Tilaisuus tekee varkaan
Siis miten yleistä on, et alkaa tekeen mieli vierasta, kun lähtee kodin ulkopuolelle? Mulla on ihana mies ja 2-vuotias pikkupoika. Seksi on loistavaa enkä enää häpeä miestäni, kun kävelemme kaupungilla yhdessä, vaikka mies on vain ammattikoulun käynyt.
Viime aikoina on kuitenkin ilmennyt kovaa seksuaalista halua, joka saattaa ilmetä esimerkiksi silloin, kun olen kuntosalilla ja näen jonkun seksikkään miehen tai ihan kadullakin kävellessä . Jälkeenpäin minulle tulee hirveä morkkis, kun palaan kotiin mieheni ja pienokaiseni pariin. Pelkään, että joskus veilä himo vie voiton ja sorrun syrjähyppyyn. Kotona ollessa ei tuollaista kiusausta ole. Onkohan tällainen ihan tavallista vai olenko poikkeava?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 13:59"]
Siis et häpeä enää miestäsi vaikka on vain ammattikoulun käynyt.. voi elämä..
Arvostelet siis itse ihmisiä koulutuksen mukaan.. [/quote]
Ei tuosta nyt olisi tarvinnut hernettä nenään vetää. Me ollaan mieheni kanssa vain lähtökohtaisesti aivan eri luokista. Mieheni on käynyt vain ammattikoulun ja itselläni on akateeminen tausta ja niin myös vanhemmillani. Mieheni vanhemmista hänen äidillään ei ole varmaankaan minkäänlaista koulutusta ja isä on nuohooja. Mieheni tausta tuli varskinkin alkuaikoina kiusallisesti esiin, kun liikuimme ns. piireissä. Se nolotti minua. Piti aina selitellä, että no mieheni ei oikein ole niistä ja niistä asioista oikien perillä jne.
Mutta kuten sanoin, rakastan miestäni. En tiedä vaikuttaako tämä taustojemme erilaisuus kuitenkin siten, että tulen alitajuisesti hakeneeksi vertaistani kumppania ja siksi tuo himo iskee, kun näen komeita ja fiksuja mieheiä.
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että miehen ja naisen pitäisi olla samalla sivistystasolla ennen kuin he alkavat vakavasti seurustella ja perustaa perhettä. Jos jompikumpi on sivistyneempi, niin se aihuettaa ennen pitkää hankausta. Ajatelkaa nyt esimerkiksi sellaista tilannetta, että puolisoista vaimo olisi huippumusikaalinen ja joutusi edustamaan musiikkipiierissä miehensä kanssa, jolla ei olisi hajuakaan musiikista ja kulttuurijutuista yleensäkään. Takuuvarmasti nainen joutusi häpeämään miestään ja säälimään tämän junttiutta. Samoin mies kokisi tuollaisissa tilaisuuksissa olevansa väärässä paikassa ja kokisi alemmutta ja häpeää.
Syrjähyppyjä tai himoa vieraaseen miehen ei voi puolustella erilaisella koulutus- ym. taustoilla. Noi on vain tekosyitä. Mihin ovat kadonneet rehellisyys ja uskollisuus? Joku voi tietysti sanoa, että onko niitä koskaan ollutkaan.
Miehenä voin sanoa, että sellaista miestä ei olekaan, joka ei otollisen tilanteen tupsahtaessa panisi. Joka toisin väittää, ei ole vielä tuollaista tilaisuutta saanut. Itselläni kriteereinä on kaunis, seksikäs ja upeavartaloinen nainen, joka on lisäksi miellyttävä, älykäs ja halukas. Lisäksi tarvitaaan myös sopiva aika ja paikka sekä kahnausta oman naisen kanssa. Itsekin luulin olevani periaatteen mies enkä ikinä pettäisi naistani. Vähänpä tiesin. Se vaati vain noiden kriteereiden täyttymisen.
Mä en ole vielä naimisissa, mut seurustellut jo viitisen vuotta saman miehen kanssa. Ei toi pettäminen ole välttämättä huono asia. Itellä kävi niin, että olin parina vuonna kevättalvella Lapissa lomailemassa naisystäväni kanssa. Ekalla kerralla oli jo kiusaus hairahtua, mutta sain vielä pidettyä itseni kurissa. Toisella kerralla kiusaus kävi ylivoimaiseksi ja sorruin.
