Pahin virhe, minkä mies voi tehdä naisen kanssa?
Kommentit (38)
Kuvitelam ja luulo, että hän saa tehdä naiselle jotain tahallisesi loukkaavaa ja syvästi satuttavaa vain siksi, että hän on mies eikä esimerkiksi nainen.
Pitää itsestäänselvyytenä ja vähättelee.
No minun kanssani ainakin aggressiivinen käytös, väkivalta, sovinismi, määräily, omistushalu ja mustasukkaisuus. Myös muihin kuin minuun kohdistuva törkeä käytös, koska sittenhän se on vain ajan kysymys, koska siitä saa itse osansa.
No varmaan se, että tappaa naisystävänsä..? öö, mitähän ap oikein tarkoitti, on niin paljon pahoja virheitä mitä voi tehdä.
Se, ettei ole mitään tarjottavaa naiselle. Jos nainen tuottaa sinulle orgasmin, naisellista seuraa, laittaa ruokaa, päästää kotiinsa, ym. Ja sinä et voi millään tavalla tarjota mitään. Paitsi ehkä valittaa ja olla epäkohtelias, kenties huomauttaa jostain kauneusvirheestä tai olla tylsä.
Miehillä aika harvoin on naiselle mitään tarjottavaa.
Valehtelu vielä senkin jälkeen kun on jäänyt kiinni. Nainen tietää, se kysyy vain näön vuoksi tai ottaakseen selvää miten röyhkeästi osaat puhua palturia.
Paloitella ja laittaa mustaan jätesäkkiin? Hä
Missä vaiheessa? Treffailu? Alkuvaiheessa suoran väkivallan jälkeen miesasiashitti lienee pahinta mitä voi tehdä. Valittaa miten vaikea on löytää kumppania ja miten naiset on nirsoja ja naiset haluaa alfamiehiä blaa blaa. Vaikea kuvitella että mikään aloitteleva parisuhde toipuisi tuosta paitsi jos nainen on totaalinen lapanen.
Vierailija kirjoitti:
Jättää, koettu on.
Ohis Tosinaan se, että mies ymmärää itse lähteä ja poistua ja jättää kaiken taakseen voi luullakseni olla myös iso helpotus, vaikka se saattaisikin aluksi tai jossain vaihheesa lähdön lopullisuuden realisoiduttua tuntua pahalta. - Onhan tutkittua, että niin järjen vastaista kuin onkin niin osa meistä saattaa kaivata ja toivoa, että se itseä loukannut ja satuttanut kumppani (mies tai nainen) palaisi takaisin.
Sinkkumies
On virhe valita nainen. Oikeasti nainen valitsee miehen. Jätä ego pois.
When man chooses, he loses. Sinun tyyppinen nainen on se, joka tykkää sinusta.
Riittää, että nainen on kiinnostunut. Sitten vasta voit ajatella, oletko itse kiinnostunut naisesta.
Tämä on luonnonjärjestys.
Pettää, ja valehdella asiasta jos jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei ole mitään tarjottavaa naiselle. Jos nainen tuottaa sinulle orgasmin, naisellista seuraa, laittaa ruokaa, päästää kotiinsa, ym. Ja sinä et voi millään tavalla tarjota mitään. Paitsi ehkä valittaa ja olla epäkohtelias, kenties huomauttaa jostain kauneusvirheestä tai olla tylsä.
Miehillä aika harvoin on naiselle mitään tarjottavaa.
Ohis Oliko tarkoituksesi halveksia enempi naisia vai miehiä? - Onnistuit molempien halveksimisessa kyllä aikas taidokkaasti
Sinkkumies
Pahin virhe on jättää huomiotta se hyvä, mitä toinen antaa ja olla antamatta itse mitään. Sanallisesti ja tekojen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää, koettu on.
Ohis Tosinaan se, että mies ymmärää itse lähteä ja poistua ja jättää kaiken taakseen voi luullakseni olla myös iso helpotus, vaikka se saattaisikin aluksi tai jossain vaihheesa lähdön lopullisuuden realisoiduttua tuntua pahalta. - Onhan tutkittua, että niin järjen vastaista kuin onkin niin osa meistä saattaa kaivata ja toivoa, että se itseä loukannut ja satuttanut kumppani (mies tai nainen) palaisi takaisin.
Sinkkumies
No ei se ole mikään iso helpotus että on näköjään niin hirveä että täytyy oikein jättää. Ei olisi sitten alkanut ollenkaan. Se tuntuu pahalta koko lopun ikää.
Vierailija kirjoitti:
Paloitella ja laittaa mustaan jätesäkkiin? Hä
Läpinäkyvä jätesäkki on suurempi virhe.
Parituksen Kestävä kirjoitti:
On virhe valita nainen. Oikeasti nainen valitsee miehen. Jätä ego pois.
When man chooses, he loses. Sinun tyyppinen nainen on se, joka tykkää sinusta.
Riittää, että nainen on kiinnostunut. Sitten vasta voit ajatella, oletko itse kiinnostunut naisesta.
Tämä on luonnonjärjestys.
Tyhmempi mies tulee tuolla tavalla nakitettua ties mihin.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa elättää muiden miesten alullesaattamia pershedelmiä
Täysin samaa mieltä kun mies käyttää lapsesta sanaa pershedelmä. Sama koskee miehen omia lapsia joita ei toivottavasti ikinä tule.
Missä tilanteessa? No varmaankin joku rikos.