Mitä asiaa tiedustelit soitraessasi viimeksi terveys neuvontaan
sairaanhoitajalle?
Kommentit (10)
(Pk-seudun puhelinneuvonta 24h)
Kysyin lauantai-iltana, että tullaanko nieluviljelyä varten viikonloppuna vai odotetaanko maanantaihin. Käskivät mennä sunnuntaina. Lapsella siis kuumetta, peitteinen nielu ja pk:ssa tiedossa angiinaepidemia.
Poltin käteni pahasti kuumalla öljyllä, ja soitin terveysneuvontaan tiedustellakseni, että miten suuri vamma kannattaisi lähteä näyttämään terveyskeskukseen.
Soitin ja kysyin lapsen silmätulehduksesta. Sitä ennen soitin lapsen allergisesta reaktiosta. Terveysneuvonta on ollut hyvä ja toimiva palvelu.
Ainoa asia jota sinne joskus soitan on se, mihin piirijakoon mun asiakas kuuluu jotta tiedän minne kuljetan hänet.
Soitin kysyäkseni vajaa 2-vuotiaan lapseni hengenahditsuksesta, joka tulee aina flunssan yhteydessä. Kysyin, kuinka paljon Ventolinea kestää antaa, saako antaa yli annostusohjeiden, vai mennäänkö päivystykseen näytille.Mentiin näytille, jäätiin osastolle yöksi..
Olen sh ja olen joskus soittanut, kerran lapsi kaatoi paloöljyt silmään, oltiin 30min venematkan päässä mantereesta. Ja oon myös kysynyt lähimpiä hoitopaikkoja.
Mikä ihmeen terveysneuvonta?