Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keraaminen liesitaso perceleestä

Vierailija
14.09.2020 |

Onko ku*sipäisempää keksintöä tehty minkä puhtaanapito on mahdotonta ja kaikki palaa siihen kiinni niin ettei sitä saa millään tökötillä enää puhtaaksi?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää ostaa muuta kuin induktioleiden? Tavallinen keraaminen taso on todellakin hankala mutta ihan saman näköinen induktiotaso on vuodesta toiseen kuin uusi.

Vierailija
2/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka enää ostaa muuta kuin induktioleiden? Tavallinen keraaminen taso on todellakin hankala mutta ihan saman näköinen induktiotaso on vuodesta toiseen kuin uusi.

Kysyttiinkö tätä? Lukutaito on niin arvokas, harmi että se monelta puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vuodesta 2008 ja vieläkin ihan siisti. Miksi siihen mitään palaisi kiinni? 

Vierailija
4/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta ihmettelenkin että miksi kiroilla huonoa laitetta jos hyviäkin on tarjolla?

Vierailija
5/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin kun induktioliesi on surkein liesityyppi mitä markkinoilla on.

Vierailija
6/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman mitään ongelmia ollut jo 20 vuotta.

Puhtaanapito lasiskrapa ja Dr Beckmann keraamisen lieden puhdistusneste

https://sinituote.fi/tuote/sini-siivousvalineet/keittio/liesi-ja-liesit…

Vierailija
7/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keraaminen liesi vaatii omat aineensa ja siivousmenetelmät. Jos yrität korjata rautakangella tietokonetta, niin ei taida tulla hyvää jälkeä?

Vierailija
8/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Perustelut olisi kyllä kiva kuulla.

Vierailija
9/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla se raappa, jolla palanutta karstaa irrotetaan? Mun vanhemmilla on ollut keraaminen liesi vuodesta 2006 ja se on kuin uusi. Ystävällä ainakin 20 vuotta vanha keraaminen liesi, eikä sekään ole mitenkään karmea, suhteellisen siisti on. Ootko varma, että osaat hoitaa sitä oikein?

Vierailija
10/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia obduktioliesi.

Vierailija
11/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keraaminen on petos. Huolimattomat ostajat eivät hiffaa että se ei ole induktio, näyttää aika samanlaiselta. Induktiolle ei ole järkevää sähköistä vaihtoehtoa, on niin ylivoimainen.

Vierailija
12/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa induktiolla ja keraamisella liedellä on puhtaanapidossa? Minulla ollut jo 15 vuotta sama keraaminen liesi ja se on ihan uuden näköinen. Ärsyttää hitaus, mutta en viitsi vaihtaa muuten hyvää laitetta. Puhdistus on mielestäni niin helppoa, ettei sitä tule edes ajateltua. Samoilla välineillä ja menetelmällä induktiokin puhdistetaan. Onkohan sinulla ap vääränlaiset tuotteet puhdistukseen?

Vierailija
13/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on w ja t ja on katkera koska ei ole varaa sellaiseen.

Vierailija
14/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa induktiolla ja keraamisella liedellä on puhtaanapidossa? Minulla ollut jo 15 vuotta sama keraaminen liesi ja se on ihan uuden näköinen. Ärsyttää hitaus, mutta en viitsi vaihtaa muuten hyvää laitetta. Puhdistus on mielestäni niin helppoa, ettei sitä tule edes ajateltua. Samoilla välineillä ja menetelmällä induktiokin puhdistetaan. Onkohan sinulla ap vääränlaiset tuotteet puhdistukseen?

Induktioliedessä se itse taso ei lämpene, vain se astia. Taso ei siis ole niin kuuma että siihen palaisi helposti mikään kiinni. Roiskeet voi pyyhkäistä tasosta pois vaikka kesken kokkauksen.

Vierailija
15/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katkera mielisairas jolla ei ole varaa asuntoon jossa olisi nykyaikainen induktio.

Vierailija
16/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Induktiossa ei tarvita lainkaan mitään skrabaa. Kaikki lähtee pyyhkimällä.

Vierailija
17/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän juuri on äärettömän helppo pitää puhtaana oikeilla aineilla ja sillä skraballa. Vaikeampi se sellainen valurautainen on putsata.

Vierailija
18/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei taida tietää, että siinä ruuan ja levyn välissä pitää olla pannu tai kattila.

Vierailija
19/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman mitään ongelmia ollut jo 20 vuotta.

Puhtaanapito lasiskrapa ja Dr Beckmann keraamisen lieden puhdistusneste

https://sinituote.fi/tuote/sini-siivousvalineet/keittio/liesi-ja-liesit…

Dr Beckmann litkuaine, ei puhdista juuri ollenkaan, haiseekin kamalalle, kelpaa tosin tiskipöydän kuuraamiseen. Itse käytän Unversal Stonea, riittää pelkästään, eikä tarvitse skrapata millään. 

Vierailija
20/43 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole koskaan palanut kiinni. Kannattaa käyttää pienempää tehoa ja putsata astianpesuaineella heti tason jäähdyttyä.

Olen saanut keraamisen lieden puhdistusaineella siivottua tason, johon joku oli keittänyt yli kaiken, siivoamatta sitä koskaan. Ei tarvinnut edes lastaa, pakkauksessa ollut sieni toimi.

Millä olet puhdistanut sitä?