Nainen tulossa kylään olen laittanut ruusunterälehtiä sängylle tuntuu siltä että kohta saan
Pistenä iin päälle, itse tehty kasvispitsa uunissa, nyt sitten vaan varyoilen naista.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Nii ja on mulla viiniäkin vielä, kannattaako avata uusi pullo vai tarjota vajaasta mitä olen tässä hermostuksissa juonut.
Avaa uusi. Äläkä juo enempää ennen kuin daami on paikalla.
Oyäta ne ruusyn terälehdet heti pois sängyltä, se kuulostaa creepyltä!
Laita ne kauniiseen juomalasiin ja koristeeksi ruokapöytään.
Tietenkin tarjoot jo avatusta, koska se on saanut ilmaa. Mutta älä vie vajaata pulloa pöytään, vaan kaada lasilliset keittiössä.
Jos on teidän eka tapaaminen, niin ruusun terälehdet on liikaa sängyllä.
Älä kuitenkaan ole liian innokas sen "tulipunaruususi" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oyäta ne ruusyn terälehdet heti pois sängyltä, se kuulostaa creepyltä!
Laita ne kauniiseen juomalasiin ja koristeeksi ruokapöytään.
Niin tai laittaa valkoisen liinan, kynttilöitä ja niitä terälehtiä pöydälle. Vähän romanttisempaa pizzansyöntiä kynttilänvalossa.
Mä kyllä odottaisin että ridit paidan ja avata oven ruusu suussasi poikittain. Tai edes avaag ne paidan napit
Älä vielä saa. Odota, että daami tulee ensin...
Melkein toivon että tää ei olis provo, sen verran herkullisia on ruusun terälehdet sängyllä. Siinä tapauksessa että ap ei ole trolli, eli 0,00000001 todennäköisyydellä, ota ne heti pois :D.
Yäk. Kukaan järjissään oleva nainen ei ole miehen kanssa, joka ei osaa edes jakaa tekstiään virkkeisiin.
Jos mua odottaisi ruusun terälehdet sängyllä, juoksisin kirkuen karkuun. Jostain syystä mieleeni tulee ajatus että mut aiotaan t- urastaa sinne terälehtien sekaan ( oon ehkä katsonut liikaa huonoja elokuvia).
Nii ja on mulla viiniäkin vielä, kannattaako avata uusi pullo vai tarjota vajaasta mitä olen tässä hermostuksissa juonut.