Vierailija

Miehen luona on siis vielä hänen exänsä joitain tavaroita: pyyhkeitä, vaatteita, pari astiaa jne, tänään huomasin myös makkarissa häneltä jääneitä kosmetiikkatuotteita.. He siis erosivat keväällä (suhde kesti max puoli vuotta), me ollaan miehen kanssa nyt pari kuukautta seurusteltu.

Ylireagoinko jos sanon miehelle, että minua oksettaa kun exän tavaroita on vielä siellä? Ei ilmeisesti ole vain muistanut hakea kaikkia tavaroitaan. Mies myös kertoi, että exä oli humalassa viikonloppuna soitellut hänelle ja kysellyt missä on jne. He eivät kuulema ole kahdestaan nähneet, ainoastaan yhteisten kavereiden kanssa eron aikana.

Sivut

Kommentit (128)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minua ei oksettaisi mitkään exän kamat, mutta sanoisin miehelle, että joko ex hakee kamansa tai sitten hävittää ne. Tosin ette ilmeisesti asu yhdessä, joten mies saa ihan itse päättää kämppänsä sisällöstä. Tosin minä en ole säilönyt yhdenkään exän kamoja nurkissani enkä ole jättänyt omiani mihinkään. Olen ilmoittanut, että saa hakea kamansa vaikka päivään x mennessä tai minä voin tuoda ne johonkin tai sitten ne menee roskiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että se ex taitaa siellä silloin käydä, kun et oo paikalla.

Tämä muakin vähän nyt pelottaa, vaikka asiasta ollaan monesti keskusteltu ja mies on vakuutellut että eivät ole kahdestaan nähneet eikä hänen luonaan ollenkaan, vaan tavarat ovat unohtuneet seurustelu ajoilta.

Silti oksettaa löytää makkarista vielä naisen tavaroita.. pitäiskö sanoa miehelle tästä jotenkin?

- Ap

Vierailija

Pyydä ystävällisesti miestä pakkaamaan tavarat siististi laatikkoon ja viemään ne exälle. Tarkkaile miten suhtautuu pyyntöösi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kertoiko mies, että pyyhe ja astiat ovat exän vai mistä päättelit niin?

Seurustelumme alussa nainen kävi hakemassa joitain tavaroita, kysyin myöhemmin onko tavaroita vielä. Silloin mies kertoi, että nuo tavarat unohtui.

- Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kosmetiikkatuotteita oli jäänyt? Nainen ei jätä kosmetiikkaansa.

Hiusöljy

- Ap

Se on ok. Halpa eikä kukaan sellaista muista.

Vierailija

Eksä ei taida olla eksä. Jos olette pari kk tapaillut, niin se ei vielä tarkoita mitään. Poikaystävälläsi saattaa myös olla muitakin naisia sinun ja tämän "eksän" lisäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että se ex taitaa siellä silloin käydä, kun et oo paikalla.

Tämä muakin vähän nyt pelottaa, vaikka asiasta ollaan monesti keskusteltu ja mies on vakuutellut että eivät ole kahdestaan nähneet eikä hänen luonaan ollenkaan, vaan tavarat ovat unohtuneet seurustelu ajoilta.

Silti oksettaa löytää makkarista vielä naisen tavaroita.. pitäiskö sanoa miehelle tästä jotenkin?

- Ap

Monesti keskustelu, mies on vakuutellut mutta et tiedä pitäisikö asiasta sanoa?

0/5

Vierailija

Ihmetyttää myös, miksi mies niin monesti nykyään ottaa exän puheeksi. Suhteemme alussa suuttui, jos minä kyselin paljon heidän suhteestaan. Sitten kun en enää ottanut häntä puheeksi, on nyt ruvennut itse kertomaan esim siitä, että nainen nykyään säätää kaikkien kanssa ja vaihtaa miehiä jatkuvasti, sekoilee humalassa jne. Tuntuu välillä, haluaako hän tehdä minut tahallaan mustasukkaiseksi ja pahottaa mieleni.

- Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää myös, miksi mies niin monesti nykyään ottaa exän puheeksi. Suhteemme alussa suuttui, jos minä kyselin paljon heidän suhteestaan. Sitten kun en enää ottanut häntä puheeksi, on nyt ruvennut itse kertomaan esim siitä, että nainen nykyään säätää kaikkien kanssa ja vaihtaa miehiä jatkuvasti, sekoilee humalassa jne. Tuntuu välillä, haluaako hän tehdä minut tahallaan mustasukkaiseksi ja pahottaa mieleni.

- Ap

Siitä puhe mistä puute. Nainen näköjään jätti, mies toivonut pääsevänsä takaisin ja ottaa pattiin kun exä juoksee muissa miehissä. Ehkä sinä olet se jolla mies yrittää tehdä exän mustasukkaiseksi, tai pelkkä laastari.

Vierailija

Meillä on ollut miehen kanssa aiemmin riitaa siitä kun olen niin mustasukkainen ja epäileväinen, joten en tiedä kehtaanko enää epäillä häntä tuosta, että ex olisi siellä silloin kun minä en. Tuosta asiasta on kuitenkin jo monesti puhuttu, ei minun kai auta muu kuin luottaa mieheen.

- Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat