomassa kunnossa. Syy tähän tosiaan on se, että keskivartalon luut ovat niin leveät, kuin eri ihmiseltä irrotettu ja mun muuten siroon kroppaan laitettu, ja sitten vielä kruunauksena rasva ei vahingossakaan kerry muualle kuin keskivartaloon, eli vaikka on vain vähän rasvaa niin se vähä on keskivartalossa.
Ja itse asiaan, käyn salilla.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:40"]
Päärynöillä se vasta huono perse onkin. Pullonkaulahartiat ja järkyttävä epäsuhta laardiperse.
[/quote]
Se on muotia nyt = Kim Kardashian