Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (128)

Vierailija

Se, että oikein oksettaa, on ylireagointia. Ehkä voi harmittaa tai jopa vähän riepoa, mutta muu on turhaa draamailua. Etsi pahvilaatikko, laita siihen exän tavarat, jotka tiedät olevan hänen, käske miehen pakata siihen muut exän kamat ja hoitaa laatikko exälle. Asia ei selvästi kuulu muilla niihin tärkeisiin ja hoidettaviin asioihin. Sinä taas pidät selvästi tärkeänä siivota menneisyys pois. Tajuathan ettei se exä lakkaa olemasta, vaikka tavarat lopulta häviäisivät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se, että oikein oksettaa, on ylireagointia. Ehkä voi harmittaa tai jopa vähän riepoa, mutta muu on turhaa draamailua. Etsi pahvilaatikko, laita siihen exän tavarat, jotka tiedät olevan hänen, käske miehen pakata siihen muut exän kamat ja hoitaa laatikko exälle. Asia ei selvästi kuulu muilla niihin tärkeisiin ja hoidettaviin asioihin. Sinä taas pidät selvästi tärkeänä siivota menneisyys pois. Tajuathan ettei se exä lakkaa olemasta, vaikka tavarat lopulta häviäisivät?

Ap:lla ei ole oikeutta kajota miehen luona oleviin tavaroihin,

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap:lla ei ole oikeutta kajota miehen luona oleviin tavaroihin,

Tavaroiden laittaminen laatikkoon ei ole sen kummempi toimenpide kuin astiapesukoneen tyhjennys. Kajoamisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Vierailija

Se on miehen koti, ei sinun. Ei minun miesystävälläni ole joka esineessä tarralappua, jossa kerrotaan omistajan nimi enkä tongi makuuhuoneensa kaappeja, joten en osaa edes loukkaantua jostain pyyhkeestä. Pitääpä ottaa puheeksi, että rakkauteni ei ole aitoa, jos en pääse viskomaan exäsi, äitisi, siskosi tai työkaverisi antamia tavaroita ulos ikkunasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin tuo mies, niin ottaisin toisen laatikon ja siihen kaikki ap:n tavarat, ojentaisin sen ap:lle ja ilmoittaisin, että parasta siivota samantien pois myös hankala nykyisyys. Jos on pari kuukautta seukannut, niin ei todellakaan ole oikeutta käydä läpi toisen kodissa olevia tavaroita kysellen, kenen tämä on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin tuo mies, niin ottaisin toisen laatikon ja siihen kaikki ap:n tavarat, ojentaisin sen ap:lle ja ilmoittaisin, että parasta siivota samantien pois myös hankala nykyisyys. Jos on pari kuukautta seukannut, niin ei todellakaan ole oikeutta käydä läpi toisen kodissa olevia tavaroita kysellen, kenen tämä on.

Juuri näin, molemmat skitsot kiertoon, niin ex kuin ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko sitä on alkaa säätämään vasta eronneen kanssa tai jolla on ero kesken\käsittelemättä?

Ihan turhaavalittamista ja moelensä pahoittamista asialla joka on tavallaan myös itse aiheutettu.

Pitäisikö minun nyt sitten jättää mies sen takia, kun erosta on vasta muutama kuukausi ja naisella on vielä tavaroita?

- Ap

Ei, kun sinun pitäisi jättää mies liiallisen mustasukkaisuutesi takia.

Vierailija

Niin paljon kun haluaisinkin miehen kanssa olla, ja hänkin minun kanssa vakavasti jos puheet ovat totta, ei tässä kuviossa taida olla mitään järkeä. En minä halua että ex pyörii miehen elämässä kokoajan kun ei ole yhteisiä lapsiakaan tms. En vaan pysty luottamaan..

- Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko sitä on alkaa säätämään vasta eronneen kanssa tai jolla on ero kesken\käsittelemättä?

Ihan turhaavalittamista ja moelensä pahoittamista asialla joka on tavallaan myös itse aiheutettu.

Pitäisikö minun nyt sitten jättää mies sen takia, kun erosta on vasta muutama kuukausi ja naisella on vielä tavaroita?

- Ap

Ei, kun sinun pitäisi jättää mies liiallisen mustasukkaisuutesi takia.

Mitenniin liiallisen mustasukkaisuuden, kun täälläkin heti ensimmäisessä kommentissa epäillään että nainen taitaa käydä miehen luona silloin kun ap ei ole paikalla. Ja peukkujen perusteella muutama muukin epäilee samaa.

Vierailija

Onko paras neuvo sitten jättää mies jos tavarat eivät häviä kun pyydän? Ja onko kohtuutonta sanoa miehelle, että parempi erota jos on exän kanssa tekemisissä?

- Ap

Vierailija

Meidän huushollissa saattaa hyvinkin olla vielä jotain miehen exän tavaroita. Me on miehen kanssa oltu yhdessä jo liki 20v. Ne on vaan tavaroita, ei sen enempää. Ne ei sun miestä vie, se exä voi viedä, mutta se veis miehen oli sitten tavaroita tai ei. Kerää ne kamat pussiin ja heivaa pussi jonkun kaapin pohjalle, jos ne sua niin häiritsee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko paras neuvo sitten jättää mies jos tavarat eivät häviä kun pyydän? Ja onko kohtuutonta sanoa miehelle, että parempi erota jos on exän kanssa tekemisissä?

- Ap

Ehkä se on parempi erota, jos ajattelet että sulla on oikeus jo 2kk tapailun jälkee määräillä miehen elämää ja päättää kenen kanssa tämä saa olla tekemisissä ja kenen ei. Tuo ei nimittäin tiedä mitään hyvää teidän parisuhteelle. 

Vierailija

No, mulla on edelleen jotain eksän tavaroita ja erosimme jo pari vuotta sitten. :D Meillä molemmilla on jo uudet kumppanit. Viimeksi viime kuussa kävi hakemassa joitain juttujaan täältä pois. Teidän ongelmanne vaikuttaa olevan epäluottamus, ei hiusöljypullot miehen kaapissa. Jos kumppanini hermostuisi siitä että täällä on vielä joitain eksän tavaroita, se olisi vakavan keskustelun paikka.

Vierailija

Mun on kamoja on vielä exän luona, ollaan erottu ok väleissä. Jouduin olosuhtein pakosta muuttaan pienempään kämppään, jonne ei kaikki tavarani mahtunut ja eksälle on ok eksälle on täysin ok että säilytän jotain tavaroitani hänen todella isossa kämpässään kunnes muutaan isompaan asuntoon.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat