Sunnuntaikännit! Uhka vai mahdollisuus?
Mulla olisi nyt harvinainen tilaisuus juoda pienet Sunnuntaikännit koska huomenna on VAPAAPÄIVÄ. Mietin että hakisi 5,2% lapin kultaa kaupasta. Hyvä vai huono idea?
Kommentit (55)
Mitähän juotavaa sitä hakisi tälle illalle. Jotain hyvää olisi kiva maistella. Ei ole huomenna taas mitään muuta kuin jotain laiskoja etätehtäviä.
Nyt olis pari lonkeroa ja kaljaa. Jeee ja puutarhan laittoa samalla.
17 vuotta kolmivuoroa.
Yks tun hailee, että mikä päivä tai kellonaika.
Jos työt mahdollistaa ja sattuu mieli tekemään, niin narsk vaan.
Vierailija kirjoitti:
Valitsen suklaan.
Hyh sua.
..ei saa laittaa suklaaseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin kännääminen on elämän tuhlausta.
Ehkä sun mielestä. Mun mielestä baareissa kännääminen on elämän tuhlausta.
Jep.
Ja rahojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin kännääminen on elämän tuhlausta.
Ehkä sun mielestä. Mun mielestä baareissa kännääminen on elämän tuhlausta.
Jep.
Ja rahojen.
Todellakin. Vain hullu maksaa 8 euroa jostain tuopista jotain tavallista paskaa kun kaupasta sen saa 2 eurolla.
Just korkkasin oluen. Opiskelija olen, ja nyt etäopetusaikoina ihan sama, minä päivänä ryyppää. Kunhan ei tenttipäivälle hanki krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Just korkkasin oluen. Opiskelija olen, ja nyt etäopetusaikoina ihan sama, minä päivänä ryyppää. Kunhan ei tenttipäivälle hanki krapulaa.
Mulla sama tarina, on vaan jotain säälittävän helppoja etätehtäviä niin otan nyt kaiken ilon irti näistä tissuttelumahdollisuuskista.
Mulla on lonkeroa, pelailen ja sit ku ei pysty enää niin katson 90 päivää morsiamena. Ihana sunnuntai, rakastan tälläistä.
Kyllä maistuu nyt taas kalja ja siideri niin hyvin ettei mitään rajaa... Loputon jano. Huomenna ei taas yhtään mitään velvollisuuksia. Kiitos korona.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sunnuntaina voisi tissutella vaikka huomenna olisikin töitä? Su iltapäivän kaljoittelu parhautta.
Nimenomaan! Perjantaina ja lauantaina voi tehdä järkeviä asioita mutta sunnuntaina kannattaa aloittaa puolenpäivän jälkeen ja lopettaa hyvissä ajoin illansuussa. Rentoutuminen taattua eikä työt kärsi! Mikäs parempi aika pieneen mahdolliseen krapulaan kuin tämä sunnuntai-ilta?
Vedän aina pullon jägermeisteriä joko sunnuntaina, tai sitten lauantaina, kun akka ei ole kotona. En ole kuitenkaan mikään alkoholisti vaan juominen helpottaa kummasti oloa.
Kesällä on kiva juoda parvekkeella, ja katsella asemalla junaa odottelevia nuoria tyttöjä, mutta talvella joutuu kattelemaan sisällä por noa tai jotain työhommia.
Lapin kulta kolmosta ei enää saa. Sitä a-sarjaa saa kyllä.