Olin sängyssä erään miehen kanssa useita kertoja lomani aikana. Loman loputtua kuitenkin alkoi syyllisyys kalvaa ankarasti ja silloin vahvistui kantani, ettei koskaan enää. Uskollisuuteni on ollut tuon hairahdukseni jälkeen luja kuin kallio. Kielletyn hedelmän maistaminen vei siis halun kokeilla sitä enää jatkossa. Näin ainakin minulla kävi. Sitä piti vain päästä kokeilemaan.
no 2 vuotta ei kerro mtiään. jos kerran sorrut. toiset on 7+v aviossa eikä edes ajattele pettää. mieti mikä ero. SÄHÄN OLET luuseri.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 10:57"]
Ekalla kerralla oli jo kiusaus hairahtua, mutta sain vielä pidettyä itseni kurissa. Toisella kerralla kiusaus kävi ylivoimaiseksi ja sorruin. Olin sängyssä erään miehen kanssa useita kertoja lomani aikana.
[/quote]
Saatanan juonia ja nainenhan on tunnetusti heikko. Niin se kävi paratiisissakin ja nyt on sitten ainainen vilu, nälkä ja pillun-/kullinhimo päällä.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:32"]
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että miehen ja naisen pitäisi olla samalla sivistystasolla ennen kuin he alkavat vakavasti seurustella ja perustaa perhettä. Jos jompikumpi on sivistyneempi, niin se aihuettaa ennen pitkää hankausta. Ajatelkaa nyt esimerkiksi sellaista tilannetta, että puolisoista vaimo olisi huippumusikaalinen ja joutusi edustamaan musiikkipiierissä miehensä kanssa, jolla ei olisi hajuakaan musiikista ja kulttuurijutuista yleensäkään. Takuuvarmasti nainen joutusi häpeämään miestään ja säälimään tämän junttiutta. Samoin mies kokisi tuollaisissa tilaisuuksissa olevansa väärässä paikassa ja kokisi alemmutta ja häpeää.
[/quote]
Okei on tossa ajatusta, mut aika törkeetä puhua luokista? Suomessa melkein kaikki kuuluu keskiluokkaan. Ei tää oo mikään Intia. Mulla on ylempi korkeakoulututkinto ja hyvätuloinen työ. Mun kaveri on rakennusmies, mut en todellakaan katso kuuluvani eri luokkaan. Meillä on vain eri työ!
Mut voinhan mä olla väärässä ja AP kuuluu meitä muita parempaan luokkaan.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:32"]
[/quote]
Okei on tossa ajatusta, mut aika törkeetä puhua luokista? Suomessa melkein kaikki kuuluu keskiluokkaan. Ei tää oo mikään Intia. Mulla on ylempi korkeakoulututkinto ja hyvätuloinen työ. Mun kaveri on rakennusmies, mut en todellakaan katso kuuluvani eri luokkaan. Meillä on vain eri työ!
Mut voinhan mä olla väärässä ja AP kuuluu meitä muita parempaan luokkaan.
[/quote]
Luokittelu on persiistä...yhdyn siis tähän mielipiteeseen...ihminen persoonana ratkaisee miten saa arvostusta
M43nääsville
Työnsin sormea väliimme ja otin sieltä pillumehuja sormiimme ja levitin niitä anopin peppureiälle. Hän ei ollut moksiskaan siitä vaan jatkoi ratsastamistaan. Uskaltauduin työntämään sormen hänen perseeseen. Anoppi tärisi jälleen, mutta ei kuitenkaan saanut vielä. Liikutellessani sormea perseessä kysyin, että saisinko tulla hänen peppuun. Anoppi kääntyi ja sanoin, että oli odottanut jo tuota kysymystä.
Hän nousi ja tuli syliini. Levitti nesteitä peppuunsa ja otti kullistani kiinni ja ohjasi sen peppureiälleen. Silloin tiesin, että täällä on käyty ennenkin. Kulli luiskahti helposti ohi sulkijalihaksen ja valui pikku hiljaa syvemmälle ja syvemmälle. Sitten hän aloitti ratsastuksen ja hänen perseensä tiukkuus sai minut heti laukeamisen partaalle. Pidätys ei onnistunut ja purkauduin anopin suoleen rajusti. Anoppi jatkoi vielä hetken ja hieroi samalla itselleen klitasta kolmannen orkun. Ja valahti sitten syliini.
Siis et häpeä enää miestäsi vaikka on vain ammattikoulun käynyt.. voi elämä..
Arvostelet siis itse ihmisiä koulutuksen mukaan.. ja silti itse kirjoittelet täällä.
Tee miehellesi palvelus ja eroa ja ala jakaa persettä...