Aatu vai Onni???
Minä olen jo vuosia ajatellu et jos joskus saan pojan hänestä tulee Onni, mies ei kuitenkaan tykkää nimestä ja hän haluaisi pojasta välttämättä Aatun.
Onni Aatu tai Aatu Onni ei käy.
Mitäs mieltä olette???
Kommentit (14)
Kolme nimeä pojalle kyllä tulee, ja sukunimi on suomalainen, aika tavallinen nimi.
Minä olen tuon Onnin kannalla. Meidänkin poika on Onni. Tuosta Aatusta mulle tulee heti mieleen Hitler, ei millään pahalla :)
Onni ei ole niitä nimiä, jotka kolahtaisivat minuun, joten äänestän Aatua. Minusta Aatu on kiva, perinteinen ja reipas nimi.
Molemmat ovat kauniita nimiä sekä Onni että Aatukin.
Entäs jos nimeksi tulisikin Aapo?
Aatu Onni jotakin olis varmasti myös toimiva
Ihan vaan sen takia, että Onni taitaa nyt olla kovasti muodissa.
Vaikka tosi kivoja nimiä kummatkin.
valitsisin itse nimeksi Aatun. Ihana ja veikeä pojan nimi, joka sopii myös aikuiselle miehelle.
Mutta Onni on myös hyvä nimi.
Kumpikin nimistä on mielestäni hyvä valinta.
Olen nyt miettinyt et jospa hänestä tulee vaikka Aatu Onni Ilmari tai jotain muuta vastaavaa =)
miettisin sitten tasapuolisuuden nimissä jo aivan jotain uutta nimeä. Sellaista missä kummankaan ei ole tarvinnut tehdä kompromisseja.
Valitsin Aatun kutsumanimeksi, koska Onni on nyt niin yleinen. Kolmen nimen kanssa sekä Aatun että Onnin saa rimmaamaan nätisti myös samaan nimeen.
Joku taisi ehdottaa Aatu Onni Ilmaria.
Minusta Onni ehkä hitusen ihanampi, mutta jos miehesi ei Onnista tykkää niin olisiko Aatu sitten oikea nimi teidän pojallenne :o)?!
Riippuu sukunimestä sopiiko tuo Aatu Onni, mutta siten sen saisi sointumaan mukavammin, että laittaisi vielä 3.nimenkin tyyliin
Aatu Onni Elmeri
Onni Aatu Eevert(ti)
Aatu Onni Oliver
Onni Aatu Mikael
tms.