Onko sellaiselle "tyylille" joku nimitys, että on huoliteltu, mutta ei käytä
meikkejä tai koruja? Siis että ei ole mikään laitapuolenkulkijan näköinen, vaan vaatteet, hiukset, iho yms. kunnossa, mutta tosiaan ei meikkejä eikä koruja muuta kuin ehkä kaulakoru tms.?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 08:44"]
lestadiolaistyyli
[/quote]
Lestadiolaisnaiset eivät yleensä käytä muita koruja kuin vihkisormusta.
Minä pukeudun siististi. Käytän monesti erilaisia huiveja. Joskus helmet kaulassa. Kulmia nypin. Peitevoidetta naamaan ja joskus laitan ripsiväriä.
T:ex-vl
Voi olla vanhoillislestadiolaisilla kaulakoruja. Tuollaisesta ihmisestä tulee itsellekin lestadiolaisuus mieleen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 09:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 08:44"]
lestadiolaistyyli
[/quote]
Lestadiolaisnaiset eivät yleensä käytä muita koruja kuin vihkisormusta.
[/quote]
Käyttääpäs, usein esim. helmiä tai vastaavia kaulakoruja.
Suomenruotsalaisuus. Näyttävät aina upeilta, vaikkei olisi meikkejä tai koruja. Vaatteet aina moitteettomat ja kalliin näköiset, vaikka olisi vanhoissa verkkareissa.
Meillä töissä kaikki on tuollaisia :D Koruja ei saa käyttää ja meikkiäkin hillitysti ja hiukset pitää olla kiinni. Työaikana on työvaatteet, mutta paria työkaveria lukuunottamatta kaikkien oma tyyli on melko huoliteltu.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 09:35"]
Suomenruotsalaisuus. Näyttävät aina upeilta, vaikkei olisi meikkejä tai koruja. Vaatteet aina moitteettomat ja kalliin näköiset, vaikka olisi vanhoissa verkkareissa.
[/quote]Ihme stereotypioita taas, jotka valitettavasti ovat kaaaaukana todellisuudesta.
Hehheh, ihan ku lestadiolaiset ei käyttäis muita koruja kuin helmiä :D Sallikaa mun nauraa. Mulla on vaikka minkälaisia koruja, helmiä ei sen sijaan ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 10:09"]
Hehheh, ihan ku lestadiolaiset ei käyttäis muita koruja kuin helmiä :D Sallikaa mun nauraa. Mulla on vaikka minkälaisia koruja, helmiä ei sen sijaan ollenkaan.
[/quote]
Ja näytätkö sen viestin, missä sanottiin, että lestadiolaiset eivät käytä muita koruja kuin helmiä.
lestadiolaistyyli