Kavereiden seuraaminen uudessa facebookissa
Miten saatte tiedon heidän päivityksistään, minulta ainakin menee valtavasti ohi, ellen itse käy aktiivisesti tarkistamassa heidän sivujaan, vanhassa versiossa pystyi valitsemaan kaverit, joita erikoisesti halusi seurata, mutta tässä uudessa ei, koska sitä ohjeissa mainittavaa lukon kuvaa ei löydy kuin ei-kavereiden profiileista, siis jos haluat stalkata jotain henkilöä. Tiedon gmailiin saan vain kavereiden syntymäpäivistä ja jos on tullut viesti, mutta en heidän päivityksistään.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kavereideni päivitykset eivät ole niin tärkeitä, että lähtisin niitä etsimään, mutta muutos oli jälleen askel huonompaan suuntaan. Se, mitä ennen tein, oli selaaminen aikajärjestyksessä jolloin päivityksiä näkyi tasaisemmin. Nyt se ilmeisesti näyttää niitä vain suosituimmuusjärjestyksessä jolloin saattaa peräkkäisinä päivinä olla ihan samat päivitykset esillä.
Mutta en poistu sieltä kokonaan, koska kyllä se edelleen on helpoin tapa saada tietoa tapahtumista yms.
Selvästi huonompaan suuntaan on tässä suhteessa mennyt, kun ei voi valita, keiden päivityksistä haluaisi tiedon, vähän noloa mennä kommentoimaan ja lukemaan päivityksiä, jotka ovat jo monta päivää, jopa viikkoja vanhoja.
Ohi aiheen, mutta pystyykö uudessa mallissa selaamaan edellisten vuosien päivityksiä? Joko itseltään, tai kavereilta. Ennen löytyi valikko, josta pystyi valitsemaan vuoden ja kuukauden, nyt en löydä sitä? Osaatteko auttaa? Aika huono uudistus, taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta pystyykö uudessa mallissa selaamaan edellisten vuosien päivityksiä? Joko itseltään, tai kavereilta. Ennen löytyi valikko, josta pystyi valitsemaan vuoden ja kuukauden, nyt en löydä sitä? Osaatteko auttaa? Aika huono uudistus, taas kerran.
Eipä tosiaan taida voida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos haluat poistaa vaikka itseltäsi jonkun päivityksen vuodelta 2013, joudut selaamaan kaikki vuodet läpi? Aivan älytöntä, tuosta pitäisi valittaa faceen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos haluat poistaa vaikka itseltäsi jonkun päivityksen vuodelta 2013, joudut selaamaan kaikki vuodet läpi? Aivan älytöntä, tuosta pitäisi valittaa faceen.
Uudistus on tosiaan huono, mutta itse en kyllä ole tainnut koskaan poistella päivityksiäni. En keksi miksi pitäisi, eihän vanhoja päivityksiä kukaan lue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudistus on tosiaan huono, mutta itse en kyllä ole tainnut koskaan poistella päivityksiäni. En keksi miksi pitäisi, eihän vanhoja päivityksiä kukaan lue.
Lukee. Kun itse olen lisännyt jonkun uuden kaveriksi, se on monesti kommentoinut jotain ikivanhaa päivitystäni. Itsekin ihmettelen tätä, minusta on noloa jopa tykätä vanhasta instakuvasta saati nostaa ammoisia fb-päivityksiä takaisin keskusteluun, mutta kyllä ihmiset tuota siis tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukee. Kun itse olen lisännyt jonkun uuden kaveriksi, se on monesti kommentoinut jotain ikivanhaa päivitystäni. Itsekin ihmettelen tätä, minusta on noloa jopa tykätä vanhasta instakuvasta saati nostaa ammoisia fb-päivityksiä takaisin keskusteluun, mutta kyllä ihmiset tuota siis tekevät.
Ok, no itse kerron sen verran harkiten elämästäni ettei historiassani ole mitään, mitä uudet tuttavat eivät saisi tietää.
Onhan tuo vähän kummallista, että tuntemattomia voit merkitä stalkattaviksi, mutta et omia kavereita, mikä tässä on ideana?
Kavereideni päivitykset eivät ole niin tärkeitä, että lähtisin niitä etsimään, mutta muutos oli jälleen askel huonompaan suuntaan. Se, mitä ennen tein, oli selaaminen aikajärjestyksessä jolloin päivityksiä näkyi tasaisemmin. Nyt se ilmeisesti näyttää niitä vain suosituimmuusjärjestyksessä jolloin saattaa peräkkäisinä päivinä olla ihan samat päivitykset esillä.
Mutta en poistu sieltä kokonaan, koska kyllä se edelleen on helpoin tapa saada tietoa tapahtumista yms.