Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vela kysyy: Ettekö pelkää sitä, että...

Vierailija
03.11.2013 |

Miten uskallatte hankkia lapsia? Ettekö pelkää sitä, että lapsi on persoonallisuudeltaan samanlainen kuin joku henkilö jota nyt inhoatte?

Joutuisitte olemaan tekemisissä 18 vuotta jonkun kanssa joka silittää teitä joka päivä vastakarvaan. Jonkun jonka ajattelua, että ymmärrä. Jonkun jolla on aivan eri arvot kuin teillä. Jonkun jota voitte pitää vain ali-ihmisenä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei ole onneksi käynyt niin mutta erään tuttavan lapsi on niin tehokkaasti aivopesty etävanhemman toimesta, että alkaa olla aika hankala tapaus. Että kyllä näin voi käydäkin, mitä ap pelkää.

Vierailija
22/29 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan omien lasten persoonallisuuden kehittymisen seuraaminen opettaa suhtautumaan ymmärryksellä niihinkin ihmisiin joista ei välttämättä niin kauheasti muuten pitäisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut pelko mikä minulla on, että lapselle tapahtuisi jotain.

Vierailija
24/29 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen pelännyt. Pelko saattaa olla aiheellinenkin siksi, että miehen lapsi hänen aiemmasta liitostaan on todella, todella hankala, itsepäinen, kehityksessä jäljessä ja kaikkea mahdollista. En kestä ajatusta että omasta lapsesta (nyt 1v) tulee samanlainen. Tuskin tulee koska miehen lapsi on kokenut kaikenlaista, mikä luultavasti on häneen vaikuttanut, mutta kuitenkin.

Toisaalta tässä on se ero, että omaa lasta rakastaa vaikka mikä olisi.

Vierailija
25/29 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan on vastenmielinen synnynnäisen temperamenttinsa puolesta, ja kaikkeen muuhun voi vanhempana vaikuttaa. 

Mä olin muuten varma, että esikoisestani tulee juuri mulle täydellinen lapsi, ja kumma kyllä, niinhän siinä kävi :)

Vierailija
26/29 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä ajatuksia ap-velalla, ehkä ihan hyväkin, ettei niitä pelättyjä jälkeläisiä ole hankkimassa.

Lapselle on tarkoitus opettaa ne omat arvot ja sen jälkeen kun lapsi on aikuistunut, hänestä päästetään irti ja katsotaan miten siivet kantavat.

Vierailija
27/29 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja yleensä vanhemmat ja lapset ovat tekemisissä toistensa kanssa suunnilleen siihen asti, kun vanhempi kuolee.

Vierailija
28/29 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:22"]

En. Ja yleensä vanhemmat ja lapset ovat tekemisissä toistensa kanssa suunnilleen siihen asti, kun vanhempi kuolee.

[/quote]

Häh? Miten tuo viimeinen nyt mihinkään liittyi?

Vierailija
29/29 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:22"]

[/quote]

Häh? Miten tuo viimeinen nyt mihinkään liittyi?

[/quote]

No vaikka siten, että ap ehdotti tekstissään lapsen ja vanhempien olevan tekemisissä 18 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan