Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ns. "hiljainen kiusaaminen" somessa.

Vierailija
14.09.2020 |

Onko kaverin poistaminen fb:stä ilman syytä sitä? Tai unfollaaminen instassa ilman syytä?

Mielipiteitä?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku parikin kertaa igssä unfollaa, estän ne. On meinaan näitä kun seuraa, sitten unfollaa. En ymmärrä onko tämä joku leikki että ei osata päättää seuratakko tai ei. Oikeesti seuraa jos haluat seuraa, pelleily käy omaan nilkkaan. Mun tuttu kerto että jotkut saattavat tehdä tätä vaikka kuinka. 7 kertaa yksi tehnyt sille näin. Mä sanoin että estä pellet.

Vierailija
82/88 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivussa vinoilu esim. emojien avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nämä unfollaukset välillä pistää miettimään. Instassa oltiin 3 vuotta insta ystävät. Kommentoitiin toistemme julkaisuja. Ei ikinä mitään riitaa tms. Hänellä on upea koti ja olen sen hänelle kertonut. Esti minut yllättäen. Perusti uuden tilin, yksityisen.

Vierailija
84/88 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että ap saanut kuraa niskaansa. Minusta hyvä keskustelunavaus. Itse ollut fb:ssä vuodesta 2008 enkä julkaise sinne käytännössä juuri mitään enkä tykkäile muiden juttuja. Vietän siellä silti pitkiä aikoja päivittäin ja saan useista ryhmistä paljon hyödyllistä tietoa.

Kavereita ollut aina noin 200, enimmäkseen hyvänpäiväntuttuja. Jossain vaiheessa huomasin useamman tutun poistaneen minut. Sitten katsoin että meillä on edelleen noin 30 yhteistä kaveria, eli olivat nähneet vaivaa poistaakseen vain minut, ei muita yhtä läheisiä hyvänpäiväntuttuja.

Päivänä x minulla oli tarve tuhansia maksavalle asiantuntijatyölle. Kaverini y suositteli ystäväänsä o:ta. Kävin tarkistamassa ja o oli oikeasti käynyt poistamassa erikseen minut ilman mitään syytä tai sitä että olisi poistanut muitakin yhtä kaukaisia. En tilannut palvelua o:lta.

Vierailija
85/88 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus vuosia sitten alkanut vastavuoroisesti ns. Kohteliaisuudesta seuraamaan jotain vanhoja tuttuja joiden kanssa en ole enää vuosiin ollut tekemisissä. En jaksa erikseen unfollata, mutta sitten kun itse lopettavat seuraamisen niin lopetan oikein mielelläni myös. 😂

Varmasti monella sama juttu. Ei se mitään hiljaista kiusaamista tuollainen ole.

Vierailija
86/88 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistuin itse. Jotkut luulee että poistin heidät kavereista.

Vierailija
87/88 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää olla noin riippuvainen jostain seuraajista ja tykkäyksistä. Lähtekää pois sieltä netistä. Tekis niin hyvää teillekki jos face ja insta menis vaikka vuodeksi rikki. Heräisitte oikeaan elämään.

Vierailija
88/88 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes huomaa jos joku poistaa jostain facesta vai onko siihenkin jotain sovelluksia? Instassa taitaa tosi monilla ollu joku unfollower sovellus, on kyllä mullakin kun ihan mielelläni poistan ihmisiä joiden jutut ei kiinnosta ja on vaan jäänyt vuosien takaa seuraajiin roikkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi