Mitkä aiheet palstalla on useimmiten provoja
Miehet jotka tekee tai on tekemättä jotain ainakin.
Kommentit (34)
Kukaan ei halua villasukkia ja kuomakengät.
No jotkut mitä tehdä kun 13 v haluaa poikakaverin luokse yökylään.
Työttömät saavat valtavasti rahaa ja siksi minun tai kumminkaiman kannattaa kanssa jäädä työttömäksi, jotta rikastuisin.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät saavat valtavasti rahaa ja siksi minun tai kumminkaiman kannattaa kanssa jäädä työttömäksi, jotta rikastuisin.
Joo nämä missä kerrotaan mitä Kelan tukia saa ja sitten joku ettei riitä ulkomaan matkaan tms...
Miksi pöytäkoneita käytetään vielä
Monet kissoihin ja koiriin liittyvät. Kuten että kissa on saatava olla vapaana ulkona tms..
Asuinalueet ja miten kauheaa jossain on.
Toisin päin - mikä täällä ei olisi provoa? Aika vähän tuntuu olevan aitoa keskustelua.
Ne jotka alkaa.. millainen ihminen sitä ja tätä...
Ihmissuhteet ovat yleisimpiä aiheita. Kauheat anopit, pettävät miehet, omituiset naapurit, lasten hirveät kaverit jne.
Sellaiset pitkät stoorit jossa nyt esim kerrotaan anopin tai exän tehneen sitä sun tätä. Sitten stoorin keksijä hihittelee kun vastaajat yrittää ratkoa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Toisin päin - mikä täällä ei olisi provoa? Aika vähän tuntuu olevan aitoa keskustelua.
Tosi monesta provosta syntyy muutaman viestin jälkeen ihan hyvää keskustelua. Mitä väliä sillä on, että itse aloitus on ollut provo? Tai oikeastaan sanoisin, että ei edes provo, vaan pelkkä valhe (täällä puhutaan koko ajan provoista ymmärtämättä sanaa oikein).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi monesta provosta syntyy muutaman viestin jälkeen ihan hyvää keskustelua. Mitä väliä sillä on, että itse aloitus on ollut provo? Tai oikeastaan sanoisin, että ei edes provo, vaan pelkkä valhe (täällä puhutaan koko ajan provoista ymmärtämättä sanaa oikein).
Kertoppas esimerkki
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset pitkät stoorit jossa nyt esim kerrotaan anopin tai exän tehneen sitä sun tätä. Sitten stoorin keksijä hihittelee kun vastaajat yrittää ratkoa tilannetta.
Nää on tyypillisesti sellaisia tilanteita, joita en pidä provoina ollenkaan. Nehän on vain keksittyjä tarinoita, joihin keksitään jatkoa. Tämä on vain keskustelua ja ajanvietettä! Älä ota niin vakavasti. Jos aloittajaa huvittaa vastausviestit, niin se sallittakoon 😂 ja sellaiset pisteytykset ja provohuutelut on ihan turhia. Mitä väliä sillä on, että aloitus ei ole totta? Jos se helpottaa, niin kuvittele, että jokainen viesti alkaa sanoilla Mitä mieltä olisitte, jos olisi tapahtunut näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoppas esimerkki
Keksi esimerkki? No mies petti/jätti, anoppi/työnantaja/sukulainen/vieras teki sitä ja tätä. Näitähän on pilvin pimein. Keksi itse lisää!
Jokaista aloitustani on sanottu provoksi, vaikka ne on olleet ihan totta. Oletan, että en ole ainoa, jolle käy niin.
Vierailija kirjoitti:
Hihihi!!
Kerrostalo/omakotitalo rinnastukset on usein.