Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ghostasi - ottaisitko yhteyttä?

Vierailija
13.09.2020 |

Mies jätti yhtäkkiä vastaamatta viestiini, joka oli ihan neutraali, en kyllä kysynytkään siinä mitään. Mutta ei vastannut. Tästä jo 3kk. Ottaisitko enää yhteyttä vai olisko siinä for good, jos miehestä ei koskaan kuulu?

(Yhteisiä ystäviä on, mitään riitaa ei ole, taustalla on-off suhde. Molemmat seurustellaan, ollaan seurusteltu jo pitkään. Kavereita ollaan oltu. Mies tempoillut välillä mitä haluaa. Välillä halunnut olla kaveri, välillä halunnut ettemme ole tekemisissä ettei ”kukaan nyt vaan luule mitään”.
Ja yhtäkkiä vain ei vastannut enkä kuullut enää hänestä - ja minähän en roiku, joten en sitten enää viestitellyt kun ei vastata....)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se rauhaan, tai saat ahdistelijan maineen.

Vierailija
2/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota. Mihin sä tuollaista miestä tarvitset kun sulla on jo mies. 2,5 kuukautta sitten olisit halutessasi voinut lähettää "Jos et halua olla tekemisissä niin hyvä on sitten".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais...

Vierailija
4/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN

Ja hyvä että pääsit siitä, ghostaus on junttia

Vierailija
5/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä siinä roikut? Oikeasti, miksi? Mitä saat tuollaisesta "ihmissuhteesta"? Mieti sitä. Jokin ongelmahan sulla on, johon kuvittelet tuon miehen auttavan tai ehkä jopa olevan ainoa mahdollinen ratkaisu. Hoida itsesi ja elämäsi kuntoon jollain muulla tavalla.

Vierailija
6/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope

Vierailija
7/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä siinä roikut? Oikeasti, miksi? Mitä saat tuollaisesta "ihmissuhteesta"? Mieti sitä. Jokin ongelmahan sulla on, johon kuvittelet tuon miehen auttavan tai ehkä jopa olevan ainoa mahdollinen ratkaisu. Hoida itsesi ja elämäsi kuntoon jollain muulla tavalla.

Tätä olen miettinyt myös itse! Meillä on ollut älyttömän hauskaa yhdessä, ja ehkä ihmettelen tätä yhtäkkistä ghostaamista - olen siitä ollut pettynyt ja ihmeissäni. Ei ole tullut mieleenkään ”ahdistella” tms. Enkä ole viestiä lähettänyt.

Nyt aloin vaan syksyn tullen pohtia, että onpa oikeasti tosi pas*aa, jos kaverisuhde yhtäkkiä meni poikki (miksi? En tiedä.).

Ap

Vierailija
8/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole sinulle mitään velkaa. Parisuhde ei ole teille naisillekaan mikään ihmisoikeus. Creepy stalkkeri. 

Vierailija
9/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua näitä ap:n saamia alapeukkuja! Mies tässä typerä oli!

Vierailija
10/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korvaan särähti toi jos mies pelkää, ettei kukaan vaan luule mitään. Oletteko jotenkin eri tasoisia tai pitääkö mies itseään jonain alfauroksena?

Vierailija
11/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun korvaan särähti toi jos mies pelkää, ettei kukaan vaan luule mitään. Oletteko jotenkin eri tasoisia tai pitääkö mies itseään jonain alfauroksena?

No, en nyt tiedä: itse olen häntä 12v nuorempi, hyvässä työssä, ulkonäkö katseen kestää samoin kroppa. Mies erittäin hyvässä asemassa, vanhempi mutta charmantisti harmaantunut, ei mikään naismagneetti mutta työssään arvostettu ja pidetty.

Että tästä nyt sitten arvo(s)ttelemaan...?

Ap

Vierailija
12/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ikuiset heipat on paras ratkaisu, OIKEASTI:)

Vierailija
13/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, ikuiset heipat on paras ratkaisu, OIKEASTI:)

Miksi?

-ohis

Vierailija
14/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te seurustelitte keskenään ja hän ghostasi? Vai te seurustelette tahoillaan ja hän ghostasi?

Jos jälkimmäinen, niin hän ei halua olla kanssasi yhteyksissä, koska hän on varattu. Ihme roikkumista sinulta 🙄

Vierailija
15/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis te seurustelitte keskenään ja hän ghostasi? Vai te seurustelette tahoillaan ja hän ghostasi?

Jos jälkimmäinen, niin hän ei halua olla kanssasi yhteyksissä, koska hän on varattu. Ihme roikkumista sinulta 🙄

Eli tämän mukaan varatulla ei saa olla kavereita? Selkeää...not. Säälittävää.

Vierailija
16/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai nyt väkisin kenessäkään voi roikkua 😅

Jos toista ei kiinnosta olla yhteyksissä, niin unohda ja jatka elämääsi. Ei tämä mies ole sinulle mitään velkaa.

Vierailija
17/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en nyt tiedä: itse olen häntä 12v nuorempi, hyvässä työssä, ulkonäkö katseen kestää samoin kroppa. Mies erittäin hyvässä asemassa, vanhempi mutta charmantisti harmaantunut, ei mikään naismagneetti mutta työssään arvostettu ja pidetty.

Ap

Ekana tulee mieleen että onko mies ihan järkevä? Jos saisin 12v nuoremman naisen edes ystäväksi harmaahapsi-iässä, en mogaisi tätä tilaisuutta kyllä!

Mies53v

Vierailija
18/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 12v ap:ta vanhempi mies pitää itseään jumalan lahjana maailmalle, on kaverilla itsetunto aika vahvaa!😂Ei voi kun nauraa. Oikeasti ap, saat paremman ystävän tai mikä hän nyt olikaan. Naurettava pelle tuo mies! Tai ”mies”!

Vierailija
19/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ekana tulee mieleen että onko mies ihan järkevä? Jos saisin 12v nuoremman naisen edes ystäväksi harmaahapsi-iässä, en mogaisi tätä tilaisuutta kyllä!

Mies53v

Paitsi, että kyseinen mies löysi itselleen yli 20 vuotta nuoremman naisen...

Vierailija
20/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuna en entisiä on-off säätöjä pitäisi kavereina. Kavereiden osalta ghostaaminen suhteellinen juttu. Kun muutenkin voi olla pitkiäkin aikoja, ettei viestititä niin miten tulkitaan ghostaaminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi