Jatkuvasti käy niin, että toinen lopettaa viestittelyn ja jatkaa jonkun "kiinnostavamman" kanssa
Onko muilla tällaista? Taidan nyt piilottaa profiilini joksikin aikaa, koska en jaksa tätä enää. Muutama vuosi sitten ei vielä ollut tällaista.
Kommentit (29)
Tuntuu siltä, että Tinderin myötä viestittelystä on tullut niin nopeatempoista, että ihmiset laittavat toisia hylkyyn hyvin mitättömistä syistä ja keskustelun syntyminen on kiinni päätöksestä, joka tehdään sekunnissa. Silloin nettideittailu oli helpompaa, kun viestejä vaihdettiin vain muutama päivässä. Ihmiset jaksoivat tutustua rauhassa ja treffeille pääsi paljon helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet ihan ok ja vieressä on todella ok, niin kumman valitsen? Helppoa. Ihan sama vaikka kaupassa, kun ostan tomaatteja. Toinen tomaatti on kivan kokoinen ja näköinen, mutta vieressä on sitäkin paremman tuntuinen ja näköinen tomaatti, joten se parempi lähtee pussiin. Voi olla, että se ihan kivan kokoinen ja näköinen lähtee myös, mutta kokeilen aika montaa tomaattia sitä ennen.
Ai se oot sä, joka puristelee niitä tomaatteja hevi-tiskillä. Hyh hyh, sule pitäis laittaa porttari kauppaan, jos et osaa olla kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että Tinderin myötä viestittelystä on tullut niin nopeatempoista, että ihmiset laittavat toisia hylkyyn hyvin mitättömistä syistä ja keskustelun syntyminen on kiinni päätöksestä, joka tehdään sekunnissa. Silloin nettideittailu oli helpompaa, kun viestejä vaihdettiin vain muutama päivässä. Ihmiset jaksoivat tutustua rauhassa ja treffeille pääsi paljon helpommin.
Tein eilen aloituksen samasta aiheesta naisen kannalta. (Tämmöistäkö nettideittailu on nykyään?)
Oma kokemukseni on, että sielläkään ei enää tyydytä odottamaan toisen viestiä, vaan kommunikaation pitäisi tapahtua chattina siinä samassa. Jos poistut online-tilasta, yöhemmin lähettämlläsi viestillä ei ole enää arvoa.
Kumma juttu. Tietysti on vain hyvä, jos tuo säästää aikaa ja vaivaa, kun vastapuoli onkin ihan eri perustein liikkeellä. Eli kaiken pitää tapahtua tässä ja nyt. Pitkäaikaista kuppanuutta etsivänä minulle nettichattailun tapainen höpöttely on yhtä tyhjän kanssa.
Älkää ihmiset menettäkö itsetuntoanne jo chattaily-vaiheessa. Ette koskaan voi tietää mikä toisen syy on olla vastaamatta tai poistaa matci. Iso osa ei edes osaa keskustella livenä, niin ette menetä mitään, kun mykät ei vastaa tai keskustelu kuihtuu omia aikojaan. Minun matcheista noin 1/5 aloittaa keskustelun. Olen joskus itse tehnyt aloitteita ja niihin vain ihan pari hassua on vastanut moi takaisin. Lopulta 99 % keskusteluista kuihtuu, koska niissä ei ole mielenkiintoista sisältöä tai ei päästä tervehdyksiä pidemmälle. Jos etsii aktiivisesti seuraa, niin kannattaa itse panostaa viesteihin mahdollisimman paljon ja heitellä asioita mihin toinen voi tarttua sekä vastata nopeasti. Hieman jopa vedättää siinä miten mielenkiintoiseksi toisen kokee, jotta saa vastapuolen kiinnostuksen heräämään...
Löytyipäs ajankohtainen ketju.
Taas kävi niin että päivää ennen treffejä nainen ilmoitti että on toinen mies johon aikoo tutustua ja mun treffit peruttiin.. Ei ole eka kerta eikä varmasti viimeinen kerta.
Naisilla on niin hitosti vientiä että tämä on jatkuva pelko että toteutuuko treffit jne
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei vaivaudu enää tutustumaan muihin syvällisemmin. Se kaikista kiinnostavin jää väliin ja kohde vaihtuu jatkuvasti koska kukaan ei kiinnosta.
Ironista.
Jonkinlaista karsintaa pakko suorittaa, ellei aio roikkua puhelimessaan 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein eilen aloituksen samasta aiheesta naisen kannalta. (Tämmöistäkö nettideittailu on nykyään?)
Oma kokemukseni on, että sielläkään ei enää tyydytä odottamaan toisen viestiä, vaan kommunikaation pitäisi tapahtua chattina siinä samassa. Jos poistut online-tilasta, yöhemmin lähettämlläsi viestillä ei ole enää arvoa.
Kumma juttu. Tietysti on vain hyvä, jos tuo säästää aikaa ja vaivaa, kun vastapuoli onkin ihan eri perustein liikkeellä. Eli kaiken pitää tapahtua tässä ja nyt. Pitkäaikaista kuppanuutta etsivänä minulle nettichattailun tapainen höpöttely on yhtä tyhjän kanssa.
Muistan sen eilisen keskustelusi ja taisin itsekin vastata siihen jotain. Tapahtuuko sinulle tuollaista Happypancakessa? Jos kyllä, niin se voi johtua siitä, että aika moni käyttää sitä nykyään mobiilisovelluksen kautta, jolloin viesteistä saa suoran ilmoituksen puhelimeen.
Yleensä naiset ovat ehtineet ehdottaa ensin. Muiden kanssa en ole ehtinyt niin pitkälle ennen ghostaamista. Yleensä haluan tietää toisesta tietyt asiat ennen kuin haluan tavata.