Paras, paskin suhde?
Mulla on niin paha olo että on pakko kirjoittaa tänne :(
Olen 18v tyttö, ja noin tasan vuosi sitten kohtasin ensimmäisen miehen (23v) ja rakastuin.
Olemme puhuneet tulevaisuudesta, lapsista, kodista, elämästä. Vietimme melkein kaikki aikamme yhdessä.
Rakastan miestä todella, ja uskon että hänkin minua.
Sitten mies muutti työnperässä toiselle puolelle suomea.
Kerran kuukaudessa käyn miestä katsomassa.
Yhtenä päivänä siellä ollessani näin miehen kirjoittavan fb jollekkin naiselle, muttei suostunut kertomaan kuka se oli.
Yöllä sitten (tiedän ettei olisi pitänyt) otin miehen kännykän, näpytin suojakoodin. Ja mitä paljastui.
Koko suhteemme ajan mies on pettänyt minua viesteillä.
Ainakin 10 naista, joille oli sanonut jokaiselle mm. Rakastan sinua, olet elämäni rakkaus, olen sinkku, olet tärkeintä minulle, olet kaunein, upein seksikkäin. Mistä ikinä löydä noin ihanaa naista? Voitko etsiä minulle jonkun jostakin? Tulisitko tänne? Voin maksaa bussin/taksin. Olet todella kaunis, rakas, ihana, miten voit olla noin upea.
Viesteistä sain selville että oli soitellut joillekkin naiselle. Muttei ole ketään tavannut.
:(
Mies ei koskaan ole sanonut minua kauniiksi, ei koskaan, vaikka jokainen nainen oli mielestäni todella paljon rumempi kuin itse olen..
Hetki oli hirvein elämässäni. Itkin ja mies heräsi. Kertoi että koska tekee 13h työpäiviä, on kiva illalla kirjoitella naisille?? Rakastaa minua hirveästi, että joka viesti on vitsiä ja miksi olisi kanssani jos aikoisi jonkun noista tavata. Ja että matkojen maksaminen oli todella vitsiä, ei ole niin hullu että alkaa maksamaan naisten matkoja sinne.
Koko yön selitti ja sai mut uskomaan että asia on niin.
Itsekään en ole puhdas pulmunen. Tammikuussa suutelin erästä miestä, kesäkuussa myös, kuten elokuussa.
Mutta jokainen pusu tapahtui humalassa kaveripojan kanssa kavereiden keskellä. En todellakaan sanoisi kenellekkään että rakastaisin häntä. En kirjoittele viestejä yhdellekkään miehelle.
Poikaystäväni ei siis tiedä että olen ketään muuta pussannut.
Nykyään yritän puhua että vieläkö mies siellä paikkakunnallaan laittelee viestejä, niin suuttuu kauhesti ettei halua enää puhua aiheesta ja voi lyödä luurin korvaan. Ei nää asiassa mitään väärää. Ei suostu puhumaan sanallakaan että onko jatkanut juttujansa.
Minä taas itken melkein kokoajan täällä kotipaikkakunnallani miten mies voisi tehdä minulle noin :(
Rakastan miestä valtavasti, ja noita muita miehiä suutelin tilanteen huumassa, ja koska epäilin että mies pettää. Kadun valtavasti, mutta mies ei nää itsessään vikaa.
Kommentit (3)
Tuli niin paha olo puolestasi. Olet nuori ihminen. Mies kohdellut sinua huonosti. Ei näe omaa käytöstään vääränä. Manipuloi ehkä sinua. olet nuorempi, nainen ja herkkä. Jos olisin äitisi niin koska et ole naimisissa niin katsele muita tai lähde. Älä mene hänen luokseen. Maksaako matkasi sinne? Tuossa on vaara että mies ei muutu ja syyttää sinua aina mustasukkaisuudesta. Kierre jatkuu. Se on katkaistava. Jos näkisi oman käytöksensä, muuttusi ja pyytäisi anteeksi niin voisitte jatkaa. Ei muuten tulevaisuutta. =(
No minä todellakin lähtisin eroamaan tossa tilanteessa. Ihan turhaa sekoilua, rakkauden ei kuulu satuttaa, vaan tuntua hyvältä. Siinä ei ole mitään muille viestittelyjä jne. Te olette vielä niin nuoria, että noi kaikki on vaan käytävä läpi ennenkuin tietää mikä oikeasti on sitä hyvää parisuhdetta. Tuo ei sitä ole!
Voi ei tuli tosi paha mieli puolestasi :(
En ehkä eroamaan lähtisi mut kyllä tossa on jäänyt teillä hampaankoloon vielä puhuttavaa. Näettekö taas pian? Kyllä sä oot oikeutettu tietämään missä mennään. Miksei mies ole tullut käymään luonasi? Onko tulossa muutoksia asumisjärjestelyihin?
Tsemppiä & muista pitää järki mukana. Kyllä sun on pakko jatkaa eteenpäin jos tuollainen käytös jatkuu.