Pahin virhe, minkä mies voi tehdä naisen kanssa?
Kommentit (38)
Ekoilla treffeillä ei saa toljottaa rintoja. Major turn off
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää, koettu on.
Ohis Tosinaan se, että mies ymmärää itse lähteä ja poistua ja jättää kaiken taakseen voi luullakseni olla myös iso helpotus, vaikka se saattaisikin aluksi tai jossain vaihheesa lähdön lopullisuuden realisoiduttua tuntua pahalta. - Onhan tutkittua, että niin järjen vastaista kuin onkin niin osa meistä saattaa kaivata ja toivoa, että se itseä loukannut ja satuttanut kumppani (mies tai nainen) palaisi takaisin.
Sinkkumies
No ei se ole mikään iso helpotus että on näköjään niin hirveä että täytyy oikein jättää. Ei olisi sitten alkanut ollenkaan. Se tuntuu pahalta koko lopun ikää.
Aika moni on saanut rukkaset ilman, että kukaan olisi edes halunnut yritää olla ja elää parisuhteessa, tai vaikka aluksi vain tapailla. Olla toiselle Se, joka näkisi sinut ja kuuntelisi sinua. Koskettaisi. Ehkä antaisi halauksenkin joskus ja pusunkin poskelle kenties jopa suukonkin suulle.(..)
Ryhtyä naisen kanssa parisuhteeseen. Suurin virhe mieheltä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää, koettu on.
Oletko se jättäjä vai jätetty?
Jätetty tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää, koettu on.
Ohis Tosinaan se, että mies ymmärää itse lähteä ja poistua ja jättää kaiken taakseen voi luullakseni olla myös iso helpotus, vaikka se saattaisikin aluksi tai jossain vaihheesa lähdön lopullisuuden realisoiduttua tuntua pahalta. - Onhan tutkittua, että niin järjen vastaista kuin onkin niin osa meistä saattaa kaivata ja toivoa, että se itseä loukannut ja satuttanut kumppani (mies tai nainen) palaisi takaisin.
Sinkkumies
No ei se ole mikään iso helpotus että on näköjään niin hirveä että täytyy oikein jättää. Ei olisi sitten alkanut ollenkaan. Se tuntuu pahalta koko lopun ikää.
Aika moni on saanut rukkaset ilman, että kukaan olisi edes halunnut yritää olla ja elää parisuhteessa, tai vaikka aluksi vain tapailla. Olla toiselle Se, joka näkisi sinut ja kuuntelisi sinua. Koskettaisi. Ehkä antaisi halauksenkin joskus ja pusunkin poskelle kenties jopa suukonkin suulle.(..)
Niin? Tuohan on minulle päivittäistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Parituksen Kestävä kirjoitti:
On virhe valita nainen. Oikeasti nainen valitsee miehen. Jätä ego pois.
When man chooses, he loses. Sinun tyyppinen nainen on se, joka tykkää sinusta.
Riittää, että nainen on kiinnostunut. Sitten vasta voit ajatella, oletko itse kiinnostunut naisesta.
Tämä on luonnonjärjestys.
Tyhmempi mies tulee tuolla tavalla nakitettua ties mihin.
LoL totta.
Nainen, joka valitsee sinut (miehen) tekee niin kuin haluat hänen tekevän, tai, hän tekee niin kuin itse haluaa tehdä, ilman sinua (miestä). Ei se mikään tyrannia ole. Siinä sinulle käy ilmi, millainen nainen hän on. Joku jää joku ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää, koettu on.
Sinkkumies
Hyvin moni meisä elää sinkkuna. - Osa meistä on elänyt koko ikänsä vuosia tai premmin vuosikymmeniä, täysi-ikäsiymisensä jälkeen sinkkuna. Oletko siis sitä mieltä, että on parempi elää huonossa ja loukkaavssakin parisuhteessa odottaen ja toivoen kumppanissa muutosta parempaan vai elää itsenäisesti sinkkuna, yksin (. joka on eri asia kuin yksinäisenä).
Kaikenlainen vallankäyttö ja sen yritys. Terveissä suhteissa ei ole valta-asettelua. Kaikenlainen lokkeilu tekee miehestä mitättömän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää, koettu on.
Sinkkumies
Hyvin moni meisä elää sinkkuna. - Osa meistä on elänyt koko ikänsä vuosia tai premmin vuosikymmeniä, täysi-ikäsiymisensä jälkeen sinkkuna. Oletko siis sitä mieltä, että on parempi elää huonossa ja loukkaavssakin parisuhteessa odottaen ja toivoen kumppanissa muutosta parempaan vai elää itsenäisesti sinkkuna, yksin (. joka on eri asia kuin yksinäisenä).
Hän oli itse huono ja loukkaava, päätös oli hänen.
Julmaa saada viaton kuvittelemaan jotain ja pyytelemään kun kuitenkin jätti.
Toimia kuin nainen olisi äiti ja mies salaa tupakalla käyvä teinipoika. Siis valehdella ja salata tekemisiään. Oli valheen aiheena sitten sivusuhde, päihteet, pelaaminen tai muu rahankäyttö. Oikeasti nainen ei anna sitä ikinä anteeksi, että mies on valehdellut aivan tyynesti ja tarkoituksella päin naamaa.
Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Vanha sanonta, mutta pitää vieläkin paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelam ja luulo, että hän saa tehdä naiselle jotain tahallisesi loukkaavaa ja syvästi satuttavaa vain siksi, että hän on mies eikä esimerkiksi nainen.
Kuinkahan usein tilanteen takana osapuolten sukupuolet? Seksuaalirikoksissa kyllä, mutta mitenköhän muissa tilanteissa?
Varmaan se, että keskittyy ainoastaan naisen huonoihin puoliin ja laskee virheet. Voi että, aivan varmasti syö naista.
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei ole mitään tarjottavaa naiselle. Jos nainen tuottaa sinulle orgasmin, naisellista seuraa, laittaa ruokaa, päästää kotiinsa, ym. Ja sinä et voi millään tavalla tarjota mitään. Paitsi ehkä valittaa ja olla epäkohtelias, kenties huomauttaa jostain kauneusvirheestä tai olla tylsä.
Miehillä aika harvoin on naiselle mitään tarjottavaa.
Kommenttisi alkoi ihan hyvin, mutta taantui lopussa pelkäksi miesvihaksi...
Oletko se jättäjä vai jätetty?