Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffimies kuuntelee huonoa musiikkia - meni maku koko miehestä

Vierailija
14.09.2020 |

Muuten ihana mies kaikinpuolin. Mutta kun hän vei minut kotiini autollaan, soitti koko ajan Sabatonia. Onhan mies jo 47-vuotias. Asiasta juteltuamme selvisi että miehen musiikkimaku on todella huono. Minä kuuntelen suomalaista iskelmää itse ja hän jotain dimmu borgiria. En kyllä enää miestä aio tavata sillä tuo kertoo miehestä jotain.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tää on ongelmana aikuisten deittimarkkinoilla. Hylätään ihmisiä ihan älyttömien asioiden takia, joilla ei ole mitään tekemistä yhteensopivuuden kanssa. 

Minusta tämä ei ole älytön ongelma. Kuuntelen koko ajan musiikkia esim. töitä tehdessä kotona, kokatessa, siivotessa... koko ajan. Oma musiikkimakuni on laaja, mutta örinäheviä tai iskelmää en jaksa kuunnella. Miehen pitäisi pystyä kuuntelemaan sitä musiikkia josta minä pidän tai mieluiten tykätä siitä mistä minäkin. Iskelmää tai örinää ei vaan ala asunnossani soimaan ja en voi auttaa. Sori.

Onko tuo sinusta tasapuolista?

Ei, ja koska en pysty tässä asiassa tasapuolisuuteen se on deal breaker. En vain pysty.

Vierailija
22/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahhahhahhahhahhaa! Tämä ei voi olla totta, koska: a) Et todennäköisesti tietäisi bändin nimeä, etkä myös Dimmu Borgiria jos kuuntelisit jotain iskelmää tms.

B) Kukaan ei kai tosissaan oleta, että joku musiikkityyli olisi ikäsidonnainen (poislukien lasten musiikki)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni 51 v kuuntelee "pappaiskelmiä" kun taas minulla 46 v paukkuu autossa usein amispopit kun yksin ajelen.

Vierailija
24/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahhahhahhahhahhahhaa! Tämä ei voi olla totta, koska: a) Et todennäköisesti tietäisi bändin nimeä, etkä myös Dimmu Borgiria jos kuuntelisit jotain iskelmää tms.

B) Kukaan ei kai tosissaan oleta, että joku musiikkityyli olisi ikäsidonnainen (poislukien lasten musiikki)

Tunnen henkilön jonka mielestä keski-ikäisenä aletaan kuuntelemaan iskelmää. En kyllä itse ala, mutta on siinä jotain perää, kun niin monet entiset rockbänditkin alkaa jäsenten vanhetessa kuulostamaan enemmän ja enemmän iskelmältä.

Vierailija
25/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivästä toiseen sä suollat tänne kuinka treffimies teki sitä ja tätä, ja kuinka se on nyt sitten ohi. Joka päivä ilmeisesti eri mies. Tiesitkö että sun kaltaisillesi naisille on useampikin nimi olemassa, eikä yksikään niistä taida olla erityisen mairitteleva?

Ei tuon kaltaisille ihmisille, sukupuoleen katsomatta, kyllä ole kuin yksi nimi: trolli. Ja vielä aika huono sellainen.

Vierailija
26/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivästä toiseen sä suollat tänne kuinka treffimies teki sitä ja tätä, ja kuinka se on nyt sitten ohi. Joka päivä ilmeisesti eri mies. Tiesitkö että sun kaltaisillesi naisille on useampikin nimi olemassa, eikä yksikään niistä taida olla erityisen mairitteleva?

Ei tuon kaltaisille ihmisille, sukupuoleen katsomatta, kyllä ole kuin yksi nimi: trolli. Ja vielä aika huono sellainen.

Trolli tai ei niin on tuossa jotain perää, että kaikkien kanssa ei vain pystyisi. Kysyin mieheltäni että voisiko seurustella naisen kanssa, joka kuuntelee enimmäkseen Arttu Wiskaria ja välillä vähän Anssi Kelaa. Ei kuulemma ja enkä minäkään. Tai toki, jos ei kuuntelisi sitä minun kuulteni, vaan vaikka vaan yksin autossa, mutta ei. Kyllä kai kaikilla on joku musiikkityyli jota ei voisi kuvitella kotona kuuntelevansa edes toisen mieliksi? Körttivirret? Loirin joululaulut? Virve Rosti? Te nyt ajattelette että eihän sitä musiikkia usein kuunnella, mutta on meitä jotka kuuntelee musiikkia koko ajan.

