Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teillä tekee aloitteen seksiin?

Vierailija
10.07.2011 |

Minä olen tässä puolisen vuotta kokeillut olla tekemättä aloitteita, koska mieheni sanoi minun olevan NIIIN innokas. Seksielämämme on täysin lopahtanut. Mies ei tee siis aloitteita. Aikaisemmin, kun minä tein, seksi kyllä kelpasi. Tiedän olevani seksikäs, eli siitä, että olisin sotanorsu ;), ei johdu tämä tilanne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Minä olen saanut tarpeeksi torjunnoista ja vaimoani ei taas seksi kiinnosta tippaakaan.

Tähän saakka on tullut vastattua sukulaisten lastentekouteluihin kierrellen, että katsotaan kun niiden aika tulee. Varmaan täräytän joku kerta, että ei koskaan, koska vaimoa ei seksi nappaa.

Vierailija
2/7 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kausi, jolloin ei tiedetty kumpikaan miten lähestyä toista. Onneksi nyt on helppo olla toisen lähellä ja siitä se sitten yleensä etenee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tietää, mitä haluan. Sitten vaan peti jyskämään ja lakanat kastumaan. Ou jee.

Vierailija
4/7 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee, mutta vaimo on kyllä aina reijät rasvattuna valmiina, eli ei ole koskaan "päänsärkyä"

M39

Vierailija
5/7 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluttaa sillä kertaa enempi!

Vierailija
6/7 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en minä tee, sitten ei ole seksiä. Kysyin kerran mieheltä, miksi hän ei koskaan tee aloitteita ja mies vastasi että siksi, koska hän on aina valmis seksiin ja odottaa vain aloitetta minulta.

Jos en tee aloitetta, voi mennä jopa 2kk että ei ole mitään sutinaa. Olen joskus huvikseni kokeillut.

Toisaalta, multa taas menee kaikki halut jos itse saan aina olla tekemässä aloitteita.

Meillä seksiä ehkä kerran kuussa.

Vierailija
7/7 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan sellainen sopiva vire päälle ja aletaan halia ja suukotella. Usein ollaan vaikka sohvalla vierekkäin ja toinen hipaisee tai alkaa hyväillä.Ainahan sitä sitten alkaa tehdä mieli koskettelua enemmän.

Jos menen petiin ennen miestäni, painautuu hän usein minua vasten ja myönnän kyllä odottavani sitä.

Eipä ole koskaan tullut puheeksi, että miksei voi tehdä aloitetta. Sitä aloitetta kun on jatkuvasti meneillään.

Seksiä joskus pari kertaa päivässä, toisinaan 2-5 kertaa viikossa. Ja se on muutakin kuin yhdyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi