VOINKO OLLA RASKAANA
Olen 15v tyttö. Olen käyttänyt e-pillereitä noin puolen vuoden ajan. Seurustelen. Aloitin uuden laatan viime viikon maanantaina, kuukautiset loppuivat keskiviikkona. Harrastin seksiä viimeksi torstaina. Perjantaina otin pillerin niinkuin muinakin päivinä, MUTTA oksensin noin tunnin kuluttua sen ottamisesta jolloin tilanne on siis lähes sama kuin pillerin unohtamisessa. Unenpöppörössä en kuitenkaan ajatellut asiaan vaan palasin nukkumaan oksennettuani. Lauantaina otin pillerin normaalisti. Sunnuntaina aloin miettia, toiminko oikein: luin ohjeet, ja ilmeni etten toiminut. Olisi pitänyt ottaa uusi pilleri.
Apteekki oli kuitenkin jo kiinni, enkä voinut saada jälkiehkäisypilleriä. Mitä tehdä? Voinko siis olla raskaana tuon yhden oksennetun pillerin takia? Muuten olen ottanut pillerit täsmällisesti, ja siis oksensin vain tuon yhden kerran. eikö suurin mahdollisuus tulla raskaaksi ole ennen kuukautisia? Kiitos kaikille vastauksista jo etukäteen ♥
Kommentit (7)
Nämä pillerit pettivät raskaudet ovat niitä, että petetään lähinnä itseään ja kumpaaniaan. Ei yhden pillerin unohtaminen niiden ehkäisy tehoa heikennä.
Hyvin epätodennäköistä, mutta eipä auta kuin odottaa pari viikkoa ja tehdä testi jos menkkoja ei kuulu.
110% varmuudella et ole raskaana. Mahdollisuus on tosi tosi pieni.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 12:07"]
up
[/quote]
Mitä tähän on enää sanottavaa?! Viidennen kerran...tuskin olet raskaana.
Pillereiden teho on luultuakin suurempi. Nainen voi uhohtaa useammankin pillerin tulematta raskaaksi.