Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffimies kuuntelee huonoa musiikkia - meni maku koko miehestä

Vierailija
14.09.2020 |

Muuten ihana mies kaikinpuolin. Mutta kun hän vei minut kotiini autollaan, soitti koko ajan Sabatonia. Onhan mies jo 47-vuotias. Asiasta juteltuamme selvisi että miehen musiikkimaku on todella huono. Minä kuuntelen suomalaista iskelmää itse ja hän jotain dimmu borgiria. En kyllä enää miestä aio tavata sillä tuo kertoo miehestä jotain.

Kommentit (58)

41/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kootkaa soittolista, jolta löytyy jodlausta, Beethovenin sinfonioita, gangstaräppiä ja muuta tavaraa, joka on kaukana molempien mukavuusalueelta. Kärsitte yhdessä!

Vierailija
42/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole aika teinimäistä arvottaa ihmisiä sen mukaan, millaista musiikkia he kuuntelevat? Kukin kuuntelee mitä kuuntelee. Who cares.

Ai niin. Kuka tai mikä on Sabaton?

THROUGH THE GATES OF HELL

AS WE MAKE OUR WAY TO HEAVEN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toimii toiseenkin suuntaan. Olin tässä korona-aikana ( meemiflunssa meni jo) käynyt useilla tindertapaamisilla, ja eräs mälsä tapahtuma kävi. Olin juuri työntymässä tis. Sieläimeen, kun Cheekin musa pärähti soimaan sen soittolistalta. Lerpahti ja lähdin humalaan vedoten pois. Kaikki päättyi onneksi ( Jeesukselle kiitos ja siunaus), kun sain suostuteltua jonkun humalaisen teinin kämpilleni. Aamulla oli häpeissään häippäisyt.

Vierailija
44/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole aika teinimäistä arvottaa ihmisiä sen mukaan, millaista musiikkia he kuuntelevat? Kukin kuuntelee mitä kuuntelee. Who cares.

Ai niin. Kuka tai mikä on Sabaton?

THROUGH THE GATES OF HELL

AS WE MAKE OUR WAY TO HEAVEN

THROUGH THE NAZI_LINES

Vierailija
45/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta eipä minua miehen musiikkimaku häiritsisi, kunhan ei harrasta mitään genrensä mukaista statement-pukeutumista. Esim. hevimiehellä bändihupparit tai räpin kuuntelijalla joku lasten potkupukua muistuttava college-viritelmä, saati sitten punkkarilla keesi ja joku niittinahkatakki.

Kestän kyllä kuunnella eri musiikkityylejä ja melkein joka genrestä osaan mainita jonkun biisin, josta tykkään. Lisäksi on kiva keskustella eriävistä musiikkimauista.

Vierailija
46/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähtisi järki jos joutuisi jotain räppiä pakolla kuuntelemaan. Enkä voi uskoa että sellaista kuuntelevan kanssa olisi muutenkaan mitään yhteistä, kertoo kai se nyt jotain ihmisen ajatusmaailmasta.

En siedä örinäheviäkään kyllä.

Ei kai siinä jos vain silloin tällöin ja autossaan kuuntelee, mutta esim. itse kuuntelen todella paljon musiikkia kotonani, ja voisi se minun musiikkimakunikin miestä nyppiä.

Vierailija
47/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Therionia?

(ei tosin ihan toimi ilman videota)

Son of Sun tai vril-ya tmv.

Vierailija
48/58 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma musiikkimakuni on laaja, mutta örinäheviä tai iskelmää en jaksa kuunnella..

Tuon perusteella uskaltaisin väittää, että ei se nyt mikään laaja ole. Varmasti löytyisi useampikin musiikkityyli, jota et voi sietää, pelkällä 20 kappaleen Spotify soittolistalla.

Vierailija
49/58 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että Arttu Wiskaria.

Mun treffi-innostus kyllä hävisi kokonaan yhteen mieheen, kun kuulin että hän kuuntelee Arttu Wiskaria.

Vierailija
50/58 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
51/58 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
52/58 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit soittanut sille m-a nummista niin mies olisi kuvitellut että ero on hänen päätös

Vierailija
53/58 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toivoi Mozartia kuuntelevaa miestä, joka harrastaa pianonsoittoa sekä viinien ja juustojen maistelua.

Vierailija
54/58 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap toivoi Mozartia kuuntelevaa miestä, joka harrastaa pianonsoittoa sekä viinien ja juustojen maistelua.

Eiks Wille Rydman ole sinkku?

Vierailija
55/58 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuuntelee metallia ja minä klassista tai jazzia. Hyvin ollaan siedetty toistemme musiikkimakuja jo 20 vuotta. Jotain yhteistä meillä sentään on, molemmat inhoavat rnb:tä ja listahittejä.

Vierailija
56/58 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee maku jos mies kuuntelee pelkkää suomipoppia, siis sitä kanavaa ja tyyliin Apulantaa, Juha Tapiota, Lauri Tähkää, Yötä, Behmiä, Vesalaa ja mitä näitä nyt on.

Vierailija
57/58 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on valinta ja häviö. Eli etsit itsesi kaltaista miespuolista kloonia, jolla samat kiinnostuksenkohteet, eikä mitään erilaisuutta.

Vierailija
58/58 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivästä toiseen sä suollat tänne kuinka treffimies teki sitä ja tätä, ja kuinka se on nyt sitten ohi. Joka päivä ilmeisesti eri mies. Tiesitkö että sun kaltaisillesi naisille on useampikin nimi olemassa, eikä yksikään niistä taida olla erityisen mairitteleva?

Aikuisten lasten kirjasarja:

Treffimies ja laiha kahvi

Treffimies vei pihville Rossoon

Treffimies soitti Sabatonia

Treffimies otti housut pois

Treffimies ja juoksukaljat