Mies ghostasi - ottaisitko yhteyttä?
Mies jätti yhtäkkiä vastaamatta viestiini, joka oli ihan neutraali, en kyllä kysynytkään siinä mitään. Mutta ei vastannut. Tästä jo 3kk. Ottaisitko enää yhteyttä vai olisko siinä for good, jos miehestä ei koskaan kuulu?
(Yhteisiä ystäviä on, mitään riitaa ei ole, taustalla on-off suhde. Molemmat seurustellaan, ollaan seurusteltu jo pitkään. Kavereita ollaan oltu. Mies tempoillut välillä mitä haluaa. Välillä halunnut olla kaveri, välillä halunnut ettemme ole tekemisissä ettei ”kukaan nyt vaan luule mitään”.
Ja yhtäkkiä vain ei vastannut enkä kuullut enää hänestä - ja minähän en roiku, joten en sitten enää viestitellyt kun ei vastata....)
Kommentit (35)
Kuka tahansa tekee sen, että jättää vastaamatta. Minusta ei sen jälkeen kuulu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun korvaan särähti toi jos mies pelkää, ettei kukaan vaan luule mitään. Oletteko jotenkin eri tasoisia tai pitääkö mies itseään jonain alfauroksena?
No, en nyt tiedä: itse olen häntä 12v nuorempi, hyvässä työssä, ulkonäkö katseen kestää samoin kroppa. Mies erittäin hyvässä asemassa, vanhempi mutta charmantisti harmaantunut, ei mikään naismagneetti mutta työssään arvostettu ja pidetty.
Että tästä nyt sitten arvo(s)ttelemaan...?
Ap
Ei löytänyt. Minä olen tuota naista nuorempi, jos sillä on merkitystä.
Ap
Ekana tulee mieleen että onko mies ihan järkevä? Jos saisin 12v nuoremman naisen edes ystäväksi harmaahapsi-iässä, en mogaisi tätä tilaisuutta kyllä!
Mies53v
Paitsi, että kyseinen mies löysi itselleen yli 20 vuotta nuoremman naisen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun korvaan särähti toi jos mies pelkää, ettei kukaan vaan luule mitään. Oletteko jotenkin eri tasoisia tai pitääkö mies itseään jonain alfauroksena?
No, en nyt tiedä: itse olen häntä 12v nuorempi, hyvässä työssä, ulkonäkö katseen kestää samoin kroppa. Mies erittäin hyvässä asemassa, vanhempi mutta charmantisti harmaantunut, ei mikään naismagneetti mutta työssään arvostettu ja pidetty.
Että tästä nyt sitten arvo(s)ttelemaan...?
Ap
Ekana tulee mieleen että onko mies ihan järkevä? Jos saisin 12v nuoremman naisen edes ystäväksi harmaahapsi-iässä, en mogaisi tätä tilaisuutta kyllä!
Mies53v
Paitsi, että kyseinen mies löysi itselleen yli 20 vuotta nuoremman naisen...
Ei löytänyt. Minä olen tuota naista nuorempi, jos sillä on merkitystä.
Ap
Onko sen aina oltava niin, että vuorotellen viestitellään? Jos ei kerran mitään kysymystäkään ollut viestissä. Ei sitä kaikki vaan jaksa tai ehdi tai muista aina olla naputtelemassa. Tai se viesti on ollut sellainen, johon ei ole mitään sanottavaa.
Vaikea nyt sanoa tähän juttuun, mutta noin yleisesti en pidä roikkumisena, jos kaksi viestiä laittaa peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sen aina oltava niin, että vuorotellen viestitellään? Jos ei kerran mitään kysymystäkään ollut viestissä. Ei sitä kaikki vaan jaksa tai ehdi tai muista aina olla naputtelemassa. Tai se viesti on ollut sellainen, johon ei ole mitään sanottavaa.
Vaikea nyt sanoa tähän juttuun, mutta noin yleisesti en pidä roikkumisena, jos kaksi viestiä laittaa peräkkäin.
En minäkään pidä roikkumisena, varsinkin jos kerran ollaan kavereita/ystäviä.
Mutta onhan tuo merkillistä, että jos tästä jo kuukausia eikä miehestä ole kuulunut....
Asiaa sivuten: Miten pitkiä aikoja voi olla viestittämättä, ettei sitä pidetä ghostaamisena?
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan tuo merkillistä, että jos tästä jo kuukausia eikä miehestä ole kuulunut....
Kaikki on suhteellista. Lapsuusajan kavereiden kanssa voi olla vuosikin välissä, ettei viestitä. Nyt korona-aikaan jäänyt vielä kaveritapaamiset puuttumaan.
Ei ole kiinnostunut
Zinc
Enkä tiedä miksi tätä kaksi päivää vanhaa ketjua pitää nostella. Onko yllapidon oma ketju ?
Ehkä siksi ”pitää nostella” että aihe - ghostaaminen - on nykyään yleisempää kuin luullaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap nolo.
Miksi ap on nolo? Tuo mies joka ghostasi on nolo. Sinuna katsoisin myös peiliin, jos toista haukut.
Mulla vähän sama tilanne. Voiko ghostaajaan ottaa yhteyttä vai onko sitten nolo?
T, ketjua seurannut
Mun mies ghostasi mut neljän vuoden seurustelun jälkeen.
Ottaisinko vielä yhteyttä?