Jatkuvasti käy niin, että toinen lopettaa viestittelyn ja jatkaa jonkun "kiinnostavamman" kanssa
Onko muilla tällaista? Taidan nyt piilottaa profiilini joksikin aikaa, koska en jaksa tätä enää. Muutama vuosi sitten ei vielä ollut tällaista.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Miehen on Tinderissä pakko viestittää monen kanssa yhtäaikaa. Puolet naisista ei vastaa ollenkaan ja lopuista suuri osa ghostaa. Parikymmentä on yritettävä saadakseen yhden. Siksi Ap.
Naisista oli nyt kyse, ei miehistä.
En osaa sano muista naisista, mutta minä en jaksa jatkaa keskustelua, jos se on väkinäistä ja tylsää. En yleensä puhu monelle miehelle yhtäaikaa, koska keskustelut menisivät minulla sekaisin. Sen sijaan puhun ns. vuorotellen kunnes löytyy, joku jonka kanssa juttu luistaa niin, että halutaan molemmat tavata. Yleensä näin ei käy, vaan piilotan vain profiilin taas joksikin aikaa.
Ihmiset ei vaivaudu enää tutustumaan muihin syvällisemmin. Se kaikista kiinnostavin jää väliin ja kohde vaihtuu jatkuvasti koska kukaan ei kiinnosta.
Ironista.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sano muista naisista, mutta minä en jaksa jatkaa keskustelua, jos se on väkinäistä ja tylsää. En yleensä puhu monelle miehelle yhtäaikaa, koska keskustelut menisivät minulla sekaisin. Sen sijaan puhun ns. vuorotellen kunnes löytyy, joku jonka kanssa juttu luistaa niin, että halutaan molemmat tavata. Yleensä näin ei käy, vaan piilotan vain profiilin taas joksikin aikaa.
Jotenkin ihmettelen, miten helposti keskustelu on jollekin tylsää. Tänäänkin toinen jutteli todella aktiivisesti ja sitten lopetti sen kuin seinään, viestini oli sen verran neutraali, että ei sitä voi mitenkään käsittää väärin. Sovellus kuitenkin näyttää, että toinen käy siellä koko ajan, joten siitä päättelen, että alkoi jutella lennosta jonkun toisen kanssa.
No, okei mä voin valmentaa sua.
1. Mieti alkuun, mikä on sun ongelma.
Onko se tämä: sun kanssa aloitetaan viestittely, mutta sitten se loppuu ja jatkuu jonkun KIINNOSTAVAMMAN kanssa? Onko tää siis totta vai kuvitelmaa?
2. Mieti: Oletko sä kiinnostava tai hauska omasta mielestäsi? Vai onko sulla ennakkoasenne, että oot varmaan tylsä ja tää ei tuu onnistumaan - se valitettavasti välittyy viestistä?
3. Haluatko asian muuttuvan?
4. Jos haluat, niin mitä voisit tehdä? Mitä vielä voisit toiminnassasi muuttaa? Oma toiminta on ainut, mitä voit muuttaa.
5. Haluatko kuulla vinkkejä?
Normaalisti sun pitäisi maksaa tästä, mutta menköön näin sunnuntain piikkiin tsemppinä. Ole hyvä. Sä pystyt kyllä!
Moni on sanonut, että vaikutan kiinnostavalta persoonalta, joten sikäli on outoa, että tällaista tapahtuu näinkin usein. Omana itsenäni siellä kuitenkin täytyy jutella ja en voi oikein olla tämän "kiinnostavampi" (en tiedä, mitä se edes käytännössä tarkoittaisi) ilman, että se menisi esittämisen puolelle. Ei sitä varmaan auta kuin toivoa, että kohdalle sattuisi joku, jolle minä olen alusta asti se kiinnostavin mahdollinen viestittelykumppani.
Nyt olen kyllä kahden vaiheilla sen suhteen, piilotanko profiilini joksikin aikaa. Tämä on ollut tällaista jo reilun kuukauden ajan ja kärsivällisyys alkaa loppua.
Jep, ja usein viestittely sitten aikanaan loppuu sen kiinnostavamman kanssa, jolloin mies palaa asiaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Nykyisin poistan mätsin jos vastausta ei ole kuulunut pariin päivään.
Vierailija kirjoitti:
Miehen on Tinderissä pakko viestittää monen kanssa yhtäaikaa. Puolet naisista ei vastaa ollenkaan ja lopuista suuri osa ghostaa. Parikymmentä on yritettävä saadakseen yhden. Siksi Ap.
Ja tuo on jo hyvin jos puolet vastaa. Itselleni vastaa ehkä viideosa. Ghostaaminen on sitten enemmän sääntö kuin poikkeus, vaikka naisen profiilissa kehutaan , että oon kiva , epäitsekäs ja jne..
Vaikeeta on. Hankalaakin. Jos tyytyis vaan omaan käteen.
Jos sinä olet ihan ok ja vieressä on todella ok, niin kumman valitsen? Helppoa. Ihan sama vaikka kaupassa, kun ostan tomaatteja. Toinen tomaatti on kivan kokoinen ja näköinen, mutta vieressä on sitäkin paremman tuntuinen ja näköinen tomaatti, joten se parempi lähtee pussiin. Voi olla, että se ihan kivan kokoinen ja näköinen lähtee myös, mutta kokeilen aika montaa tomaattia sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet ihan ok ja vieressä on todella ok, niin kumman valitsen? Helppoa. Ihan sama vaikka kaupassa, kun ostan tomaatteja. Toinen tomaatti on kivan kokoinen ja näköinen, mutta vieressä on sitäkin paremman tuntuinen ja näköinen tomaatti, joten se parempi lähtee pussiin. Voi olla, että se ihan kivan kokoinen ja näköinen lähtee myös, mutta kokeilen aika montaa tomaattia sitä ennen.
Nyt täytyy pysähtyä miettimään millaisia ajatuksia herättää kumppaninvalinnan vertaaminen tomaattien hankkimiseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ihmettelen, miten helposti keskustelu on jollekin tylsää. Tänäänkin toinen jutteli todella aktiivisesti ja sitten lopetti sen kuin seinään, viestini oli sen verran neutraali, että ei sitä voi mitenkään käsittää väärin. Sovellus kuitenkin näyttää, että toinen käy siellä koko ajan, joten siitä päättelen, että alkoi jutella lennosta jonkun toisen kanssa.
Eli juttukumppani viestitteli ja jutteli aktiivisesti, mutta sinä vain vastasit jotain neutraalia ja mitäänsanomatonta. Niin, onpa kumma ettei hän enää jaksanut olla yksin aktiivinen sisällöntuottaja 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli juttukumppani viestitteli ja jutteli aktiivisesti, mutta sinä vain vastasit jotain neutraalia ja mitäänsanomatonta. Niin, onpa kumma ettei hän enää jaksanut olla yksin aktiivinen sisällöntuottaja 🙄.
Se viesti oli neutraali, johon en enää saanut vastausta, eivät kaikki viestini. Sanoin tuon ihan siksi, että joku ei ehdota minun sanoneen jotain loukkaavaa tai typerää, mistä toinen otti itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo on jo hyvin jos puolet vastaa. Itselleni vastaa ehkä viideosa. Ghostaaminen on sitten enemmän sääntö kuin poikkeus, vaikka naisen profiilissa kehutaan , että oon kiva , epäitsekäs ja jne..
Itse olen saanut vastauksen kaikilta, joille olen laittanut avausviestin Tinderissä (aloituksessa tosin ei ollut kyse pelkästään Tinderistä). Tosin olen aloittanut keskustelun tähän asti vain ehkä neljän tai viiden matchin kanssa ja nämä ovat olleet sellaisia, joilla oli jokin fiksu teksti profiilissaan. Kaikki näistä keskusteluista tosin päättyivät ghostaamiseen.
Noinhan siinä helposti käy, jos ei ole halukas tapaamaan suht nopeasti vaan haluaa vain tutustua kirjeenvaihdon merkeissä.
Mietinnänaihetta kirjoitti:
Noinhan siinä helposti käy, jos ei ole halukas tapaamaan suht nopeasti vaan haluaa vain tutustua kirjeenvaihdon merkeissä.
Kuinka nopeasti sinusta pitäisi sitten ehdottaa treffejä? Parin tunnin viestittelyn jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nopeasti sinusta pitäisi sitten ehdottaa treffejä? Parin tunnin viestittelyn jälkeen?
Ei parin tunnin, mutta ehkä parin päivän jälkeen. Monet haluavat viestitellä viikkokaupalla ymmärtämättä, että silloin vastapuoli todennäköisesti viestittelee monen muunkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei parin tunnin, mutta ehkä parin päivän jälkeen. Monet haluavat viestitellä viikkokaupalla ymmärtämättä, että silloin vastapuoli todennäköisesti viestittelee monen muunkin kanssa.
Yleensä keskusteluni eivät kyllä jatku edes tuota paria päivää, jos on siis kyse Tinderistä, Badoosta ja nykyään myös Happypancakesta. Viikkokaupalla viestittelisin vain siinä tapauksessa, jos näkeminen ei jostain syystä onnistu nopeammin (välimatkaa, sairastuminen jne.).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä keskusteluni eivät kyllä jatku edes tuota paria päivää, jos on siis kyse Tinderistä, Badoosta ja nykyään myös Happypancakesta. Viikkokaupalla viestittelisin vain siinä tapauksessa, jos näkeminen ei jostain syystä onnistu nopeammin (välimatkaa, sairastuminen jne.).
Oletko itse aktiivisesti ehtottanut tapaamisia?