Ei ap

Vierailija
27/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on molemmilla huono musiikkimaku.

Täähän se olis. Mies on joku spurgu jännismies juntti ja nainen on romanttinen höpsö -tyypin maalaisjuntti.

Vierailija
28/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika teinimäistä arvottaa ihmisiä sen mukaan, millaista musiikkia he kuuntelevat? Kukin kuuntelee mitä kuuntelee. Who cares.

Ai niin. Kuka tai mikä on Sabaton?

Vierailija
29/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellähän on hyvä musiikkimaku toisin kuin sinulla.

Eli onko se musiikki nyt niin tärkeä? Ei minulla ja avokilla ole keskenään sama musiikkimaku silti ollaan ihan hyvin pärjätty.

Vierailija
30/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi päivääkää naista mikä kuuntelee iskelmää.

Vierailija
31/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa se musamakukin vähän. Noista lähtökohdista ainakin vaikea käydä yhdessä keikoilla.

Kaikki on miten sen ottaa. Eksän kanssa kävimme yhdessä keikoilla, vaikka artisti saattoi olla sellainen mitä itse ei koskaan laittaisi soimaan. 

Vierailija
32/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että heivasit tollasen tissiposkihevin kuuntelijan.

Vierailija
33/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka trolli oletkin (iskelmää juupa juu) ei varmaan kannata vetää mitään Sabatonia esimerkiksi, valitse joku vähän enemmän mainstream bändi lol 

Vierailija
34/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä tuon deittimiehesi kanssa ajelulle. Sabaton on kova.

N31

Vierailija
35/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätte kerran viikossa sellaisen söpön Mozart-illan. Puuteria, peruukkeja, menuetteja ja koketeerausta. Oletten ihan hyvä pari.

Toisena iltana Sliippareita ja Eläkeläisiä. Verkkarit, keppanaa ja yhden tähden Jallua. Hyvä siitä tulee.

Vierailija
36/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tää on ongelmana aikuisten deittimarkkinoilla. Hylätään ihmisiä ihan älyttömien asioiden takia, joilla ei ole mitään tekemistä yhteensopivuuden kanssa. 

Minusta tämä ei ole älytön ongelma. Kuuntelen koko ajan musiikkia esim. töitä tehdessä kotona, kokatessa, siivotessa... koko ajan. Oma musiikkimakuni on laaja, mutta örinäheviä tai iskelmää en jaksa kuunnella. Miehen pitäisi pystyä kuuntelemaan sitä musiikkia josta minä pidän tai mieluiten tykätä siitä mistä minäkin. Iskelmää tai örinää ei vaan ala asunnossani soimaan ja en voi auttaa. Sori.

Toisin sanoen et jaksa paneutua mihinkään genreen josta pidät, vaan kuuntelet jotain listapaskaa monesta eri genrestä. Kukin tyylillään. 

Vierailija
37/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun musiikki on ammatti, niin vapaa-ajalla en kuuntele sitä kuin korkeintaan hutikassa. Autolla ajaessa en siis koskaan. Saa korvat levätä.

Vierailija
38/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen haaste tuleekin olemaan se, kun yrität sitten estää "sitä oikeaa" koskaan kuuntelemasta/tekemästä/ajattelemasta mitään uutta :D

39/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi seurustella muun kuin örinämetallia kuuntelevan miehen kanssa. Koska en itse kestä kuunnella muuta. No ehkä klassista.

Mutta joku iskelmä tai rap... en pystyisi.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
40/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole aika teinimäistä arvottaa ihmisiä sen mukaan, millaista musiikkia he kuuntelevat? Kukin kuuntelee mitä kuuntelee. Who cares.

Ai niin. Kuka tai mikä on Sabaton?

THROUGH THE GATES OF HELL